"مقتل‌الحسین(ع)" علامه سید مرتضی عسکری، یک مقتل صرفاً احساسی نیست بلکه مقتلی مستند بوده و تمام مطالب آن از منابع اهل سنت ذکر شده است.

گاه علامه عسکری در تألیف «مقتل‌الحسین(ع)» یک نگاه کاملاً علمی است و از منابع زیادی بهره گرفته است. در جای جای کتاب، سندیت مطالب نشان داده شده است. تیم ویراستاری جدید مقتل‌الحسین(ع) خط به خط منابع را مورد توجه و بررسی قرار داده است بنابراین اگر محقق و کارشناسی درصدد بود تا درباره تاریخ اسلام و عاشورا کار کند نه تنها نیازی به تفحص در سایر منابع ندارد بلکه به راحتی می‌تواند با مطالعه این کتاب، به آنچه که می‌خواهد دست پیدا کند. ویرایش جدید کتاب «مقتل‌الحسین (ع)» علامه عسکری با فاصله زمانی کمتر از یک ماه به چاپ دوم خود رسید.

برای آشنایی بیشتر با این اثر لطفا اینجا را کلیک کنید.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    21 4
    خوندن یاداشت حجت اله جودکی خالی از لطف نیست
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
      3 8
      انچه در مقاتلی مثل لهوف و اسرار و شهادات و روضه الشهدا و ... بیشتر مقاتل امده همه طبق روایاتی است که اسنادشان صحیح است و وقتی سند صحیح باشد ینی راوی موثق است و همین یعنی سند تاریخی حال ایشون اسرار دارن بگن سند نداره به خودشون مربوطه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    59 3
    امام موسی صدر: " امام حسین خود را در برابر امتی دید که وجدانش بـه خـواب رفته است: امتی سلطه‌‌پذیر و بزدل و طمع‌کار که نمی‌‌تواند حقوق خود را به دست آورد و حاکمان هرگونه که بخواهند با آن برخورد می‌‌کنند" ...اگر امام حسین (ع) الان زنده بودند چکار می کردند..
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
      26 2
      فکر نمی کنم جز شهادت راه دیگری می رفت
  • علیرضا EU ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    1 1
    با سلام حتما یه سری به این سایت بزنین و ببینید که دارن کجا ارزش های واقعی را نشون میدن دوست دارم یه خبر خیلی خوب یکی از نویسندگانتون کار کنه اگه هم نمیتونه من خودم مینویسم کارشون عالیهhttp://the10thday.com/campaign.html با تشکر