+ A - پنجشنبه 18 مهر 1392 - 12:31:42 چاپ
امتیاز به مطلب 15 نفر

نرخ پیش فروش مسکن در مناطق مختلف تهران

اقتصاد > مسکن - عصرایران نوشت:

جدول مسکن

3131

کلید واژه ها: قیمت مسکن - مسکن -
نظرات 10
  • بی نام پنجشنبه 18 مهر 1392 - 15:50:11
    41 11 پاسخ به این نظر
    این قیمت ها خنده آور و مسخره است مگر در ساخت این آپارتمانها طلا و غیره بکار می برند به نظر من مردم خودشون موجب افزایش قیمتها می شوند و دولت هم باید نظارت کند قیمت یک متر آپارتمان از یک میلیون تومان تجاوز نکند و در خرید و فروش نیز بنگاههای معاملاتی و دفتر خانه های رسمی همان یک میلیون تومان برای هر متر را در نظر بگیرند و رعایت کنند.
    • آیدین پنجشنبه 18 مهر 1392 - 16:22:07
      10 8
      این آقای بی نام احتمالاً هزینه های مربوط به زمین،شهرداری،ساخت با مصالح مناسب و ... را نمی داند.البته بهتره بگم که تو ایران زندگی نمی کنهف چرا که مسکن مهر در شهری مثل هشتگرد بدون قیمت زمین،کابینت، کمد،رادیاتور و ... و کیفیت ساخت نه چندان خوب در زمینه مصالح و دستمزد چیزی حدود 700هزارتومان میشه آن وقت چطور باید درتهران یک میلیون بشه.
    • بی نام پنجشنبه 18 مهر 1392 - 16:49:58
      11 4
      شما بفرما ساختمون بساز اصلا با هر چی که دوس داری بساز بفروش ببینیم یه تومن میدی ؟!!من از خدا میخوام بشه متر 100تومن شاید منم بتونم بخرم ولی واقعیت اینکه نمیشه بشه !
    • بی نام پنجشنبه 18 مهر 1392 - 17:49:04
      10 3
      قیمت ها گران است ولی شما هم زیادی خوش خیال هستی که فکر می کنی یک میلیون قیمت مناسبی است. فقط خانه هم نیست قیمت خیلی چیزهای دیگه هم خیلی بالا است مثل مواد خوراکی، آب و برق و مصالح ساختمانی، ماشین و ... مشکل پایین بودن ارزش پول ملی است. خدا مصببش را لعنت کنه
    • مهدی پنجشنبه 18 مهر 1392 - 21:08:33
      2 3
      باشه بهش میگم !!!
  • هادی پنجشنبه 18 مهر 1392 - 16:06:31
    14 1 پاسخ به این نظر
    یاااااا پیغمبر...!!! آقا چه خبره؟؟ یه کم به فکر سلامت قلب ما جوونا باشید. حداقل همچین اخباری نزارید..
  • اصغر پنجشنبه 18 مهر 1392 - 13:49:06
    8 1 پاسخ به این نظر
    یه کم بیاد دسته جمعی گریه کنیم به رسالت بگید اینم ببینه هر چند نمی دونم خودشون چند تا از اینا رو دارن
  • بی نام پنجشنبه 18 مهر 1392 - 17:22:34
    8 7 پاسخ به این نظر
    برادر فقط قيمت ساخت يك متر آپارتمان بيش از يك ميليون و دويست هزار تومان تمام مي شود. زمين هم كه از چين وارد نمي شود
    • بی نام شنبه 20 مهر 1392 - 17:01:16
      2 2
      هرچی هم باشه مطمعنا قیمت بالتر از متری 4تومن نمیشه ؟اگه زمین را از چین وارد کنیم میشه متری 400تومناقای سودجو ؟
  • بی نام پنجشنبه 18 مهر 1392 - 16:26:32
    4 8 پاسخ به این نظر
    آقا اشتباه مي كنيد آپارتمان صفر آماده رو الان در نارمك تا 4800-5000 هم ميدن.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.