برنامه زنده «سفر بخیر» که جزء برنامه​های دورهمی چند سال اخیر مشارکتی شبکه سوم است، در شام عید قربان حاشیه بسیار مهمتری از متن داشت.

رضا کیانیان، از بازیگرانی که با تلویزیون و مجلات سینمایی، بازیگر نشده و هم صاحب سبک است و هم صاحب کتاب در حوزه بازیگری، هم بازیگر است و هم هنرمند و هنرپیشه، مهمان برنامه «سفر بخیر» بود. از همان ابتدای برنامه، مشخص بود که کیانیان برای گفتن​حرف​های خودش آمده و نه تایید حرف​های مجری که فکر می​کند مهمانان برنامه، پسرخاله​های او هستند که از خانه خاله آمده​اند!

رضا کیانیان، با تسلط همیشگی خود بعد از سلام و احوالپرسی به مجری گفت: من چند دقیقه وقت می​خوام حرف​های خودم را بزنم! مجری که نگرانی و دستپاچگی در چهره​اش دیده می شد، این درخواست را موکول کرد به ادامه برنامه! بعد درباره وانت نیسان از مهمان برنامه پرسید و با برخورد سرد کیانیان مواجه شد. در ادامه مثل اغلب مجری​های برنامه​های اینچنینی که سفارشی و سازمانی است، قصد جمع کردن ماجرا را داشت و به بدترین شکل ممکن برنامه را شیفت داد به گزارشی درباره نیسان ها یا وانت​هایی که مسافر سوار می​کنند و...بعد هم تصویر واژگونی یک تویوتا که در عقب ماشین کلی آدم سوار کرده بود و...

مجری در ادامه از کیانیان پرسید نظرتان درباره این تصویر چه بود؟ البته قبلش روی تصاویر گفته بود: وای وای...این​ها آدم بود پشت نیسان...وای وای...

کیانیان خیلی جدی به مجری گفت: این سواله که می​پرسین؟ درباره این تصویر چه نظری باید داد؟!

مجری گفت: شما گارد گرفتین! چقدر سخته با شما حرف زدن.

کیانیان توضیح داد: من گارد نگرفتم. شما و برنامه​های تلویزیونی چرا عادت دارین سوالاتی از مهمانان بپرسین که جوابشون معلومه! سوال​های معمولی که جوابش معلوم است و مجری و مهمان دائم قربون صدقه هم می​روند! گفتگوی تلویزیونی که اینطوری نیست.

مجری هم گفت: نه بعضی پاسخ​ها از جانب شما، قشنگ تره. کلی هم طرفدار دارین و...

کیانیان هم گفت: یعنی الان من باید می گفتم وای چقدر بد شد. مردم مراقب باشین. فرهنگ رانندگی داشته باشین و ...این نیست که. امروز از برنامه شما آمدن تئاتر شهر دنبال من. پشت چراغ قرمز بودیم. 125 ثانیه شماره انداز چراغ بود. رسید به 110 یکدفعه سبز شد! چرا؟ خب راننده​ای که از آنطرف دارد می آید چگونه ماشین را کنترل کند؟ از 110 ثانیه یکدفعه چراغ سبز شود؟!

مجری در ادامه گفت که برخی چراغ​ها بر اساس دستور پلیس هماهنگ می​شود و ...البته این اتفاق نباید رخ بدهد.

کیانیان در ادامه که دید با پایان برنامه مواجه شده گفت که من از ابتدا خواستم یک نکته را عنوان کنم و وقت اضافه گرفت. او رو به دوربین و خطاب به سردار مومنی گفت: زمستان در راه است و پدیده وارونگی و تشدید آلودگی هم طبعا در پیش است. من سال گذشته هم این درخواست را از شما مطرح کردم الان هم دوباره می​گویم. این ماشین​های دودزا در تهران را چه کسی باید متوقف کند؟ کم هم نیستند؟ خیلی از ماشین های سنگین مانند اتوبوس​ها هم همینطور...من و خیلی از مردم تهران به خاطر همین آلودگی هوا، مشکل تنفسی و ریوی داریم، بالاخره چه کسی مسئول این ماشین​های دودزا است؟

و...

