پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 00:11
+ A - جمعه 26 مهر 1392 - 10:00:00 چاپ
امتیاز به مطلب 49 نفر

سیدبندی فیفا برای قرعه‎‌کشی جام‌جهانی 2014 مشخص شد/ همه حالات گروه ایران در جام جهانی و رقیبانش

ورزش > فوتبال ملی - سیدبندی فیفا برای قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیفا برای قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل، 32 تیم صعود کننده را به چهار گلدان تقسیم کرده که ترتیب آن به شرح زیر است:

گلدان 1: هشت تیم برتر رنکینگ جهانی فیفا (اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک، سوئیس، برزیل و اروگوئه- در صورت پیروزی برابر اردن در بازی پلی‌آف)

گلدان 2: تیم‌های آفریقایی + تیم‌های آمریکای جنوبی (شیلی، اکوادور)

گلدان 3: تیم‌های اروپایی (غیر از تیم‌های حاضر در گلدان 1)

گلدان 4: تیم‌های آسیایی (ژاپن، ایران، کره جنوبی، استرالیا) + تیم‌های آمریکای شمالی (آمریکا، کاستاریکا، هندوراس و مکزیک- در صورت پیروزی برابر نیوزیلند در بازی پلی‌آف)

*در صورتی که تیم ملی اروگوئه موفق به شکست اردن در بازی پلی‌آف نشود، تیم ملی هلند جایگزین این تیم در گلدان 1 خواهد شد.

بدین ترتیب دو حالت برای گروه احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 وجود دارد:

1)سرگروه از آمریکای جنوبی + یک تیم اروپایی (غیر از تیم‌های حاضر در گلدان1) + یک تیم آفریقایی یا آمریکای جنوبی (شیلی و اکوادور) + ایران

2)سرگروه از اروپا + یک تیم اروپایی (غیر از تیم‌های حاضر در گلدان1) + یک تیم آفریقایی یا آمریکای جنوبی (شیلی و اکوادور) + ایران


252 41

مطالب مرتبط
نظرات 147
  • نوید جمعه 26 مهر 1392 - 11:19:21
    603 28 پاسخ به این نظر
    خیلی اوضاع خرابه ها ! هر جور حساب میکنم راه نداره تو یه گروه متوسط هم بیوفتیم !
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:22:39
      31 7
      عزیزم درست حساب کنی چند احتمال برای اینکه گروه آسون باشه هست...فقط 1 نمونه اش:بلژیک-بوسنی-اکوادور-ایران
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:37:37
      15 11
      چرا نويد جان كلمبيا يا سوييس به همراه الجزاير و يونان و ايران خوبه ديگه ؟؟ اسپانيا نيجريه انگلستان و ايران هم بد نيست
    • امین د جمعه 26 مهر 1392 - 11:46:30
      20 3
      متوسط!!! , تیمهای آسیایی مثل ژاپن و کره هم از متوسط بالاترند بعد انتظار داری تیمهایی که راه پیدا کردند متوسط باشند!!!؟
    • armin جمعه 26 مهر 1392 - 11:53:33
      10 8
      نه دیگه حالت اول خوبه اروگوئه - بوسنی - ایران - اکوادر
    • علی جمعه 26 مهر 1392 - 11:55:07
      24 3
      تو گلدان 3 تیم های هلند ، انگلیس ، ایتالیا و فرانسه تشریف دارن!!!
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:55:36
      13 4
      همینه دیگه,تیم ضعیف در جام جهانی نداریم
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 13:09:23
      50 4
      خدایا خودت آبروی مارو حفظ کن!
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 13:49:20
      16 3
      چه حالي ميده تو يه گروه بيوفتيم با ارژانتين و پرتغال(البته اگه برسه!)
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 14:26:16
      11 6
      آره..منم هرجور حساب می کنم جور در نمیاد
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 14:27:04
      16 5
      چرا اتفاقا...مثلا ممکنه با کلمبیا(سید1)، اکوادور(سید2) و بوسنی(سید3) همگروه شیم.
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:05:47
      21 4
      ایران بورکینافاسو کلمبیا ایسلند.... این گروه متوسط نیست؟؟!!
    • فرشاد جمعه 26 مهر 1392 - 15:51:44
      19 5
      بهترین گروه ممکن برای ایران : بلژیک - اکوادور - بوسنی - ایران
    • arch جمعه 26 مهر 1392 - 17:47:18
      16 4
      راه داره فقط یکم رویاییه سوئیس یا بلژیک - روسیه یا بوسنی - بورکینافاسو یا اتیوپی - ایران
    • علی جمعه 26 مهر 1392 - 21:12:02
      15 4
      ایرادی نداره. ما که در هر صورت حذف میشیم ولی لااقل با تیم های خوب دنیا بازی کنیم. شاید هم فرجی شد و تیم ما تونست تا اون موقع کاری بکنه و خدا را چه دیدی شاید شگفتی آفرین بشیم.
