دوشنبه 1 آبان 1396
چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:00:00 چاپ

نکونام رکورد بازی‌های ملی دایی را می‌شکند؟

ورزش > فوتبال ملی - جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در حال حاضر تنها تهدید کننده رکورد تعداد بازی های ملی علی دایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی با 149 بازی رکورد دار بازی های ملی برای فوتبال ایران است. او از سال 2000 تا کنون و بعد از پشت سر گذاشتن رکورد عابدزاده و پروین، رکورد دار بازی های ملی برای ایران است اما در حال حاضر به شدت از سوی جواد نکونام تهدید می شود. نکونام با 135 بازی ملی فقط 15 بازی ملی دیگر برای شکستن رکورد دایی نیاز دارد که اگر او همچنان در تیم ملی حضور داشته باشد، انتظار می رود او بتواند دایی را پشت سر بگذارد. تیم ملی ایران 3 بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا به علاوه حداقل 3 بازی در جام جهانی پیش روی دارد و احتمالاً 5-6 بازی دوستانه دیگر نیز انجام خواهد داد. اگر نکونام بعد از جام جهانی از تیم خداحافظی کند، بعید است بتواند رکورد دایی را بشکند، اما تداوم حضور او در تیم ملی قطعاً باعث شکسته شدن رکورد دایی در سال آینده خواهد شد.
43 43

کلید واژه‌ها : جواد نکونام - علی دایی -
104 دیدگاه
  • صمد آقا
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:08:27
    پاسخ
    463 190

    ان شاالله رکورد دایی رو میشکونه

    • مسئول موتور برق
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:24:50
      61 74

      رکورد رو نخواستیم 3 تا پاس سالم هم بده کفایت میکنه . با رکورد آبکی میشه لوس و نونر با پاس سالم ملت سرفراز میشن . میگن تیم ما هم میتونه پاس کاری کنه . جلو دنیا قیف می آیم .

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:16:06
    پاسخ
    318 160

    نکونام عزیز حتی پرسپولیسیها هم شما را دوست دارند و قدردان زحماتی که برای فوتبالمون با کمترین امکانات و مبالغ کشیدید هستند

    • آدامس پرستو
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:34:30
      84 101

      جک سال رو گفتی مخصوصن قسمت کمترین مبالغ رو خوب اومدی )))))))) جمش کنید بابا کیسه کشا

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:47:38
      43 33

      نکونام سرطلائی جاناتان دوس سانتوس آسیائی سرور برخیایی

    • 666666
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:20:17
      14 27

      اتفاقا" از طرز بیانت معلومه که خیلی هم پرسپولیسی هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! استقلالی بی نام!

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:27:29
      29 27

      از خودت مایه بذار نه پرسپولیسیها... این ادب و شخصیتشو نشون داد با اون رفتاری که کرد و حرفهایی که زد در مورد قطبی زمانی که سر مربی تیم ملی بود ...یارو پاس گل داد به کره ایها و باعث حذف ایران شد بعد به جای عذر خواهی هر چی به دهنش رسید رو حواله قطبی کرد... اون هم داستانش با فرهاد مجیدی که در اولین سال حضورش در استقلال انتظار داشت محبویتش لز مجیدی که سالها اونجا بوده بیشتر باشه.... هیچ آرزوی موفقیتی برای این ندارم

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:16:53
    پاسخ
    72 99

    نکونام بعد از جام جهانی 34 سالشه. تازه بعضی ها می گن 3 سال سنش بیشتر از شناسنامشه.... یعنی بعد از جام جهانی با این سن و سال هم می خواد تیم ملی باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دی
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:39:46
      41 22

      شما هر حرفی را باور نکن تاریخ تولد شناسنامه ایش 15/7/1359

  • رضا
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:28:11
    پاسخ
    75 49

    اين كجا و آن كجا !!!؟؟؟؟

  • حمیدرضا
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:42:34
    پاسخ
    139 48