بعد التحریر:

برنامه «سفر بخیر» با هدف و نیت بسیار درستی راه اندازی شد. تاثیر بسیار خوبی هم در افزایش توجه به رانندگی و البته قوانین و مقررات داشت اما...اما یک برنامه تلویزیونی تکراری با یک مدل اجرا و سوالات تکراری و پاسخ​های تکراری تر تا کی باید ادامه داشته باشد؟ به هر حال هزینه​های تولید این برنامه کم نیست؟ چه بهتر که این اعتبارات خرج ضروریات پلیس زحمتکش راهور شود و نه برنامه تکراری و کلیشه​ای با مجری جوانی که تصور می​کند برخورد با رضا کیانیان مثل برخورد با فلان بازیگر تلویزیونی است که کلا دو سریال مناسبتی در کارنامه​اش داشته و از دعوت تلویزیون بال در می آورد و در هر برنامه ای که صدایش کنند حاضر می​شود و هرچه بخواهند می​گوید! بعد هم از همه باید دو تا سوال تکراری بپرسد و همه هم جوابش را همانی بدهند که خودش فکر کرده! بعد کلی قربان صدقه مهمان برود و مهمان هم متقابلا قربان صدقه مجری برود و پایان برنامه و آرزوی سفری خوش برای مردم!

...به نظر می​رسد سردار مومنی، باید شجاعت و جسارت ستودنی رضا کیانیان را به فال نیک بگیرد و یا این برنامه را تعطیل کند و یا طرح نویی برایش در اندازد. طبیعتا همه آنها که باید به این برنامه دعوت شوند، دعوت شده​اند و همه حرف​ها هم گفته شده، به قول کیانیان عزیز، قرار است بازیگران و خواننده ها بیایند در این برنامه به مردم نصیحت کنند که کردند، پس دیگر ادامه چنین برنامه​ای اگر دور ریختن بیت المال نباشد، تاثیر سابق خود را ندارد! ضمن اینکه مستندهای پلیس راهور از تصادفات و پلیس نامحسوس را بین سایر برنامه​ها هم می​شود پخش کرد که اتفاقا به شدت تاثیرگذارتر از این برنامه کلیشه​ای و گاه به شدت بی مزه است.

زنده باد کیانیان دوست داشتنی که از فرصت آنتن زنده، گفت که تلویزیون باید این نکته​های توی ذهن مردم را بگوید و نه فقط از گل و بلبل حرف بزند. زنده باد استاد که حواسش هست اگر به برنامه​ای رفت، یادش نرود که «مردم» سرمایه این کشورند و بگوید که «همیشه از مردم توقع مشارکت داریم اما خودمان چه؟!»

زنده باد  رضای کیانیان که برنامه​سازی را به برخی دوستان همیشه حاضر در صحنه تلویزیون یاد داد، که برنامه سازی این نیست که چند مهمان را دعوت کنین و با هم گپ بزنین و از هم تعریف کنین و توقع داشته باشین مردم هم شما را تماشا کنند؛ همان اتفاقی که از صبح عید قربان در تمام شبکه​های تلویزیونی رخ داد! حالا برخی برنامه​ها به خاطر مهمانانشان کمی با مزه بود و برخی هم کلا بلندگوی تبلیغاتی فلان بازیگر و خواننده و...این کل برنامه ریزی رسانه ملی برای یک روز عید مردم است!

و زنده باد استاد که وسط حرف​هایش از ترافیک همیشگی خیابان بهار هم گفت؛ خیابانی که هیچوقت پلیس به آن سر نمی​زند و همیشه هم ماشین​ها به راحتی در آن دوبله و سوبله پارک می​کنند! از تقاطع سمیه گرفته تا انتهای بهار شمالی، مسیری که باید در 6 دقیقه طی شود، عصرها و غروب​ها حداقل 25 دقیقه وقت شما را می​گیرد!

 

* توضیح ضروری: اظهارات کیانیان در این یادداشت نقل به مضمون است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 100
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    دمش گرم
    • مهدی IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      242 7
      و درود به تو محسن حدادی عزیز که این گزارش رو برای ما نوشتی ......
    • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      من که برنامه ندیدم ولی با کیانیان موافقم.اما به نظر میرسه فقط مسیر رفت و آمد خودشون مد نظرش بوده وگر نه این ترافیک همه جای تهران هست.
    • حامد IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      271 5
      من یک انتقاد از اجرای مجریان سیما دارم. دیشب شبکه جام جم میزبان استاد بهزاد فراهانی بود. مجری چنان موقع صحبت دستشو تکان میداد که استاد ازش پرسید مگه داری منو تهدید می کنی؟! از شبکه جام جم رفتم شبکه سه. برنامه سفر بخیر داشت که خودتون شرح اتفاقاتشو دادید و لازم به توضیح نیست. رفتم شبکه یک. مجری بی تجربه ی این شبکه گفت: همانطور که در هفته قبل فرمودیم!!!!! آخه مرد حسابی، شما مگه چه کسی هستی که میگی فرمودیم؟؟؟ باید بگی عرض کردیم!!! خلاصه اینکه وضع اجرا و مجریان در صداوسیما افتضاحه آقاجان.
    • ر A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      132 4
      وقتی یکسری بچه پولدار و بی درد شدن شومن های جامعه بهتر از این نمیشه..
    • حسن IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      79 4
      کلا از این صدا و سیما توقع بیشتری نمی توان داشت !
    • میلاد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      63 5
      وقتی مجری های خوب رو ممنوع التصویرر می کنند همین میشه دیگه.این مجری جدیدا دردسری ندارندکه محبوب صدا و سیما اند
  • پویا A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    782 7
    درود بر کیانیان درووووود
    • نوید IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      135 2
      مسئولین صدا و سیما اگر این نظرات رو میخونید لطفا به این مجری این برنامه بگید که باید با استاد کیانیان محترمانه تر و باادب تر صحبت میکرد. بقول معروف مجری مرتب میخواست بصورت مصنوعی پسرخاله بشه و شوخی هایی که معمولا آدم با همسن و سالهاش میکنه رو با استاد میکرد. استاد کیانیان جای پدر ایشان بود و لازم بود ادب و احترام بیشتری به ایشان می گذاشت.
    • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      103 2
      آقای ضرغامی ببخشید وقتی مجری صداوسیما (که میگویید دانشگاه است) به بزرگتر و استاد فرهنگ وهنر احترام نمیذاره دیگه چه توقعی میشه از بقیه داشت؟؟؟؟؟؟ بد نیست که انسان (مجری برنامه سفربخیر) وقتی اشتباهی میکند عذر بخواهد.
  • بی نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    554 3
    واقعا آفرین به آقای کیانیان!! این مجری ها کلا عادت کردن با یک عده آدم )...( مصاحبه کنن!! خوبه گاهی به قول مجری برنامه مصاحبه ها هیجان انگیز باشه که ما هم هر چند ماه یکبار رغبت کنیم چند دقیقه ای پای برنامه رسانه ملی بنشینیم!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      305 5
      بعضي مجری ها تا چند دقیقه برنامه زنده گیرشون میاد دیگه خدا رو بنده نیستن. رفتارشون و طرز حرف زدنشون و کلا اجراشون چیپ و ضعیف و مبتذلـه.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    354 4
    حال کردم
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    439 5
    ژست روشنفکری نمیگیرم که تلوزیون نمی بینم و... ولی انصافا نشستن پای این برنامه ها لااقل برای من سخته.گوش کردن به رادیو پیام وورزش را ترجیح میدم به تماشای تلوزیون.
  • بی نام GB ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    زنده باد استاد که وسط حرف​هایش از ترافیک همیشگی خیابان بهار هم گفت؛ خیابانی که هیچوقت پلیس به آن سر نمی​زند و همیشه هم ماشین​ها به راحتی در آن دوبله و سوبله پارک می​کنند! از تقاطع سمیه گرفته تا انتهای بهار شمالی، مسیری که باید در 6 دقیقه طی شود، عصرها و غروب​ها حداقل 25 دقیقه وقت شما را می​گیرد! کشور ما همش شده تهران و خیابانهای اون و آلودگیش آیا سری به شهرهای دیگه میزنید رسانه ای که همش گزارشاتش از توی تهران تهیه میشه اصلا ملی نیست من زاهدانی من خوزستانی منه کرمانی من ایلامی چه میدونیم خیابان بهار کجاست رسانه ملی باید از کل جغرافیای ایران برنامه تهیه بکند مشکلات تهران را باید در رسانهای که مربوط به استان تهران هست گفته بشه نه شبکه های 1و2و3
