۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
بالاخره قهرمان محتاط رویت شد

ایبنا گزارش داد: ماریو بارگاس یوسا، جدیدترین رمانش را با نام «قهرمان محتاط» در پاناما ارایه کرد.

ماریو بارگاس یوسا، نویسنده اهل پرو و برنده نوبل ادبیات 2010، جدیدترین رمانش را با نام «قهرمان محتاط» در پاناما رونمایی کرد. چاپ نخست این کتاب که به زبان اسپانیایی در شمارگان 300 هزار نسخه منتشر شده، در ششمین کنگره بین‌المللی زبان اسپانیایی ارایه شد.

اسماعیل کارره‌را، تاجری موفق از لیما و فلیسیتو یاناکه، شرکت‌داری از پیورا شخصیت‌های اصلی این رمان هستند که در دو داستان موازی برای زندگی با آرمان‌های عمیق اخلاقی در تلاش هستند.

پیلار ریه‌س، مدیر بین‌المللی انتشارات آلفاگوآرا که ناشر این کتاب است، در آیینی که به همین مناسبت در یکی از مراکز کنوانسیون پایتخت پاناما برگزار شد گفت: ژانویه امسال بارگاس یوسا با من تماس گرفت و گفت: پیلار! رمان به پایان رسید.

او دست نوشته رمان را در فوریه به من تحویل داد.

ریه‌س همچنین در مورد این رمان گفت: «قهرمان محتاط» زندگی دو مرد پروئی را نقل می‌کند: فلیسیتو و اسماعیل دو شخصیت تیپیک آمریکای لاتینی که برای رسیدن به آرمان‌ها و ایده‌آل‌های فردی خود در تلاش هستند. نویسنده، پس از مدت‌ها مکان رخداد روایت را پرو برگزیده‌است، حوادث کتاب در عصر حاضر که برای پرو یک دوران مرفه به حساب می‌آید، اتفاق می‌افتد و فلیسیتو یاناکه نشانگر اخلاقیات حاکم بر عصر حاضر کشور و کلید پیش بینی آینده آن است.

پس از این آیین، ماریو بارگاس یوسا به گفتگو و تبادل اطلاعات با روسا مونته‌رو، نویسنده و روزنامه‌نگار اسپانیایی پرداخت.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =