+ A - شنبه 4 آبان 1392 - 21:48:39 چاپ
امتیاز به مطلب 22 نفر

حادثه تروریستی سراوان به روایت استاندار سیستان و بلوچستان و مرزبانان مجروح

جامعه > حوادث - در حادثه تروریستی سراوان که شب گذشته اتفاق افتاد، ۱۴ مرزبان به شهادت رسیدند. استاندار سیستان و بلوچستان و سه تن از مجروحان، این حادثه را روایت می کنند.
لطفا منتظر بمانید...

 

 

 

۴۷۴۷

 

مطالب مرتبط
نظرات 19
  • بی نام شنبه 4 آبان 1392 - 23:00:13
    129 5 پاسخ به این نظر
    لعنت به همه تروریستا.خدا کمر کسی رو که به شما مشروعیت دادو بشکنه و تک تک حامیانتون رو به خاک ذلت بنشونه.
  • سیاوش یکشنبه 5 آبان 1392 - 00:41:58
    73 6 پاسخ به این نظر
    بسمه تعالی خدواند با حق است انشاالاه انتقام خون شهیدانمان گرفته شود تا بار دیگر چنین جرات و تصمیمی گرفته نشود.
  • بی نام یکشنبه 5 آبان 1392 - 00:44:34
    81 6 پاسخ به این نظر
    لعنت خدا بر تروریست ها و درود خدا بر سربازان وطنم
  • علی یکشنبه 5 آبان 1392 - 01:00:32
    54 5 پاسخ به این نظر
    از خون جوانان وطن لاله دمیده :(((((
  • حامد یکشنبه 5 آبان 1392 - 01:05:19
    66 4 پاسخ به این نظر
    مرگ بر تروریستهای کثیف و مزدور بیگانه
  • بی نام یکشنبه 5 آبان 1392 - 01:44:08
    43 7 پاسخ به این نظر
    کجایید ای شهیدان خدایی ... بلاجویان دشت کربلایی/ کجایید ای سبک روحان عاشق ... پرنده‌تر ز مرغان هوایی/ کجایید ای شهان آسمانی ... بدانسته فلک را درگشایی/ کجایید ای ز جان و جا رهیده ... کسی مر عقل را گوید کجایی/ کجایید ای در زندان شکسته ... بداده وام داران را رهایی/ کجایید ای در مخزن گشاده ... کجایید ای نوای بی‌نوایی/ در آن بحرید کاین عالم کف او است ... زمانی بیش دارید آشنایی/ کف دریاست صورت‌های عالم ... ز کف بگذر اگر اهل صفایی/ دلم کف کرد کاین نقش سخن شد ... بهل نقش و به دل رو گر ز مایی/ برآ ای شمس تبریزی ز مشرق ...که اصل اصل اصل هر ضیایی/
  • بی نام یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:16:10
    40 1 پاسخ به این نظر
    خدا میدونه مادراشون الان چه حالی دارن. 12 سرباز و 2 افسر ، خداوند اونا رو با شهدا محشور کنه انشاا...
    • نیما دوشنبه 6 آبان 1392 - 11:54:49
      6 0
      من خودم این جور جاها خدمت کردم دیدم فاقد هرگونه امکانات نه نور افکن نه تلفن هیچی
  • رضا - بوشهر یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:25:51
    34 1 پاسخ به این نظر
    لعنت خدا بر تروریستها . خدا این مرزبانان بی گناه و شهیدان مظلوم وطن ما را با شهدای کربلا محشور نماید. به خانواده هایشان صبری مرحمت فرماید. به نظر دولت باید تدابیر خیلی قوی جهت امنیت در مرزهای افغانستان و پاکستان بکار بنند. چندسالی است که خیلی از این ناحیه آسیب پذیر شده ایم. اون از ترور های ریگی که خوشبختانه بعدش هم خودش هلاک شد. این هم از ترور ها و انفجار هایی که هر از گاهی در داخل سیستان و بلوچستان و یا در مرزها رخ می دهد. هیچ راهی جز نظارت بیشتر و تقویت مرز های شرقی وجود ندارد.
  • مصطفی یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:26:56
    26 0 پاسخ به این نظر
    خدا میدونه الان تو دل مادراشون چه خبره. 12 سرباز و 2 افسر ، خدا اونا رو با شهدا محشور کنه انشاا...
  • یکه یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:42:16