    • بی نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      کاملا موافقم. همیشه همه چی تهرانه و بس. انگار بقیه استان ها دیگه آدم نیستن. یه سر بزنین به استان های جنوبی ببینین وضع چقدر خرابه بعدش بهتون قول میدم دیگه حرف از مشکلات تهران نمیزنید. کلا زندگی ما تو استان های جنوبی مثل انسان های نسختین ـه هیچ امکاناتی نیست اگه هم باشه به بدترین شکل ممکنش هست. اگه نمیتونین استان های دیگه رو ببینین دیگه انقدر ایران ایران نکنید و یهو بگید کشور تهران !!!
    • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      28 37
      همش تو حاشيه حتي مثال رو هم با تهران و شهرستان قاطي مي مي كنين يه ذره مسائل رو كلي تر ببين دوست هموطن.
  • بانام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    237 2
    من این برنامه را دیدم و لذت بردم از حضور استاد . سیما باید یک بازنگری جدی در برنامه هاش داشته باشه به جای اینکه هی شبکه جدید اضافه کنه که برنامه های تکراری پخش بشه و تازه با کلی افتخار تازه افتتاح رسمی هم بشه !!!!
  • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    228 8
    من برنامه رو دیدام واقعا اجرای این مجری خیلی افتضاح بود این مجری فکر می کنه ( البته تفکر کلی صدا وسیما اینطوریه) میهمانان برنامه یه سری افراد هستند که هیچ گونه تفکری ندارن
    • javad A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      45 2
      مجری ها فقط بلدن یه کت و شلوار بپوشن و ....
  • متحیر IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    همه با اومدن روحانی شیر شدن...چرا زمان احمدی نژاد اینا ساکت بودن...نقدی نمی کردن...با اینکه فرصتشم داشتن...برام سواله واقعا چرا؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      260 8
      چون نرود میخ آهنی در سنگ.
    • فرهاد IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      عزيزم! پارسال هم گفته. در همين برنامه زنده هم گفته...شما متن رو بخون بعد بيا اعلام کن که احمدي نژادي هستي و کلا دنبال ايني که با ملت مخالفت کني. واقعا چرا؟؟ خودت اينو جواب بده.
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      135 2
      خاطرم هست در برنامه ای مناسبتی در عید سال پیش کیانیان عزیز انتقاداتی در سیما به دولت قبل داشتند که البته برنامه زنده هم نبود.
    • بی نام A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      108 3
      «با این که فرصتشم داشتن؟!» شما حالت خوبه؟
    • سینا A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      37 2
      فرصتشم داشتن؟!ضمنااین تلویزیون دادهمه رودرآورده
    • رضا EU ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      4 5
      منفی اشتباه
    • متحیر IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      3 14
      من هنوز جوابمو نگرفتما...چرا؟؟؟ تا روحانی اومد امثال کیانیان و علی دایی و چهره های معروف میان اظهار نظرهایی عجیبی می کنن که جای تامل داره!!! حزم اين باشد که نفريبد ترا / چرب و نوش و دامهاي اين سرا
    • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      10 2
      به نظرم شما در قضاوت عجله می کنید. درسته که خیلی ها قبلاً ساکت بودن و الان منتقد شدن، ولی قطعاً علی دایی و کیانیان از اون افراد نیستن. این دو عزیز همیشه شجاعانه نظرشون رو می گفتن.
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    175 3
    دم رضا کیانیان گرم!!! این ثانیه شمارها واقعا معضل شده. فرض کنید 70 ثانیه مجبورید پشت چراغ قرمز بمانید. مطمئنا در این مدت به چراغ زل نمی زنید بلکه ممکن است در ماشین کارهایی انجام دهید. مثلا خم شوید و مجله ای را که کف ماشین است بردارید. همینکه خم شدید با صدای بوق راننده پشتی موهای سرتان سیخ می شود. سر که بلند می کنید می بینید چراغ در عرض 10 ثانیه 70 ثانیه رو طی کرده و راننده عقبی که عجله دارد که از چراغ عبور کند دستش را برای شما گذاشته روی بوق!!! من نمی دانم این ثانیه شمارها برای ایجاد آرامش در راننده در کنار چراغها نصب شده یا برای ایجاد اضطراب؟؟؟ اصلا برش دارید تا مجبور باشیم به چراغ زل بزنیم!!
    • محسن ص IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      38 0
      گل گفتی از همه بدتر اونجاست که رو 6 یا 3 گیر میکنه فکرشو بکن 100 ثانیه وایستادی تازه 2 دقیقه هم رو 3 باید وایستی :(((( ادم دیوونه میشه بخدا.
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    114 3
    و البته نرود میخ اهنی در سنگ ...
  • محمد هادی DE ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    265 2