    • بهاره یکشنبه 28 مهر 1392 - 13:06:53
      6 7
      هی‌ بگید، آسانترین رقبا بلژیک، سوئیس، بوسنی، ایسلند (اگر صعود کند)، اتیوپی (اگر صعود کند) و... نمایندگان دیگر قاره ها، همه قوی هستند و همین بلژیک و سوئیس از گروه‌های خود بعنوان سرگروه صعود کردند. گروه پرتقال، مکزیک و انگولا هم گروه آسانی بود ولی فقط با یک امتیاز برگشتیم و مکزیک و پرتقال هم در مراحل بعدی حذف شدند. کره شمالی‌ هم نماینده آسیا بود و ۷ تا خورد. با این فوتبال علی‌ اصغری کی‌ روشی، اگر می‌‌خواهیم ابرومند حذف بشیم، ۳ دروازه بان، ۱۲ مدافع و ۷ هافبک دفاعی ببریم و با روش ۰-۴-۶ بازی کنیم بهتره. اینکه دیگه حقیقته، باز هم درج نمیکنید ؟ نوشتن حقیقت در مورد پرسپولیس، دایی، رویانیان که خط قرمزه، کی‌ روش کِی‌ از این خط قرمز در میاد ؟ بعد از گلباران شدن در جام جهانی ؟
  • رضا جمعه 26 مهر 1392 - 10:21:50
    59 29 پاسخ به این نظر
    با این اوصاف پیشنهاد می کنم اصلا نریم برزیل ! والا ! سنگین رنگین تریم به خدا.
    • محمد شنبه 27 مهر 1392 - 21:50:13
      16 1
      من یه پیشنهاد سازنده دارم : می تونیم با استفاده از ارایش 0،0،10 در مقابل تیمهای قوی عرض اندام کنیم.
  • سورنا جمعه 26 مهر 1392 - 10:50:07
    54 7 پاسخ به این نظر
    ایکاش بشه بلژیک-بوسنی هرزگوین-اکوادور-ایران (یعنی آسون ترین گروه ممکنه :)) )
    • سیامک شنبه 27 مهر 1392 - 22:30:18
      11 6
      والله اونجوری که ما تو انتخابیه جام جهانی دیدیم گروه ایران خیلی خیلی آسون بود ولی آخرش به زور صعود کردیم!!! وحید هاشمیان خوب گفته که آبرومندانه حذف بشیم خیلیه!!!
    • محمدرضا چهارشنبه 1 آبان 1392 - 16:58:48
      0 5
      باشه باشه بهش میگم
  • وحید جمعه 26 مهر 1392 - 10:36:18
    49 5 پاسخ به این نظر
    حالا تصور کنید گروهمون بشه این: آلمان+ ایتالیا+ شیلی+ ایران :..((
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 10:28:46
    36 5 پاسخ به این نظر
    با این قرعه ها اولیم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 10:47:47
    35 12 پاسخ به این نظر
    یعنی ممکنه اینجوری بشه: ... اسپانیا، ایتالیا، کامرون، ایران! ... از همین الان صعود تیم ملی مبارک!
  • آرش جمعه 26 مهر 1392 - 11:04:25
    35 4 پاسخ به این نظر
    چقدر که زحمت کشیدید برای معرفی حالات ممکن ! از اول میگفتین ممکنه ایران با هر یک از سرگروه ها هم گروه شده و دو تیم دیگر یکی حتما اروپایی و دومی شیلی؛ اکوادر یا یک تیم آفریقاییست. همچین تیتر زدین انگار 300 حالت بررسی کردین !
  • آرمان جمعه 26 مهر 1392 - 10:41:16
    32 3 پاسخ به این نظر
    بلژیک-فرانسه-نیجریه-ایران
    • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 23:21:27
      35 3
      نیجریه هم با توپ پر میاد.کلا خیال اینکه تیمی آسان در این جام جهانی باشد اشتباهه.
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 10:17:14
    27 17 پاسخ به این نظر
    انتخاب با شما مثبت 1 ارژانتین انگلیس غنا ایران منفی 2 اسپانیا فرانسه شیلی ایران
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 10:14:13
    26 8 پاسخ به این نظر
    ایران با سوئیس و ایتالیا هم گروه میشه.
    • مهدی شنبه 27 مهر 1392 - 00:00:40
      36 55
      بهترین حالت : آلمان ، بوسنی ، شیلی ، اســــــــــــــــــــــــــتقلال
    • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 01:01:43
      11 1
      یعنی سویس از ایتالیا و پرتغال و فرانسه بهتره :o از الان میشه حدس زد گروه سویس ساده ترین گروه ممکن میشه کلمبیا رو که دیگه حرفی ندارم ! نمیدونم کجای دلم بزارم با همین سید بندیشون تو اروپا یه گروه مرگ بود یه گروه ....
    • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 10:07:03
      13 26
      چه حالی میده برزیل به پست ایران بیافته 10 تا بخوریم! :دی
  • چوپان جمعه 26 مهر 1392 - 10:16:22
    23 6 پاسخ به این نظر
    1 بهتره...
  • جواهريان جمعه 26 مهر 1392 - 11:09:21
    22 3 پاسخ به این نظر
    اينم از شانس خوب فوتبالي پس همت كنيم بهترين جام جهاني رو داشته باشيم
  • sasan جمعه 26 مهر 1392 - 11:39:37
    21 0 پاسخ به این نظر
    سرگروه برزیل بازی افتتاحیه جام جهانی برزیل - ایران چه شود.
    • فرهاد شنبه 27 مهر 1392 - 18:41:38
      3 0
      اگه اینطوری بشه با این اوضاعی که تیم ملی داره، سرنوشت کره شمالی رو پیش رو داریم.
  • علی جمعه 26 مهر 1392 - 12:00:39
    21 5 پاسخ به این نظر
    با این وضع تیم ملی ، ما که روی 10 گل رو هر بازی حساب کردیم!
  • مهران جمعه 26 مهر 1392 - 10:55:41
    20 25 پاسخ به این نظر
    انصافا این دیگه چیه آخه شما نوشتید؟؟خوب اینو که هر نفهمی هم میدونه دیگه
  • امير تبريز اوغلي ضد لنگي جمعه 26 مهر 1392 - 10:38:42
    19 147 پاسخ به این نظر
    افغانستان كو؟
    • حسن جمعه 26 مهر 1392 - 23:59:20
      28 3
      از نوع اسمی که برای خودت انتخاب کردی معلومه که چه شخصیتی داری !!به نظر اصلا نه ارزش فکر کردن داری و.نه ارزش نظر دادن.فقط موندم چقدر پول به مدیر خبر آنلاین میدی که همیشه اسمت هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ضمنا خودت نمیفهی که اصلا چی میگی هرچند که اسمت زیبنده نیست اما با شخصیتت جور در میاد!!!!!
    • بهرام شنبه 27 مهر 1392 - 09:00:00
      19 7
      با ترکیه و آذربایجان هم گروه شده!
    • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 14:13:56
      16 4
      میشه منظورتونو بدونم از این حرف؟!؟
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:38:47
    19 5 پاسخ به این نظر
    اگه می خواهیم قهرمان بشویم باید همه تیم ها را ببریم و از هیچ تیمی نترسیم!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:23:22
    19 5 پاسخ به این نظر
    برزیل - هلند - شیلی - ایران :))))))))))))) چقدر بخندیم رکورد گل خورده رو میشکونیم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 10:55:33
    18 4 پاسخ به این نظر
    مثلا برزيل ايتاليا ساحل عاج ايران به به عجب گروهي ميشيم يا سوئيس بلژيك اكوادور ايران اين جوري ميشه به طور كلي همه تيما خوبن، ما هم بازي تداركاتي ميخوايم وگرنه بازيكنامون خوبن اما اصلا هماهنگ نيستند
  • سروش جمعه 26 مهر 1392 - 11:05:07
    18 4 پاسخ به این نظر
    پیش بینی من از گروه ایران در جام جهانی اینه که: از سید 1 تیم آرژانتین از سید 2 تیم غنا از سید 3 تیم هلند و از سید 4 هم ایران قرار بگیره درسته این گروه بسیار سخت میشه اما حداقل یه خوبی داره که میتونیم با 3 تا تیم بزرگ دنیا بصورت مجانی یه بازی خیلی سنگین انجام بدیم که دیگه امکان تکرارش وجود نداره.....
    • ناشناس شنبه 27 مهر 1392 - 00:17:49
      13 0
      واسه ما که سخت نیست واسه هلند و آرژانتین خیلی سخته ! فکر کن طفلکی لیو مسی آخه جلو سید جلال و امیر حسین صادقی چی کار می تونه بکنه ؟ یا فان پرسی در برابر پژمان منتظری و حسین ماهینی باید خودشو به مصدومیت بزنه بازی نکنه
  • امیر جمعه 26 مهر 1392 - 11:06:59
    17 7 پاسخ به این نظر
    خیلی سخت توضیح دادی
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 18:59:19
    16 3 پاسخ به این نظر
    لااقل با آلمان نیفتیم که برامون تکراریه
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 19:42:17
    16 6 پاسخ به این نظر
    ایران . برزیل . ایتالیا . هلند
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:16:55
    15 6 پاسخ به این نظر
    تیم پوکیده ی کیروش زنگ تفریح خواهد بود. وقتی جلوی قطر و کره جنوبی اتوبوس جلوی دروازه پارک می کند جلوی آلمان یا اسپانیا یا برزیل چه می کند؟!!