    تا پایان جام ملتها هست

  • یاشار آبی
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:43:11
    پاسخ
    449 441

    جواد لالیگایی سرور لنگیایی444444444444

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:00:25
      178 204

      همون اخراجی لالیگا رو میگی دیگه ؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:22:35
      292 178

      حالا گیرم 200 هم بازی ملی کنه، چن تا گل زده؟!! :)))

    • سیما
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:21:49
      218 93

      چه ربطی داره! جواد مگه پست مهاجمه که میگی چند تا گل زده؟ تازه با این وجود تعداد گلهاش هم قابل قبوله

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:37:47
      71 43

      در جواب سیما خانم جواد نکونام مهاجم نیست درست ولی تعداد گلهاش به کریم باقری که باز هم مهاجم نیست و حداقل 50 بازی کمتر از جواد نکونام داره هم نمیرسه

    • uff uezbekistan
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 19:30:38
      43 50

      اخه کیسه کدوم گل را به پرسپولیس زده که سروره...

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 21:07:48
      56 22

      عزیزم فوتبال میدونی چیه؟؟؟ علی دایی مهاجم بوده نکوناک هافبک دفاعی چه ربطی داره چند تا گل زده؟؟؟

    • 666666666
      پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:26:29
      18 22

      بینام جون نخواستیم تعداد گلهاشو به عل دایی برسونه اگه تونست به اندازه کریم باقری که هم پستیش هم بود گل بزنه

  • 44444444444 تای 50
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:48:02
    پاسخ
    155 237

    این بابا هیچ وقت تو این 15 سالی که داره بازی میکنه یک بازی خاص و منحصر بفرد ازش ندیدیم - تو تیم آسانسور اسپانیا هم که اکثر بازیها رو سکو یا نیمکت بود - تو اون بازیهایی هم که بازی میکرد اوج هنرش یه گل مرده خوری به یه تیم در حال سقوط دیگه مثل آسانسور بود - خداییش مقایسه اسطوره هایی مثل علی دایی و علی کریمی و علی پروین و مهدی مهدوی کیا و ناصر حجازی و کریم باقری با این بازیکن متوسط یک اشتباه بزرگه .

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:04:17
      37 19

      عزیزم حتما گل به کاسیاسشو فراموش کردی یا گل های متعدد به کره و ژاپنشو با وجود اینکه هافبک دفاعیه

    • رافا
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:16:45
      36 20

      اگه منظورت از بازی خاص زیرآب زنیه که اون کار امثال علی لابیه.بازی با کره تو آزادی رو که فراموش نکردی؟اون گلی هم که شما میگی مرده خوری بوده یکیشونو به رئال و کاسیاس زده و کاپیتان اوساسونا بوده نه نیمکت نشین بایرن.در ضمن اسم ناصر خان بزرگو با علی لابی نیار دوست عزیز

    • بی طرف
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:03:00
      107 39

      از روی حسد نظر دادن همینه، اگه یه کم بیشتر فکر می کردی گلش به رئال مادرید هم یادت میومد

    • رضا
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:17:07
      34 18

      باقري كه ذخيره تو بيلفلد بود شد اسطوره خخخخخخخخخ

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 20:55:54
      34 17

      بی زحمت جمع کن بساتتو.خخخخخخخ جواد داخل اوساسونا پنالتی زن اول بود کاپیتان سوم تیم اوسا بود به رئال گل زده به بارسا هم گل زده. آیا علی پفکه تو عمرش به رئال گلزده؟ نخیر 30 تا گلش مقابل نپالو مالدیوو هند وپاکستانو افغانستانو ...