    خیر سرمون روز عیده، صدا و سیما کلا هیچ برنامه مفرحی نداره، کافی بود روز عزاداری چیزی باشه! کلا تلوزیون ندیدم امروز، فقط بی بی سی رو یه نگاه کردم و پژمان،همین.
    • ahmad IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
      191 0
      محمدهادی با نظرت بدجور موافقم..صداو سیما عامل اصلی ترویج ماهواره و تبعاته بعد اونه ولی کو گوش شنوا!!
  • بی نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    125 5
    آدم بیکار باشه بشینه سفر بخیر ببینه ما که بیکار نیستیم.
    • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      32 2
      منم تا ديشب نديده بودم ولي وقتي ديدم استاد كيانيان هستن خيلي خوشحال شدم و نگاه كردم ... فقط به خاطر استاد ... وگرنه عمرا اين برنامه ها رو نگاه نمي كنم !!!!
  • سعید شبانه A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    131 1
    زنده باد کیانیان...من برنامه رو دیدم واقعا" جسارتش ستودنی بود
    • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      13 1
      بله. و بی ادبی و بی احترامی مجری هم حالگیری بود.
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    72 4
    خیابان بهارُ خوب اومدی.......دمت گرم
  • ماهان RS ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    83 1
    واقعا فوق العاده بودند
  • محمدرضا A1 ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    118 5
    آقای عزیزی که با نام متحیر می گی از زمان اومدن روحانی همه دارن انتقاد می کنن چرا در زمان احمدی نژاد نمی کردن در حالیکه شرایطش رو داشتن،باید اینو بدونی که رای این ملت به روحانی برای این بود که آقای احمدی نژاد کلا چیزی به نام انتقاد رو از طریق رسانه جمعی قبول نداشت و سانسور شدید خبری حاکم کرده بود و اگر کسی هم انتقادی می کرد مشخص بود چه بلایی سرش می یاد.جالب اینه که رسانه ملی هم بطور کامل نقش مدافع ایشون بازی می کرد و یه رسانه دولتی بود تا ملی.در حالی که انتقاد باعث پیشرفت و پویایی و افزایش کارکرد میشه.درود بر استاد که نقش یه منتقد خیرخواه رو بازی کرد نه یه چاپلوس منفعت طلب،چیزی که در دوره احمدی نژاد زیاد دیدیم و همون باعث رای به روحانی شد.
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      121 1
      حرفت درسته محمدرضا ولی یه سوال: چرا فقط آزاد شده ایم که از دولت برآمده از خواست مردم انتقاد کنیم؟؟ چرا اجازه نداریم از بقیه دستگاهها و ارگان ها انتقاد کنیم؟؟ چرا فقط می تونیم با دولت شوخی کنیم و از اونها کاریکاتور بکشیم و ...؟؟؟
  • بی نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    133 1
    مجریه فکر میکرد حتما باید جواب دندون شکن به استاد بده.
  • بی نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    40 1
    این آقای مجری فکر میکنه برنامه مال باباشه!!!!!توی سینما گلخانه کارش شده ضایع کردن اون یکی مجری و اصلا بهش احترام نمیذاره تا بنده خدا میخواد حرف بزنه میگه بذار واسه بعد آیتم و بعدشم که...مجری گری که فقط تیپ و ظاهر نیست...
    • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      131 1
      مدیران صداوسیما به مجریان یاد بدهند که جلوی بزرگتر از خودشون با احترام و ادب برخورد کنن. دیشب هم مجری شبکه جام جم مقابل استاد فراهانی بی ادب بود و هم مجری شبکه سه و برنامه سفر بخیر مقابل استاد کیانیان انگار داشت با کوچیکتر از خودش صحبت میکرد. مگر صداوسیما دانشگاه نیست؟ وقتی مجری ها به بزرگترها احترام نذارن، دیگه چه توقعی میشه داشت؟
  • سارا IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    43 2
    واااااااااای خدایا مرسی که اینو نوشتید!! من یهو آقای کیانیان رو که دیدم کلی خوشحال شدم ولی اماان از طرز حرف زدن این مجری که واقعا روی هرچی بی ادب رو سفید کرده ، اینقدر افتضاح باهاشون صحبت کرد که ترجیح دادم کلا تلویریون رو خاموش کنم و اینطوری نبینم آقای کیانیان رو! من نمیدونم واقعا این آقای مثلا مجری کیو داره؟؟؟ یادمه یه بار جلیل فرجاد با دختراش اومده بودن برنامش آقا برگشته میگه برا من سخته هی بگم مونا فرجاد و مارال فرجاد کاش میشد فقط به اسم کوچیک بگم حیف که محدودیت رسانه نمیذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکرکنید این حرفو بقیه مجریا بزنن اعدام رو شاخشونه!
  • يك شهروند بينوا IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    23 1