  • امیر کمال جمعه 26 مهر 1392 - 16:37:24
    15 1 پاسخ به این نظر
    ما مرد جنگیم و از حریفان واهمه ای نداریم .فقط خدا کند که به برزیل واسپانیا وارژانتین وایتالیا وانگلیس والمان وروسیه وبلژیک ووووووووووووووو نخوریم .
  • جوکر جمعه 26 مهر 1392 - 11:35:57
    14 1 پاسخ به این نظر
    سوئیس و کلمبیا اگر سر گروه باشن خوبه برای ایران.ولی خدایش نشیم زنگ تفریح صلوات
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:02:18
    14 1 پاسخ به این نظر
    این گروه چه طوره؟ بلژیک- ایسلند - بورکینافاسو- ایران؟ از گروه جام ملت هامونم اسون تره.... البته باید برای موفقیت بورکینافاسو و ایسلند تو پلی اف دعا کنیم.....
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:10:12
    14 0 پاسخ به این نظر
    آقا ما که نمیریم بالا....لااقل به سه تا تیم درست حسابی بخوریم حال کنیم!
  • حسام جمعه 26 مهر 1392 - 12:35:09
    14 1 پاسخ به این نظر
    قدر گروهمون تو جام جهانی 2006 رو ندونستیم!!! خدا به خیر بگذرونه!!!!!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:12:28
    13 3 پاسخ به این نظر
    اینجوری دیگه واقعا همه ی حالات هست.چون هر احتمالی وجود داره
  • فرهاددددددددددد جمعه 26 مهر 1392 - 11:36:05
    13 0 پاسخ به این نظر
    اوه اوه داداش كيروش الهي دشمنات بميرن چه حرص خوردني در راه است.// دعا كنيد
  • احمد جمعه 26 مهر 1392 - 13:55:59
    13 4 پاسخ به این نظر
    اسپانیا - هلند - غنا - ایران فکر کنم یه 60 تایی بخوریم!!!
  • امید جمعه 26 مهر 1392 - 16:48:40
    13 5 پاسخ به این نظر
    اخه چه فرقی می کنه ما که در هر صورت اونجا سیزده به در تیم های دیگه هستیم. به نظر من با تمام علاقه و تعصبی که به کشور و تیم کشور دارم بازی های ایران دیدن نداره
  • ادامس پرستو جمعه 26 مهر 1392 - 14:05:23
    12 10 پاسخ به این نظر
    فقط خوشحالم که یارحمان یاکه دنیل دروازه هستن.دیگه نه باضربه سرلایی گل میخوریم نه 70متری گل میخوریم نه بچه ها.خخخخ
    • فرهاد شنبه 27 مهر 1392 - 19:01:27
      9 3
      این جا دیگه جای مطرح کردن بحثای باشگاهی نیست. هرجا میریم باید یه عده پارازیت بندارن.
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:02:07
    12 7 پاسخ به این نظر
    نمیشه نریم جام جهانی.اوضاع درهمه
  • الهام جمعه 26 مهر 1392 - 17:12:47
    12 6 پاسخ به این نظر
    صعود ب مرحله بعد یک آرزوی محال ...
  • مهدی جمعه 26 مهر 1392 - 18:55:51
    12 4 پاسخ به این نظر
    این چطوره؟ سوئیس + بوسنی هرزگوین + بورکینافاسو + ایران
  • اسحق هميشه سرخ جمعه 26 مهر 1392 - 21:25:46
    12 5 پاسخ به این نظر
    گروه متوسط وجود نداره همه تيمها قوي هستن چرا بترسيم ما كه بازئ تداركا تي زياد كرديم هنوز هم كه داريم همه تيمهاي درجه يك دنيا
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:31:26
    11 12 پاسخ به این نظر
    دلم ميخواد با برزيل و هلند و يدونه ازين آفريقايي ها بيفتيم. بعد از بازيها ببينم ازين كسايي كه دارن براي كيروش گريبان پاره ميكنند چي ميگن؟؟ (( الان هزار تا منفي ميدن همينا به اين نظر!))
  • م جمعه 26 مهر 1392 - 11:36:32
    10 1 پاسخ به این نظر
    ایران-المان-هلند-شیلی :))
  • خوبه ها جمعه 26 مهر 1392 - 12:04:10
    10 0 پاسخ به این نظر
    یعنی فکر کن مثلا ( برزیل - ایتالیا - نیجریه - ایران ) یا مثلا ( آرژانتین - انگلیس - کامرون - ایران ) یا ( آلمان - هلند - شیلی - ایران)
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:43:18
    10 1 پاسخ به این نظر
    با برزیل نیوفته بازی افتتاحیه!!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:45:47
    10 2 پاسخ به این نظر
    یعنی نمیشه با مالدیو و تایلند و میانمار و نپال هم گروه بشیم پس این عزیز دردانه ها چطوری گل بزنند!!!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:56:19
    10 0 پاسخ به این نظر
    خیلی مسخرس ممکنه برزیل و ایتالیا یا آرژانتین و هلند یا آلمان و انگلیس تو یه گروه باشن سوییس و غنا و بوسنی هرزگوین و ایران هم توی یه گروه!
