دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش می‌گوید: خدا را شاکرم که بعد از گذشت سال‌ها شخصی که انتظار داشتیم در حوزه زنان به صورت عملی وارد شده و امیدواریم بتواند مطالبات زنان را تحقق بخشد.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین با بیان این که در سخنان شهیندخت مولاوردی به صورت شفاف و روشن مطالبات زنان را شنیدیم، گفت: با شناختی که از ایشان دارم مطمئنم از نهادهای مردمی کمک خواهد گرفت و در راستای رسیدن دختران و زنان ایران به مطالباتشان قدم برخواهد داشت. 

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این انتخاب آقای روحانی انتخاب بسیار شایسته‌ای بود که در ترسیـم آینده‌ای روشن برای جامعه زنان کشور امید زیادی ایجـاد کرده است.

راکعی همچنین با اشاره به سوابق کاری و تحصیلی معاون جدید رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: علاوه بر این سوابق، ایشان به عنوان یک فعال مدنی سوابق درخشانی دارد، چیزی که شاید بیش از موارد دیگر فعالان جامعه مدنی را خوشحال کرده و می‌دانند قرار نیست حذف یا سرکوب شوند بلکه کسی آمده که برای نظراتشان ارزش قائل است.

او در عین حال تاکید کرد: به نظر من برای گام برداشتن در مسیر ارتقای جایگاه زنان و رفع هرگونه تبعیض از آنان وقت آن رسیده که گروه‌های مختلف به یک همگرایی برسند تا بتوان از تمام ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این اهداف استفاده کرد. درست است که اکنون ممکن است اختلاف‌هایی در زمینه امور مربوط به زنان وجود داشته باشد اما در شرایط موجود که فضا برای تحقق مطالبات فراهم است، باید از همکاری با یکدیگر دریغ نکنیم.

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: خانم مولاوردی حتما فکرهایی برای بهبود اوضاع زنان و همینطور که خودشان اشاره کردند تغییر قوانین در نظر دارند اما باید این را بدانیم که راه سخت و صعب‌العبوری در پیش است که نیازمند زمان است و نمی‌توان توقع داشت معاون جدید رییس‌جمهور در امور زنان ظرف مدت کوتاهی تمام مشکلات را حل کند بلکه باید به او فرصت داد و او را همراهی کرد.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرجان IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    1 4
    مادراز دخترش تعريف نكنه كي كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