    14 18 پاسخ به این نظر
    بسم رب شهدا ء والصدیقین باردیگر دست تامرفق درخون مسلمانان فرو رفته شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار وخون آشام از آستین تروریست های نا مسلمان بیرون آمد وچهارده گل ازگلستان انقلاب اسلامی پرپر نمود آن کوردلان نمیدانند که شهادت هنر مردان خداست ونهایت آرزوی هرمسلمان معتقد است آری این است چهره واقعی شیطان بزرگ آمریکا خون آشام
  • ملک حسن یکشنبه 5 آبان 1392 - 09:07:01
    37 1 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کنند مسببان این جنایت را سربازان بی گناهی که برای حفاظت از این مرز بوم از نقاط مختلف کشور آمده اند اینگونه مظلومانه به شهادت برسند ما مردم بلوچ این جنایت را محکوم میکنیم.
  • ایرانی یکشنبه 5 آبان 1392 - 09:29:07
    30 0 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کنه کسانی که به راحتی جون جوانان ما را میگیرند ان شاء اله خداوند به خانواده ایشان صبر عطا کنه
  • بابک ایران مهر یکشنبه 5 آبان 1392 - 09:45:22
    31 0 پاسخ به این نظر
    هر ان که شود کشته ز ایران سپاه /بهشت برین اش بود جایگاه (فردوسی) درود بر روان همه جان باختگان راه میهن ،به امید روزی که اندیشه و خردورزی جای خشونت را بگیرد
  • سعيد از زاهدان یکشنبه 5 آبان 1392 - 10:04:18
    33 1 پاسخ به این نظر
    ما سیستانی ها این جنایت را محکوم میکنیم بنده خودم 19مرداد 1388 در دوران سربازی در مرز پاکستان در کمین این خود فروخته ها گیر افتادیم ولی لطف خدا شامل حال ما شد ولی بازم 4 زخمی دادیم ولی خدا رو شکر می کنیم کسی شهید نشد در صورتی که شهادت هم افتخار است ..... میدونم همشهری های بلوچستانی هم این جنایت رو محکوم میکنن ...
  • پری یکشنبه 5 آبان 1392 - 11:06:39
    30 0 پاسخ به این نظر
    مرگ بر همه جنایتکارا و تروریستها
  • جواد یکشنبه 5 آبان 1392 - 13:45:01
    13 1 پاسخ به این نظر
    با عرض تبريك وتسليت به خانواده اين عزيزان باز يزيديان هويت پليد خودرا اشكار كردند مطمئنا خون اين عزيزان هدر نخواهد رفت پيشنهاد بنده همكاري همه نيروهاي نظامي خاصتا سپاهيان عزيز درخصوص نشان دادن اقتدار نظام والتيام روحي امت حزب الله در كوتاهترين زمان مي باشد
  • كارمند دوشنبه 6 آبان 1392 - 12:23:36
    7 2 پاسخ به این نظر
    كار عوامل سعودي است.به دليل ضربه هايي كه در عرا ق وسوريه ولبنان و يمن وافغانستان وپاكستان خورده اند وحوزه نفوذشان در كل منطقه و اسياي ميانه وقفقاز بشدت آسيب ديده است اين تلاشهاي مذبوحانه را ميكنند.واخيرا از ديد همه كارشناسان گستره نفوذ ايران بسيار وسيعتر شده وبا ابتكارات و تعاملاتي كه ايران انجام داده ناقوس مرگ سعوديها نواخته شده واين موجودات ماقبل تاريخ اينرا برنمي تابند.
  • جوان بلوچ دوشنبه 6 آبان 1392 - 12:50:18
    4 1 پاسخ به این نظر
    با سلام با عرض تسلیت به خانواده این عزیزان منم به نوبه جوانان بلوچستانی این حادثه تروریستی را محکوم میکنیم و خواستار اشد مجازات با عاملان مزدور این چنین جنایت های بی شرمانه هستیم و باعث بر هم زدن تفاهم ما می شوند و دشمن باید بداند نمی تواند این دوستی و اخوت ما را با رهبری مقام معظم مدظله بر هم بزنند. اسلام همیشه پیروز است و دشمنان اسلام همیشه نابود خواهند شد .
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.