  • ali جمعه 26 مهر 1392 - 13:37:29
    10 0 پاسخ به این نظر
    اینجور که بوش میاد میوفتیم با برزیل پرتغال شیلی...بعد بچه ها رسما تصمیم میگیرن بازی رو بیخیال شن برن یه چند روزی برزیل عشق و حال..
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 13:39:10
    10 2 پاسخ به این نظر
    پیش به سوی قهرمانی ...!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:34:28
    9 8 پاسخ به این نظر
    برزيل انگلستان اكوادور + ايران ميگه نه بشين نگاه كن از طرف هشت پاي پيشگو
  • امیرعلی جمعه 26 مهر 1392 - 11:53:19
    9 15 پاسخ به این نظر
    ایران به راحتی به مرحله بعد میره
    • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 19:35:49
      6 0
      امير علي پسر ساسي مانكن نيستي؟
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:09:45
    9 0 پاسخ به این نظر
    اتفاقا از این بهتر نمیشد برزیل یا ارژانتین.هلند.مکزیک ما که با این تدارکات باید برگردیم پس چه بهتر سه تا بازی با تیمهای طراز اول داشته باشیم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:59:00
    9 0 پاسخ به این نظر
    اسپانیا - شیلی - ایتالیا - ایران
  • محمدوند جمعه 26 مهر 1392 - 11:49:38
    8 9 پاسخ به این نظر
    کاشکی ایران - برزیل بازی افتتاحیه را انجام بدند
  • ایران جمعه 26 مهر 1392 - 12:11:16
    8 3 پاسخ به این نظر
    بهترین گروه ایران سوئیس بوسنی بورکینافاسو یا الجزایر که با توجه خوش شانسی کیروش بعید نیست این گروه نصیب ایران شه
  • ارمان جمعه 26 مهر 1392 - 15:08:43
    8 0 پاسخ به این نظر
    اسونترین گروه برای ایران : سوییس. بورکینا فاسو. بوسنی. ایران
  • داش علی جمعه 26 مهر 1392 - 17:57:09
    8 2 پاسخ به این نظر
    خداکنهبا آلمان - ایتالیا - شیلی بیوفتیم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:14:54
    7 0 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت اینه که سرگروه ما سوئیس یا بلژیک باشه + اکوادور+ بوسنی یا (یونان ،ایسلند، کرواسی). بدترین حالت هم همگروهی با آلمان، هلند و ساحل عاج یا آلمان+ هلند(فرانسه یا پرتغال)+ ساحل عاج(غنا) هست
  • حسین جمعه 26 مهر 1392 - 13:08:46
    7 3 پاسخ به این نظر
    بهترین و ساده ترین گروه واسه ایران : بلژیک، بوسنی، ایران و بورکینافاسو (احتمالا صعود می کنه)
  • امير تبريز اوغلي ضد کيسه جمعه 26 مهر 1392 - 13:11:01
    7 1 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت: سوییس-بوسنی-اکوادور-ایران
  • تاریک جمعه 26 مهر 1392 - 14:04:52
    7 3 پاسخ به این نظر
    بهترین قرعه برای ایران برزیل - ساحل عاج-هلند-ایران
  • بهزاد جمعه 26 مهر 1392 - 14:46:36
    7 1 پاسخ به این نظر
    سخت ترین حالت : برزیل-هلند-غنا-ایران بهترین حالت : بلژیک-بوسنی و هرزگوین-بورکینافاسو ( یا تونس )- ایران
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:54:09
    7 0 پاسخ به این نظر
    خسته نباشین! یه جور تیتر زدین گفتم حالا چیکار کردین!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 11:41:02
    6 2 پاسخ به این نظر
    بهترین قرعه: سوییس - انگلیس - شیلی - ایران
  • حسین جمعه 26 مهر 1392 - 12:54:46
    6 3 پاسخ به این نظر
    بهترین گروه واسه ایران : بلژیک، بوسنی و هرزگوبین، ایران و هندوراس!