    • 666666666
      پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:32:35
      11 12

      رضا جان کریم باقری که ذخیره بود به قول شما گل زن ترین هافبک تاریخ ایرانه

  • کامران
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 12:50:04
    پاسخ
    153 249

    به تعداد بازی ملی نیست به محبوب بودنه که دایی محبوب تره !!! مگه نه رفقا؟؟؟

    • یونس
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:35:22
      71 37

      نه

    • ارمان
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:15:39
      37 17

      نهههههههههههههههههه

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:39:34
      82 43

      جوابتو گرفتی رفیق؟

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:14:04
      63 36

      نه

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:33:34
      63 35

      نه

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:05:43
      43 11

      محبوب علی کریمی و عابدزاده بودند ولی دائی مشهورتره!!!!! منظورم فقط ایران نیست ها!

    • نوید
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:41:56
      19 14

      اره به محبوب بودنه ! اوج محبوبیت علی اقای دایی در میان پرسپولیسیا بازی پرسپولیس سایپا سال 85بود پرسپولیسیا خودشون می دونند چی میگم

  • اریا
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:14:43
    پاسخ
    578 150

    دایی هم مثل رضازاده بیکار نمیشینه....آخه بچه محلن!!

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:58:47
      68 136

      درونت پر شده از عقاید منفی!

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:35:12
      217 36

      یعنی ممکنه دایی دوباره به تیم ملی دعوت بشه؟ خخخخ

    • بنده خدا
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 20:17:18
      89 36

      مگه دایی میذاره !!!!! نکنه مبعلی ، هاشمیان ، علی کریمی و ... یادتون رفته ؟ زمان علی دایی تیم ملی حداقل ماهی یک بازی دوستانه انجام میداد اما الان میگن پول نیست و تیمهای با ما بازی نمیکنن و تحریم هستیم و ... . بازم از شاهکارای آقای دایی بگم یا بسه ؟

    • بی نام
      پنجشنبه 23 آبان 1392 - 00:09:25
      24 35

      بایستی هم ناراحت بشیدچون ورزش ایرانو بااون دوتامیشناسند...

  • جشن ملی
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:29:36
    پاسخ
    64 27

    عجب رکورد شکنی

  • amin
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:33:02
    پاسخ
    196 148

    جواد لالیگایی سرور لنگیایی معلومه که رکورد رو میشکونه

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:34:28
    پاسخ
    109 71

    حداقل جام جهانی بعدی هم هست. خیال لنگیا راحت.

  • لنگ 4گوشه
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:34:37
    پاسخ
    176 118

    جنازه ی جواد هم این رکورد رو میشکنه...خیالتون تخت...

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:37:07
    پاسخ
    250 234

    با توجه به اینکه 80% بازی های دایی مقابل مالدیو نپال پاکستان لائوس و افغانستان بوده، 149 بازی دایی به اندازه 4 بازی نکونام هم ارزش نداره

    • کومار
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 21:14:13
      33 17

      اونوقت بازیهای نکونام مقابل کیا بوده؟؟؟؟

    • ایرانی
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 21:43:31
      40 14

      عزیزم چند سالته که بازی های دایی رو یادت نمیاد؟ چرا انقدر خود کم بینیم ما!!!! کدوم مردمی خودشونو خوار میکنن که ما انقدر دوستداریم خود زنی کنیم!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:42:57
    پاسخ
    134 53

    15 تا بازی تا رکورد دایی مونده و این خبر یعنی تلاش برای درست کردن حاشیه برای نکونام

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:45:03
    پاسخ
    268 69

    ما خوشحال مي شيم اگه تمركز افتخارات رو يه نفر نباشه

  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:46:55
    پاسخ
    216 116

    نکونام عالیه ♥ با اینکه مهاجم نیس 45 گل زده خودش نه به مالدیو و ...به کره و ژاپن و ... حقشه کاپیتانی ...از کاپیتانی یه تیم لالیگایی به کاپیتانی تیم ملی ♥

