سیموئز می‌گوید تیم ملی نمی‌خواهد در مورد دعوت نشدن بعضی از بازیکنان، با باشگاه‌ها بحثی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنتونیو سیموئز دستیار کارلوس کروش در تیم ملی فوتبال ایران، امروز در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفت: «امروز تصمیم گرفته‌ایم در استادیوم 100 هزار نفری آزادی تمرین کنیم تا بچه‌ها آماده‌تر شوند. من امیدوار بودم هر روز بتوانیم اینجا تمرین کنیم اما برای اینکه این زمین را حفظ کنیم این فرصت را نداریم. سعی می‌کنیم تا روز بازی با تایلند، یکی دو بار دیگر هم بیاییم به استادیوم.»
خبرنگاری از سیموئز پرسید: آیا زمین کمپ مشکلی دارد که برای تمرین به استادیوم 100 هزار نفری می‌آیید؟ سیموئز در پاسخ به این سوال گفت: «واقعیت این است که زمین آکادمی در بهترین شرایطش نیست. ما بهترین زمین را در اختیار نداریم. سعی کردیم زمین اینجا و آنجا را تلفیق کنیم تا از هر دو استفاده کنیم.»
او در خصوص وضعیت جسمی بازیکنان تیم ملی هم گفت: «بازیکنان شرایط بهتری دارند. شاهد تمرینات آن‌ها بودیم. این اردو فرصت خوبی برای ماست به خاطر اینکه اردوهای قبلی را کنسل کردیم. باید در این اردو از شرایط استفاده کنیم و وضعیت بازیکنان را بررسی کنیم.» خبرنگاری از سیموئز در مورد دعوت نشدن بعضی از بازیکنان تیم‌های صدرنشین لیگ به تیم ملی سوال پرسید که او گفت: «این حق همه است که نظرات خودشان را داشته باشند. ما نمی‌توانیم کاری کنیم که رضایت همه را جلب کنیم. آن‌ها حق دارند اظهار نظر کنند و ما هم حق داریم بازیکنان را دعوت کنیم. نمی‌خواهیم بحثی در این زمینه داشته باشیم با باشگاه‌ها.»
سیموئز در مورد دعوت از بازیکنان جدید هم گفت: «خیلی خوشحال هستیم از دعوت بازیکنان جدید. به خاطر کنسل شدن و لغو شدن اردوهای قبلی باید در این اردو عملکرد آن‌ها را زیر نظر داشته باشیم.» او در مورد مصاحبه نکردن کارلوس کروش هم گفت: «اگر هر روز بخواهید با کروش صحبت کنید شاید خسته شوید. بعضی وقت‌ها بد نیست با مسئولان دیگر تیم ملی هم صحبت کنید. اگر کروش هر روز باشد شاید خودش هم خسته شود که هر روز شما را ببیند. مطلبی که بسیار حائز اهمیت است رابطه خوب بین کروش و اهالی رسانه است. به خاطر اینکه هم اهالی رسانه هم کروش و دست اندرکاران تیم ملی یک هدف مشترک دارند که آن هم بازی‌های خوب تیم ملی است.» سیموئز در مورد اینکه چرا تیم ملی در زمان برگزاری تمرینات یک مسئول برای هماهنگ کردن مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران ندارد گفت: «این دقیقا همان مطلبی هست که کروش درخواست کرده که همه چیز در تمامی سطوح حرفه‌ای باشد اما برخی افراد حرف‌های کروش را درست درک نمی‌کنند. ولی او همیشه همه چیز را به صورت حرفه‌ای می‌خواهد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كاپيتان IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    3 13
    بحث جلب رضايت نيست بحث بحث انتخابات مشكوك و بي فكر كيروشه.اكه اعتقادي به بازيكنهاي ايراني و ليك نداره خوب بره انكليس يا هر جا كه دوست داره مربيكري كنه.كيروش مساوي با لوك خوش شانس.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 0
    حرف مفت زدن هیچ هزینه ای نداره.......بزن کاپیتان