  • میثم جمعه 26 مهر 1392 - 13:13:23
    6 1 پاسخ به این نظر
    یعنی با این اوضاع به هیچ وجه به بزرگای فوتبال نمیخوریم.....البته غیر از هلند وایتالیا.در ضمن داستان این کلمبیا چیه که تو سید 1 قرار گرفته؟
  • على جمعه 26 مهر 1392 - 13:19:15
    6 0 پاسخ به این نظر
    اتفاقا خوبه اينطورى هم ضايع نيست كه سيد ٤ باشيم هم احتمال تشكيل گروه مرگ يا يك گروه خيلى ضعيف به حداقل ميرسه
  • محمد جمعه 26 مهر 1392 - 16:30:40
    6 0 پاسخ به این نظر
    اگه خوش شانس باشیم بیفتیم با گروه سویس یا بلژیک بعنوان سرگروه تیم سید دو هم بیفتیم با بوسنی یا حتی یه تیم مثل هلند خوبه تیمهای شیلی و اکوادور رو هم میشه برد ایشاا... که قرعه خوبی نصیبمون بشه
  • 11 جمعه 26 مهر 1392 - 16:37:47
    6 0 پاسخ به این نظر
    ايران بلژيك اكوادر بوسني
  • بهروز جمعه 26 مهر 1392 - 17:12:10
    6 0 پاسخ به این نظر
    آلمان-انگلیس-شیلی و ایران خیلی جالب می شه! اگه اینجوری شده به نظرم بگیم هواپیمامون خرابه نم تونیم بیایم!! ولی می تونه سوییس- بوسنی- بورکینافاسو- ایران هم باشه!!!
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 18:08:59
    6 4 پاسخ به این نظر
    بازی با شیلی یا اکوادور صد درصدی شده
  • farshad جمعه 26 مهر 1392 - 11:57:08
    5 0 پاسخ به این نظر
    اسپانیا -انگلیس-شیلی-ایران !! یا برزیل -هلند -شیلی -ایران !!! چه شود
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:00:47
    5 0 پاسخ به این نظر
    ایران احتمال زیاد تو سید4 هست
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:51:15
    5 0 پاسخ به این نظر
    نشد نداره. میتونه یه کارایی بکنه
  • محمد جمعه 26 مهر 1392 - 12:52:13
    5 0 پاسخ به این نظر
    مثلا برزيل،هلند(در صورت صعود اروگوئه)وشيلي.خوبيش اينه با ٣تا تيمه خوب بازي ميكنيم،بازي تداركي درست حسابي كه نداريم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 13:20:57
    5 1 پاسخ به این نظر
    برنامه ریزی فدراسیون فقط تا جایی بود که تیم ملی به جام جهانی بره
  • امین جمعه 26 مهر 1392 - 13:26:31
    5 1 پاسخ به این نظر
    با این سیدبندی احتمال زیادی هست که به 2 تیم خیلی خیلی سخت یا حتی 3 تیم سخت بخوریم. یعنی فکر کن بخوریم به برزیل، انگلیس و اکوادور. یا اسپانیا، هلند و شیلی! قشنگ زنگ تفریح شدیم رفت. البته اگه بخوریم به بلژیک، بوسنی و اکوادور یا یه تیم ضعیف تری که بعدا صعود کنه شانسمون واسه کمتر گل خوردن بیشتره!
  • مسعود جمعه 26 مهر 1392 - 14:12:35
    5 0 پاسخ به این نظر
    اتفاقا ما این شانسو داریم تو گروه کلمبیا ، اوکراین و الجزایر بیفتیم ، البته شاید تو گروه برزیل ، ایتالیا و ساحل عاج هم افتادیم.
  • بابک جمعه 26 مهر 1392 - 14:43:52
    5 0 پاسخ به این نظر
    بیچاره اردن!!!
  • سعید شنبه 27 مهر 1392 - 09:49:02
    5 0 پاسخ به این نظر
    تو جام جهانیه 2006 هم فکر دعا دعا میکردیم با پرتغال و مکزیکو انگولا بیوفتیم .......که افتادیم ،یادش یخیرررر
  • فرهاد شنبه 27 مهر 1392 - 19:06:51
    5 1 پاسخ به این نظر
    سخت ترین حالت ممکن: برزیل، شیلی، ایتالیا، ایران. آسان ترین حالت: بلژیک، بورکینافاسو، بوسنی، ایران
  • شهروز جمعه 26 مهر 1392 - 12:06:13
    4 0 پاسخ به این نظر
    اگه تو گروه بوسنی و یکی از تیمهای افریقایی نسبتا ضعیف بیوفتیم که احتمالش 1/64است یه 50 درصد میشه واسه خودمون شانس قایل باشیم!در کل بگم جام جهانی بای بای
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 12:45:15
    4 0 پاسخ به این نظر
    برزیل،ایتالیا،شیلی،ایران عجب گروهی میشه ها حداقل با دو تیم پای فینال بازی کردیم
  • حمید جمعه 26 مهر 1392 - 13:39:23
    4 6 پاسخ به این نظر
