تسنیم نوشت:

گروه‌های مسلح سلفی جهادی در ادامه تخریب ضریح اولیای خدا در سوریه اقدام به تخریب یک ضریح دیگر در شرق این کشور کردند.
به گزارش  خبرگزاری رویترز، گروه‌های مسلح جهادی سلفی روز گذشته ضریح یکی دیگر از اولیای خدا و صاحب کرامت در سوریه را تخریب کردند.

براساس گزارش‌های به دست آمده، گروه‌های سلفی جهادی وابسته به سازمان القاعده با بمبگذاری، ضریح «شیخ عیسى عبد القادر الرفاعی» در شهرک «الرفاع» در 45 کیلومتری شرق شهر «دیر الزور»، مرکز استان دیر الزور را تخریب کردند.

فیلم منتشره از سوی دید‌ه‌بان حقوق بشر سوریه نشان می‌دهد که عناصر وابسته به القاعده این ضریح را به تلی از خاک تبدیل کرده‌اند.

منابع آگاه در میان معارضان سوری اذعان می‌کنند که مزارها و ضریح‌های متعدد دیگری طی ماه‌های گذشته توسط گروه‌های مختلف وابسته به سازمان القاعده منهدم و تخریب شده‌اند.

گفته شده این اقدام باید از سوی عناصر وابسته به «امارت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» صورت گرفته باشد که در مناطق مختلف شهر و استان دیر الزور در شرق سوریه حضور دارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فواد A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    9 6
    جز آنچه مرا بدان فرمان دادى به آنان نگفتم كه خدا پروردگار من و پروردگار خود را عبادت كنيد و تا وقتى در ميانشان بودم بر آنان گواه بودم پس چون روح مرا گرفتى تو خود بر آنان نگهبان بودى و تو بر هر چيز گواهى آیه 117 سوره مائده
  • افشین IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    17 7
    اونجا که بچه بی گناه کشته میشه چیزی نمگین وحالا بزرگ کنید مساله را....
    • عبدالرضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      1 5
      خب بچه کشی هم کار همیناست