+ A - دوشنبه 6 آبان 1392 - 20:17:00 چاپ
امتیاز به مطلب 16 نفر

تصاویر واژگونی پژو 206 و مرگ دلخراش مرد جوان

جامعه > حوادث - تصادف شدید پژو 206 با گاردریل و واژگونی آن در بزرگراه زین الدین منجر به مرگ دلخراش یک مرد جوان شد.

 

 


عکسها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی
45282

نظرات 23
  • sam دوشنبه 6 آبان 1392 - 20:39:41
    55 3 پاسخ به این نظر
    ارزش داشت چندین خانواده رو داغ دار کردی؟
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 09:17:33
      14 64
      حقش بوده. میخواست تند نره
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 11:16:10
      3 1
      موندم چرا خودمون داریم این کارارو با خودمون میکنیم؟!!!!!!!!!!!!رو چه حسابی گواهینامه میدن اینم نمیدونم؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    • mohsen سه شنبه 7 آبان 1392 - 11:33:25
      6 0
      همیشه با خودم فکر می کنم که یعنی میشه یه روزی بیاد که ما ایرانی ها که فرهنگ و تمدن چند هزار ساله داریم، بتونیم ذره ای فرهنگ رانندگی رو یاد بگیریم و بهش عمل بکنیم...(واقعا بد رانندگی میکنیم، خیلی ناامیدم از این قضیه)
    • بینام یکشنبه 12 آبان 1392 - 16:09:19
      0 2
      من میشناسم راننده رو گواهینامه نداشته اما اشتباه کرده مثل خیلی از ما از همه فقط التماس دعا دارم براش که هم سر عقل امده باشه وهم از سر تقصیراتش بگذرن.التماس دعا از همه
  • بی نام دوشنبه 6 آبان 1392 - 20:47:01
    50 5 پاسخ به این نظر
    امان از این رانندگی ها ....
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 09:19:55
      26 5
      تنها یک ایرانی میتواند 206 صندوق دار را هم چپ کند !!!!
  • بی نام دوشنبه 6 آبان 1392 - 21:56:54
    43 4 پاسخ به این نظر
    گارد ریل و پراید دارن رکورد میزنن
  • سینا دوشنبه 6 آبان 1392 - 22:52:30
    15 8 پاسخ به این نظر
    حادثه ای دیگه هم با206دراینجاپیش اومد.امیدواریم نقص فنی نداشته باشه
  • بی نام دوشنبه 6 آبان 1392 - 22:54:04
    34 1 پاسخ به این نظر
    پرت شد یعنی کمربند نداشت . تگه داشت مجروح میشد مثل دوستاش. .. .. ۲۰۰ متر جلوتر ؟؟؟ پس خیلی سرعت داشت که اینقدر طول کشید تا وایسته!
  • میثم دوشنبه 6 آبان 1392 - 23:41:23
    8 24 پاسخ به این نظر
    عجب دوربین عکاسی حقّی! میشه اسم دوربین و مدلشو و لنز استفاده شده رو بگید ؟
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 11:55:52
      1 1
      نیکون دی 800--- ناقابل 13.200
  • بی نام دوشنبه 6 آبان 1392 - 23:44:38
    37 13 پاسخ به این نظر
    تبریک دیگه به ایران خودرو با این کیفیت خودروهایش...
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 11:14:48
      9 0
      شما با بنز هم 200 تا بری کمربند نبندی 7تا ملق ماشینت بزنه میمیری!رانندگی داغونه دوسته عزیز!
    • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 17:09:58
      4 1