    يه سؤال : واقعاً تلوزيون فازش چيه كه داره هر روز كانال جديد تأسيس ميكنه ؟ خانه از پاى بست ويران است پدرجان ! اونوقت تو دارى كانال رو كانال ميذارى؟ و نكتهء جالبتر اينست كه اين كانالها يكى از يكى بى كيفيت تر و داغونتره ! فقط ميتونم بگم متأسفم از اينهمه ريخت و پاش بى دليل و بيهوده ، هيچى و هيچكى سر جاش نيست به خدا …
  • بی نام A1 ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    25 2
    من که داشتم کانال ها رو بالا پایین میکردم یدفعه چهره ی کیانیان رو دیدم حال کردم و تا آخر برنامه نشستم خداییش اگر نسل کیانیان و پرستویی و استاد مشایخی تموم بشه این سینما و تئاتر فاتحش خوندس
  • بی نام A1 ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    27 1
    آقای کیانیان عزیز یه بار دیگه هم تو همین برنامه حسابی به ارابه ی مرگی مثل پراید توپیدند،من شخصآ خیلی ایشون رو دوست دارم به خاطر همین گفتن حقایق.
  • داود A1 ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 1
    اعــــصاب نداشته خلاصه!
  • بی نام A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    3 3
    عالی بچه مشهد
  • بی نام IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    21 1
    واقعاً حیف این همه سرمایه مملکت که در صدا و سیما خرج میشه به نظرم همون یک شبکه خبر کفایت میکنه برنامه 90 را هم بیارن تو همون شبکه بقیه را تعطیل کنند به خدا به نفع مملکته
    • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      6 1
      حالا صداو سيما ميخواست زمين هاي نمايشگاه رو هم هاپولي كنه .... چه شود ....!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    22 2
    صدا سيما خيلى وقت هست كه بينندهاش رو از دست داده خود من كه غير از نود هيچى از صدا سيما نميبينم
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    16 2
    البته نکاتی در صحبت های اقای کیانیان بود که تامل بر انگیز بود جایی که در خصوص نداشتن فرهنگ رانندگان غیر تهرانی یا همان شهرستانی چه میدونم دهاتی حرف زد باید بگم الان ترافیک به لطف تولید خودروسازان داخلی درهمه جای کشور بصورت یک معضل ملی درامده وربطی به تهرانی یا شهرستانی بودن نداره ایرانیها همه استاد رانندگی هستند همه ماشین خوب میرانند ولی فرهنگ لمپنی در رانندگی بدون شک ویژگی مشترک همه ماست چه تهرانی چه شهرستانی همه باهم دراین رابطه شرکیم !
    • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      5 1
      درست میگی ایرانی خوب بلده رانندگی کنه چرا ایرانیهایی که توی خارج زندگی میکنن هیچ خبری از تصادفاتشون نیست و فقط تو ایران سالی 20 هزار نفر کشته میشن
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    16 58
    اقای کیانیان... چرا ترافیک تهران را به شهرستانیها ربط دادي من نمیدونم تو خودت هم بچه شهرستانی یا تهران یا میخوای بگی پایتخت نشینی ولی اینو بدون تو تمام ایران هرجا که سفر میریم پلاک های تهران به مراتب فرهنگ رانندگیشون از شهرهای دیگه بدتره !
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    18 1
    هنرمند باید همین باشه دیگه . کاش این حاشیه ها اونقدر بشه صدا و سیما خودش رو جمع کنه
  • مهدی LU ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    17 1
    اگه امثال آقای کیانیان حرف نزنند، پس چه کسی باید حرف بزند؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    19 1
    زنده باد استاد كيانيان
  • آشنا IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    19 2
    سلام من از مجریان یکی از شبکه های استانی هستم.حقیقت ماجرا اینه که مدیران صدا و سیما در همه سطوح برای مردم برنامه نمیسازن!!وقت مردم و رسانه انحصاری و دولتی صدا وسیما شده محل انجام معامله برای ارتقاء خودشون...در واقع مردم ابزار شدن...واقعا استاد رضا کیانیان به صدا سیما فهموند که حرف دل مردم،تو قاب تلویزیون زده نمیشه!و به اون مجری خوش چهره و البته ناپخته هم فهموند که رضا کیانیان،هر کسی نیست که کشته مرده دوربین باشه!!!در جواب جناب متحیر هم باید عرض کنم کماکان در تحیر خویش بمانید که دسته گل رفیقتون که به آب داده با صدتا مث روحانی و کیانیان هم جمع نمیشه!!!!
  • پرند A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    21 1
    توی ایران درک درستی از برنامه زنده و صحبت با مهمون نداریم چرا همش باید مهمونا ادای آدم خوبا رو دربیارن؟ هر مجری که اومد نوآوری کنه انداختنش بیرون... لیاقت تلویزیون همین مجریای فله ایه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    18 1
    مگه ممکنه کسی که مردم عاشق او هستن حرفی خلاف منافع مردمش بزنه امثال رضا کیانیان و پرویز پرستویی و خسرو شکیبایی اگر تو دل مردم قرار گرفتن واسه اینه که هنرشونو به عشق مردم عرضه کردن نه صرفا به خاطر پول و شهرت .کیانیان رو کمتر میشه تو تلویزیون دید همینکه تو این برنامه اومده نشون میده چقدر نگران هموطنانشه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    26 1