    جالب میشه گروه ارزانتین یا برزیل ایتالیا یا هلند شیلی با ایران دوستان فکر می کنین چنتا چنتا می خوریم به نظر من اگه این گروه ها در اومد انصراف بدیم و نریم سنگینتره
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:58:26
    4 0 پاسخ به این نظر
    مگر اینکه گروهمون تو این مایه ها باشه بریم بالا: بلژیک ، بوسنی، افریقا جنوبی، ایران..حالا 600 تا دانشمند نریزین وسط که این تیم حذف شد اون تیم نمی شه
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 16:11:55
    4 0 پاسخ به این نظر
    اتفاقا میشه یا آرژانتین یا برزیل بیفتیم و یه تیم درجه 2 اروپایی مثل بوسنی و یه تیم معمولی آفریقایی.در این صورت میشه امید داشت که از گروه صعود کنیم
  • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 00:09:53
    4 1 پاسخ به این نظر
    والا تیم ما قابل پیش بینی نیست شب قبل بازی غیرتیشون کن برزیلو المانو همه رو می برن اما عادی باهاشون تمرین کن بدون حاشیه باهاشون برخورد کن به مالدیوم می بازن دیدیم دیگه دیونمون کردن اینقده بالا پایین دارن
  • بردیا صالح پور شنبه 27 مهر 1392 - 18:18:26
    4 1 پاسخ به این نظر
    سوییس - بوکینافاسو - ایسلند - ایران
  • ابوالفضل جمعه 26 مهر 1392 - 12:42:42
    3 2 پاسخ به این نظر
    آسون ترین گروه (حالت 2): سوئیس،بوسنی، بورکینافاسو یا تونس، ایران حالت 1 : کمبیا یا اروگوئه، بوسنی،بورکینافاسو یا تونس، ایران
  • امید جمعه 26 مهر 1392 - 14:11:32
    3 0 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت سوییس بوسنی یه تیم آفریقایی و ایران
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 14:16:59
    3 0 پاسخ به این نظر
    آلمان، ايتاليا، شيلى، ايران چطوره؟
  • ali جمعه 26 مهر 1392 - 14:21:40
    3 7 پاسخ به این نظر
    با این اوضاع فوتبال ما،در هر حالت زنگ تفریح تیمهای دیگه هستیم
  • عادل جمعه 26 مهر 1392 - 14:29:14
    3 1 پاسخ به این نظر
    حالا مثلا اگه توی گروه آسونی هم بیفتیم مگه میریم بالا؟! به زور تایلند رو بردیم... چه گروه آسونی باشه چه سخت ایران از گروهش نمیره بالا. هیچ فرقی نداره.
  • فربانعلی جمعه 26 مهر 1392 - 14:42:59
    3 2 پاسخ به این نظر
    به فنا رفتیم...
  • رامین جمعه 26 مهر 1392 - 15:05:41
    3 0 پاسخ به این نظر
    سوییس+بوسنی+یک تیم افریقایی+ایران این ایده ال ترین گروه برزیل+ایتالیا+شیلی+ایران بدترین گروه ممکن که نریم بازی کنیم سنگینتریم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 15:11:50
    3 0 پاسخ به این نظر
    بلژیک ایران بوسنی و یه تیم در حد تونس گروه عالی برای ایرانه
  • علی جمعه 26 مهر 1392 - 15:14:10
    3 1 پاسخ به این نظر
    گروه ایران در جام جهانی : 1- برزیل 2- ایتالیا 3- ایران 4- غنا
  • امید جمعه 26 مهر 1392 - 15:44:17
    3 0 پاسخ به این نظر
    من دوست دارم با اسپانیا، کامرون یا نیجریه و انگلیس یا فرانسه هم گروه بشیم. عالی میشه
  • مهراد جمعه 26 مهر 1392 - 17:07:49
    3 1 پاسخ به این نظر
    آسونترین گروه ایران:سوییس اکوادور بوسنی ایران
  • بهزاد شنبه 27 مهر 1392 - 00:36:37
    3 2 پاسخ به این نظر
    مهم نیست به کی بخوریم.چون به کروش اطمینان دارم.حداقل مفت نمی بازیم
  • بی نام شنبه 27 مهر 1392 - 14:05:13
    3 2 پاسخ به این نظر
    خدا كنه آبرومندانه حذف بشيم
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 14:13:52
    2 0 پاسخ به این نظر
    سوییس،بوسنی،بورکینافاسو....بهترین گروه ممکن برای ایران!!!
  • رها جمعه 26 مهر 1392 - 14:27:08
    2 0 پاسخ به این نظر
    این که نمیشه سید دوم 7 تا تیم میشن سید سوم 9 تا چه جوریه ؟
  • بی نام جمعه 26 مهر 1392 - 14:43:51
    2 0 پاسخ به این نظر
    اسپانیا.انگلیس.شیلی.ایران
  • شیرازی جمعه 26 مهر 1392 - 15:09:10
    2 0 پاسخ به این نظر
    حالت اول فکر میکنم بهتر باشه باز...