      دوست عزیز بی نام که همینطور روی هوا بنز رو با 206 مقایسه میکنی مثل اینکه یادت رفته چند وقت پیش علی دایی به قول شما با سرعت 200 تا تو اتوبان کوبید به گارد ریل و مثل این مرحوم چپ کرد و حتی کیسه هوای خودرو هم عمل نکرد اما فقط با یک زخم کوچک در ناحیه سر از اتوموبیل خارج شد..درسته که فرهنگ رانندگی تو ایران پایینه ولی قرار نیست هر ماشینی به یه مانعی خورد سرنشینانش در جا ریق رحمت رو سر بکشند!!به خدا فهمیدن این مسئله که تاوان بی فرهنگی در رانندگی نباد مرگ باشه زیاد سخت نیست!!فقط کافیه ماشین؛ماشین باشه نه لگن!!
    • پ م پنجشنبه 9 آبان 1392 - 22:18:42
      1 1
      بی نام جان 206 یکی از ایمن ترین خودورهاییه که ایران خودرو تولید میکنه . 206 سه ستاره ی یورو ان کپ رو داره ، خودروی ایمنیه، ولی رانندگی واسه خودش یه سری اصولی داره که شامل اصول فیزیکی میشه، اگه از این اصول خارج بشی واست اتفاقات بدی می افته حالا ماشینت هر چی که میخواد باشه . از اونجایی که این ماشین، ماشین ایمنی بود بنظرم خود راننده مقصر بوده واسه همین اصلا دلم واسش نمیسوزه. اگه ماشینش پراید یا یه ماشین نا امن دیگه ای بود میگفتم راننده حق داشت. دلم نمیاد این حرف رو بزنم ولی 90 درصد مردم کشورمون وحشیانه رانندگی میکنن.
  • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 01:10:17
    36 7 پاسخ به این نظر
    به نظر من باید یه تست مهارت و دست‌فرمان در سرعت بالا هم در گواهینامه گنجانده شود. اکثر راننده‌های ایرانی علاوه بر فرهنگ پایین رانندگی، مهارت کمی هم دارند
  • مهدی سه شنبه 7 آبان 1392 - 10:53:27
    4 3 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کنه مافیای خودرو سازی ایران رو ، با کوچکترین تصادفی قبل از هر چیزی راننده کشته میشه...
  • نوشین سه شنبه 7 آبان 1392 - 14:07:27
    2 1 پاسخ به این نظر
    چه ربطی به ایمنی ماشین داره؟!!
  • بی نام سه شنبه 7 آبان 1392 - 15:27:14
    2 0 پاسخ به این نظر
    مهمترین خطر رانندگی همین ویراژ دادن بین ماشینهای دیگه ست که متاسفانه نظارت درستی برای رانندگان متخلف صورت نمی گیره
  • ص چهارشنبه 8 آبان 1392 - 16:10:10
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدابیامرزتش هادی همسایه ما بود خیلی پسر خوبی بود همش تقصیر سرعت رفتنه.
  • بی نام سه شنبه 14 آبان 1392 - 08:20:26
    1 0 پاسخ به این نظر
    هادی که رفت هادی یکی از بهترین و نجیب ترین پسرایی بود که من در طول زندگیم دیدم تقصیر گارد ریل اتوبان بوده که برگشته بوده هادی ما در غمت میسوزیم
  • سهراب چهارشنبه 15 آبان 1392 - 17:06:21
    1 0 پاسخ به این نظر
    نخست خداوند روحش را شاد و قرین ارامش کند.ما شرایط تصادف را نمیدانیم بنابراین در مورد این تصادف هیچ حرفی برای گفتن ندارم.دوم ما ایرانیها استاد خراب کردن چیزهای ارزشمند هستیم یکیش همین موبایل که تبدیلش کردیم به یکی از عوامل تصادفها دومش همین بحث ایمنی ماشین و تست تصادف است.تست تصادف و 4ویا5ستاره گرفتن حتی 5درصد هم تضمین کننده حفظ جان نیست.ماشین ایمن ماشینی است که 1-تعادل خوبی داشته باشد2-ترمز قوی داشته باشد3-نقاط کورش خیلی کم باشه4-صندلیها و پشت سریهای مناسب و دربرگیرنده داشته باشه5-از نظر نور و روشنائی و راهنماها کامل باشه6-نتیجه تست تصادفش هم خوب باشه تازه اگر همه اینها را داشته باشه با یک رانندگی مناسب و ایمن میتوان از این ویژگیها بهره ببرد.رانندگی ایمن هزار بار ارزشمندتر از ماشین ایمن است.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.