    عملكرد تلويزيون واقعا افتضاح بار شده.بايد يه فكري به حال اين تلويزيون كرد .بيخود نيست مردم ميروند سراغ ماهواره.
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    15 1
    مجریها بعدازعملکردمطلوب خاص برنامه ریزان پستهای بالایی رانشانه میگیرندواین فقط دراین سرزمین اتفاق میافتد
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    17 1
    دمش گرم واقعا آدم حسابی به اینا میگن زنده باد رضا کیانیان.
  • روحی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    19 1
    خدا کند باز از این اساتید استفاده کنن نه اینکه به خاطر رک بودنشون دیگه دعوت نکنن یا برنامه غیر زنده اجرا کنن و فیلتر کنن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    31 0
    یه نفر الکی کیانیان نمیشه.
  • برهان راشدی A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    21 1
    خسته نباشی کیانیان .درود ودو صد هزار درود بر تو اسطوره هنر مملکت...
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    5 15
    نسخه تلویزیون رو پیچید یعنی الان دیگه سیما تعطیل شده؟؟؟جدی؟؟
  • فاطمه IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 24
    آقاي كيانيان حرفاي قشنگ و دلچسبي زد ولي اي كاش ي مقدار نرم تر و لطيف تر حرف مي زدن.
  • faeqe A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    30 1
    من هیچوقت این برنامه رو نمیدیدم استثنائا دیشب تلویزیون روشن بودو منم گوش میکردم کلی از دست رضا کیانیان خندیدم بدجور مجری رو لای منگنه گذاشته بودا... با سنت شکنیش حال کردم... امیدوارم از این سبک صحبت کردنا رو بازم تو تلویزیونمون شاهد باشیم
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    19 2
    یکی از دو بازیگر ستودنی و اسطوره ای منه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 1
    ویدیوش هم بذارید
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    8 13
    درمورد صحنه تصادفی که کلی انسان مجروح و کشته شده،چه چیزی جز اظهار ناراحتی و گفتن اینکه باید مقرراتو رعایت کردو... میشه گفت؟؟؟؟؟ اقای کیانیان چرا به ماهیت برنامه های تلوریون توجه نمیکنند؟!!!! راحت میتونستند همین ماجرای خیابان بهار را بگویند و از راهنمایی و رانندگی بخاهند که رسیدگی کنند. میتونن برنامه سینمایی هفت بروند و مشکلات و دغدغه های بحقشان را بگویند.ولی از برنامه ای با ماهیت الگوی ترافیکی،نمیشه توقع بحثهای اجتماعی و... کرد.
    • بی نام A1 ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      0 3
      و اگر مجری برنامه را پایینتر از شان بالایتان میدانید میتونستید در برنامه حاضر نشوید.
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    18 1
    بی ادبی مجری شوک آور بود.کاش صدا وسیما یک نظارتی روی بعضی مجریهای بی ادب وجوان وجویای نامش میکرد.در جواب کیانیان وقتی که پرسید مگر وقت تمام شد؟ولی من سه چهاردقیقه حرف داشتم با بی ادبی بهت آوری گفت مگراینجا سر چهارراهه!!!!یکبار دیگه فیلم اون قسمت رو ببینید امیدوارم من اشتباه کرده باشم...
    • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      14 1
      فیلم مجدد رو دیدم. بله درسته. گفت مگه اینجا سر چهارراهه! و بعدش هم گفت چرا امشب اینجوری میکنی شما!
  • علی آقا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    5 1
    همیشه آقای کیانیان رو دوست داشتم و برای من و بسیاری ازکسانی که هنر پیشه های واقعا هنرمند رو دوست دارند قابل احترامند . و واقعا هم که درست گفتند ، تا کی باشاهد سهل انگار و پاس کاری وظایف در ارگانهای مجری باشیم ؟!!
  • امیر A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    19 1
    شبکه جام جم رو ندیدید !!! دو تا مجری داره آقای رفیعی با یکی دیگه که اسمشو نمیدونم . آقا اینا مهمون دعوت میکنن یه سوال از مهمون میپرسن دوتای میزنن زیره خنده خدایش خیلی بد هر و کر میکنند اکثر مهمون ها هی سرخ و سفید میشن . با اون دکور در پیتشون که مثلا داره جهانی پخش میشه.
    • پانی FI ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
      4 2
      دقبقا...توی یکی از برنامه هاشون ک من اتفاقی دیدم دو سه تا مهمان داشتن ک ساز محلی بختیاری می نواختن بعد از اجراشون اینا(مجدیهای بی ادب)کلی سازهاشون مسخره کردن ک حالا این ساز رو از تهش هم میشه زد بعد ساز رو گرفت دستش هی مسخره بازی در می آورد...کلی حرص خوردم.مهمان برنامه هم بیچاره یه جوری میخاس سازشو از دست اینا نجات بده و بره ولی بیچاره یه ده دقیقه ای هم خودش هم لباسش هم سازش تمسخر شد.اگه به جاش بودم ساز رو می کوبیدم تو سرشون