    • pers
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:16:10
      33 43

      اصلا مقاىسه درستى نىست داىى جنسش طلاست و نكونام مس. داىى در تىم هاى متفاوت و بزرگ بازى كرده و نكونام فقط در ىك تىم درجه... داىى به تىمهاى بزرگ و در لىگ ارپا گلهاىى زده به آث مىلان و چلسى و ... داىى قهرمانى لىگ آلمان و ناىب قهرمانى لىگ اروپا را در كارنامه خود دارد اما نكونام؟ فوتبال اىران را به نام داىى مى شناسند. آقاى گل جهان و نفر سوم تاثىر گذار جهان طبق آمار فىفا اما ارزش كار داىى را مى توانىد مقاىسه بىن گلهاى داىى در دوران حضورش در تىم ملى با دورانى كه نبوده مقاىسه كنىد مگر بعد داىى با لبنان. تاىلند. كوىت و امثال مالدىو بازى نشده پس چرا اىنقدر فقر گل دارىم تا جاىى كه آقاى كروش آرزوى برادر داىى را كرد. آخه چقدر بى انصافىن و متوجه نىستىد و.....

    • تیم بی اسطوره
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 23:08:13
      15 19

      تیمهای اروپایی مقابل آندورا-سن مارینو-جزایر فارو-ایسلند تیمهای ته جدول فیفا که از مالدیو و نپال ضعیفترن 20تا20تا گل مکیزنند ولی نتونستن هنوز به رکورد دایی نزدیک بشن-بعدش تنها دو گل مهمه نکونان از45تا به کره است بقیه پنالتی و چیزای دیگه بوده

    • بی نام
      پنجشنبه 23 آبان 1392 - 02:19:56
      25 14

      نکو نام به اکثر تیمهای اسپانیایی حتی بارسلونا گل زده و تیمش هم به دسته پایین سقوط نکرده یادمون نرفته اسطوره های لنگی چه بلایی به سر آرمینا بیلفلد آورند و اگه اشتباه نکنم همون سال این تیم به دسته پایین هم سقوط کرد. در ضمن جواد فکر نکنم یک گل هم به مالدیو و لائوس زده باشه بر عکس اسطوره لنگیها.

    • بی نام
      پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:58:16
      9 2

      ایسلند الان در پلی آف برای صعود به جام جهانی است،بقیه تیم ها هم که نام بردی،در سخت ترین بازی ها اغبل بیشتر 2 یا 3 گل نمی خورند،دوماً اونجا امپراطوری بازیکن سالاری علی دایی و... ندارند ،در این بازی های به اصطلاح اسان بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند در ترکیب هستند نه آنهایی که دنبال رکورد هستند

  • احسان آبی
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:50:16
    پاسخ
    158 123

    جوادلالیگایی سروره علی دایی

  • روزبه مفیدیان
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:51:03
    پاسخ
    87 103

    رکورد بازی رو بشکنه...رکورد گل های ملی رو کی میتونه بشکنه؟؟؟

    • شایان
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:07:28
      66 34

      اون کسی که 135 تا بازی روبرو لائوس و مالدیو بکنه!!!!کاری نداره که (:

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:35:34
      18 10

      جناب شایان بازیکنای فعلی اگر 200 بازی در مقابل تیم های محلات بورکینافاسو هم بکنن بازم هیچ ... نمیتونن بکنن!! مطمئن باش!

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:56:01
    پاسخ
    241 19

    بر چه اساسی گفتید ایران حداقل 5-6 بازی دوستانه برگزار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:36:37
      44 6

      احتمالا بره آمريكا اردو بزنه.

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:57:33
    پاسخ
    64 128

    پارتی این کیه؟

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:07:46
      115 59

      خدا

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:16:24
    پاسخ
    96 143

    حضور نکونام در میانه میدان تیم ملی در جام جهانی تیم ما را به زنگ تفریح بدل خواهد کرد و وسط زمین برای بازیکنان حریف میشه یه پارک بزرگ برای قدم زدن. نکونام الان 33 سالشه البته با صغر سنی 37 ساله هست.