  • وحید جمعه 26 مهر 1392 - 15:54:18
    2 0 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت برای ایران: بوسنی - ایسلند (اگر در مرحله پلی آف به جام جهانی صعود کند) - اتیوپی (اگر در مرحله پلی آف به جام جهانی صعود کند) بدترین حالت برای ایران: اسپانیا - هلند - اکوادور
  • محمد رضا جمعه 26 مهر 1392 - 20:27:14
    2 8 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت:سوییس-سوئد-یک تیم آفریقایی-ایران
  • حسين رنبجر شنبه 27 مهر 1392 - 19:21:50
    2 1 پاسخ به این نظر
    منهم معتقدم با سه تيم بزرگ بيفتيم و حتي بالا نياييم بهتره ، چون سه بازي خوب در آستانه ملتهاي اسيا مي كنيم و تازه يه پولي هم از فيفا مي گيريم .
  • majid شنبه 27 مهر 1392 - 20:40:31
    2 0 پاسخ به این نظر
    قرار شده ایران خودش گروهشو تعیین کنه بابا اینا که صعود نمیکنن لاقل باچندتا تیم درجه1 همگروه شن
  • sajjad cr7 دوشنبه 4 آذر 1392 - 23:19:43
    2 1 پاسخ به این نظر
    خدا کنه ایران بیوفته با پرتغال
  • محمد جمعه 26 مهر 1392 - 14:15:43
    1 0 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت اینه فرض کنید مثلا ایران، اروگوئه، بوسنی و هرزگوین و غنا......اینطوری شانس داریم
  • شاهین جمعه 26 مهر 1392 - 14:18:16
    1 0 پاسخ به این نظر
    سوییس - بوسنی - الجزایر - ایران
  • میثم جمعه 26 مهر 1392 - 15:24:33
    1 0 پاسخ به این نظر
    بهترین حالت: 1.اوروگویه یا بلژیک یا کلمبیا 2.بوسنی 2.اکوادور 3.ایران
  • اردشیر جمعه 26 مهر 1392 - 15:50:45
    1 0 پاسخ به این نظر
    بهترین وضعیتها برای ایران: کلمبیا + بوسنی + اکوادور(یا تیم متوسطی ار آفریقا) + ایران یا بلژیک + بوسنی + اکوادور (یا تیم متوسطی ار آفریقا) + ایران بدترین وضعیتها برای ایران برزیل + ایتالیا + شیلی(یا تیم متوسطی ار آفریقا) + ایران اسپانیا + فرانسه ... آرژانتین + انگلیس ... که هرکدوم ازین دوتای اول میتونن تغییر کنند
  • ميم ها شنبه 27 مهر 1392 - 12:14:17
    1 1 پاسخ به این نظر
    سخت ترين گروه ممکن براي ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران اسپانيا-شيلي پرتغال-ايران ايشالا به عنوان تيم دوم صعود ميکنيم.نگران نباشيد.......................
  • ميم ها شنبه 27 مهر 1392 - 15:19:26
    1 5 پاسخ به این نظر
    سخت ترين گروه ممکن واسه ايـــــــــــــــــــــــــــــــــران :اسپانيا-هلند-شيلي-ايران نگران نباشيد به عنوان تيم دوم صعود ميکنيم ايشالا.............
  • یار دوازدهم سه شنبه 30 مهر 1392 - 16:41:29
    1 1 پاسخ به این نظر
    بهتره به جای انتظار کشیدن برای رویارویی با تیم های نسبتا اسانتر، تیم ملی خودمون رو اماده مقابله با تیمهای بزرگ کنیم و در مدت زمان باقیمانده تا جام جهانی بازیهای تدارکاتی قوی انجام دهیم.اگرچه ضعف و نواقص فوتبال ایران ریشه ای و بنیادی است و نیازمند برنامه جامع و هدفمند روز جهانی است. در ضمن جام جهانی جای تیم های بزرگ فوتبال دنیاست.
  • بی نام جمعه 17 آبان 1392 - 04:04:13
    1 6 پاسخ به این نظر
    ایرانایراا
  • میثم شنبه 2 آذر 1392 - 09:59:40
    1 3 پاسخ به این نظر
    ما انشالله هر گروه باشیم تیم اول صعود کردیم به مرحله بعدی هیچ نگران نباشید اصلا تیم برزیلم باشه ما صعود کردیم فقط بچه های تیم مغرور نباشن که انشالله نمیشن
  • شهروز یکشنبه 10 آذر 1392 - 10:44:53
    1 1 پاسخ به این نظر
    اتفاقا من دوست دارم تو سخت ترین گروه ممکن بیافتیم ...حد اقلش اینه که سه تا بازی آس میبینیم ..خدا رو چی دیدی یه موقع دیدی شدیم شگفتی جام... یا نهایتش اینه که از ابر قدرت های جام میبازیم که اینهم خودش افتخاره من نظرم آرژانتین (آلمان-اسپانیا) -ایتالیا یا پرتغال -نیجریه وایران
  • بی نام چهارشنبه 6 آذر 1392 - 22:37:31
    0 2 پاسخ به این نظر
    میلادفلاحی بهترین حالت سویس الجزایر شیلی
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.