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      0 0
      بله منم دیشب این برنامه رو دیدم واقعا مجری های جلفی داره.
  • بی نام US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    16 1
    به قول آقای هاشمی مردم رو به زور "جعبه سانسور" نمیشه فریب داد !
  • سوسن A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    23 1
    از شبکه ای که روز عید قربان خلاصه سریال چهار خونه رو به جای فیلم و فقط برای پر کردن زمان کنداکتورش پخش می کنه و اسم خودش رو میزاره شبکه جوان نباید انتظار بیشتری داشت. از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • ناشناس A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    3 33
    خوشم نیامد از برخورد رضا کیانیان. گرچه بهش حق می دم ولی در یک برنامه زنده اینجوری رفتار کردن خوب نیست. به نظرم خودشم متوجه شد چون آخر برنامه از مجری دلجویی کرد.
    • ادب مرد به ز دولت اوست A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
      1 42
      آفرین-کاملا باهات موافقم-اما جمشیدی نشون داد چقدر مرده و بزرگواره که اینقدر مودبانه جواب توهینای به اصطلاح استاد رو داد-آقاجون اگه تلویزیونو سیاستهاشو قبول نداری نرو توش-اگه رفتی مودب باش
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    6 1
    همه دیدین این برنامه رو؟ روزی چند ساعت میشینین پای تلویزیون ایران؟؟ جالبه که همه هم میگن "اتفاقی" دیدم برنامه رو.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    11 0
    برنامه های صدا وسیما رو میبینم یاد برنامه های تلوزیون کره شمالی میفتم
  • یه درد ودل IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    11 0
    تو رو خدا از این رسانه ی ملی صحبت نکنید ,دیروز که عید بود و شب قبلش تلویزیون به جای ایجاد شادی در مردم واقعا عزا گرفته بود ,من که فکر کردم ماه محرم اومده.بابا به خدا عییییییییییییییید قربان یکی از بهترین عیدای مسلموناست حالا بیا به اینا حالی کن .
  • پرسپولیس A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    10 1
    درود بر استاد کیانیان وطن پرست/ آقایان صدا وسیما چقد برنامه کلیشه ای و از پیش طراحی شده تولید می کنید با این کارا به شعور بیننده آگاه توهین می کنید آیا تا کنون فک کردین چرا اقبال به برنامه های ماهواره زیاد شده...
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    4 1
    اولن به تمامی پرسنل زحمت کش پلیس خسته نباشید میگم همیشه میگن قوانین راهنمایی جهانی است ولی جالبه بدانید در هیچ کجای دنیا پلیس حق جریمه کردن مستقیم مردم با قبض ندارد لطفا سردار مومنی جواب بده سهم پلیس با این کمین های واسه جریمه کردن میکنن چند در صد است
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 1
    من از تلویزیون این گفتگو تماشا کردم فوق العاده بود استاد کیانیان♥امیدوارم سردار مومنی هم دیده باشه
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    5 0
    زنده باد کیانیان دوست داشتنی
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    از این حرفا خیلی از بزرگان می زنن ولی کوش گوش طلبکار
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    3 0
    آقا فيلمشو هم بذاريد من هر چي گشتم پيدا نکردم دس شوما درد نکنه
  • مازیار IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 0
    از استاد کیانیان انتظار این کارا رو باید داشت ، همیشه به موقع حرفاشو زده! به قول دوستمون اگه فیلمشو داشتین بذارین برا دیدن ممنون میشم.
  • محمد A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 0
    زنده باداستادكيانيان
  • بی نام A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    0 4
    شما تهرانها خیال کردن از اسمون افتادین هی تهران تهران ما در جنوب پدر صاحبمون در امد ه این همه الودی و غبار بعضی وقتا چشم چشم
  • معين IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    من و خانواده ام بدليل اجراي بد مجري ،اين برنامه را نگاه نمي كنيم .برنامه اي كه هدف آن نصيحت و آموزش است نياز به مجري پخته ، باتجربه و مورد قبول مردم دارد كه اين مجري اصلا ذاراي شاخصاي مورد نظر نمي باشد.
  • بابک IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 1
    کیانیان هم خیلی جوگیر شده و با این حرفهاش مثلا خیلی روشنفکر و متفاوت جلوه بکنه.