    • paco
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:04:42
      26 11

      چطوره جاش از شیث و نصرتی که از اسطوره های پرس پول لیس هستند تو جام جهانی استفاده کنیم ؟ اینجوری تو مذاکرات اسرائیل هم از ما حمایت خواهد کرد

  • مجتبی72
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 14:47:05
    پاسخ
    9 20

    این کجا و آن کجا.......

  • معین
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 15:34:31
    پاسخ
    44 44

    البته تمام رکوردها، یه روز باید شکسته بشه. ولی هیشکی علی دایی نمیشه. انصافاً اگه بدون تعصب حرف بزنیم، تو طول تاریخ، مهاجمی مثل دایی نداشتیم. هنوزم که هنوزه، خلأ علی دایی تو تیم ملی حس میشه. جواد نکونام هم خیلی زحمت کشید واسه تیم ملی. ولی علی دایی یه چیز دیگه بود.

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:49:21
      14 8

      واقعه ان حرفت درست بود ما جلو مالدیو گوام فقط علی دایی میخواییم که 30 .40 تا گل بزنه هیچ کسی مثل دایی نمیتونه بشه

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:01:34
    پاسخ
    41 56

    جواد نکونام کندترین بازیکن ایرانه و روی سرعت کمش همیشه ضربه خوردیم.

  • نادر
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:04:36
    پاسخ
    23 45

    اگه می تونه بهترین گلزن جهان که نه ، آسیا هم نه ، همین ایران بشه ما همه رکوردهای دایی رو براش ثبت می کنیم .

    • ارمان
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:34:27
      24 12

      اخه گل زدن به مالدیو و پاکستان شد رکورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:56:42
      20 30

      داداش علی دایی وقتی رکورد جهان رو داره، رکورد آسیا و ایران رو هم داره... خوبه فک کنی بعد حرف بزنی

  • ای اس
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:09:12
    پاسخ
    66 16

    خدایی بازیکن بی حاشیه ومودبی هست که قدر دیگران راه هم می دونه نمونش وقتی استقلال قهرمان شد دنبال جام نبود که عکس باش بگیره یاد مهدی بود که بهش کم لطفی کردن.

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:19:04
    پاسخ
    24 46

    نکونام راه هم نمیتونه بره ای همه بازیکن باید نکونام فیکس باشه جالبه

  • قناته
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 16:37:13
    پاسخ
    35 17

    پرداختن به همين ركورداست كه خداحافظى رو برا بازيكنامون سخت ميكنه ديگه!

  • طاها
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:13:27
    پاسخ
    35 74

    مگه رسیدن به علی دایی کشکه ؟ رکورد بازی ملی رو هم بزنه به علی دایی نمی رسه هیچ وقت

  • علی
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 17:23:09
    پاسخ
    34 11

    باز بحثهای حاشیه ای - باز کل کل دست بردارید ازین حرفهای بچه گونه بخاطر اینه که همش پسرفت میکنیم

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:07:38
    پاسخ
    19 21

    حداقل علي دايي تو١٤٩ بازي مفيد بود ولي جواد چي از ١٣٩ تا بازي اگه به زور تو٣٩ تا بازي مفيد بوده باشه بقيه يا با عقده بازي سر بازوبند گذرونده يا تو زمين پاي چپ پيچيده به پاي راستش

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:48:40
    پاسخ
    19 22

    نکونام یه بازیکن متوسطه ، شاید بتونه بیشتر از دایی بازی کنه ولی هیچوقت از نظر کیفیت بازی به دایی نمیرسه . علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیاست . باور نمی کنی از بلاتر بپرس .

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 19:46:56
    پاسخ
    12 11

    ببخشید به قولی ایشون نمیتونه عذر میخوام

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 19:58:08
    پاسخ
    16 25

    عشق است علی دایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 20:00:57
    پاسخ
    15 20

    رکورد با پا رفتن روی گوش خلعتبری و بعدش بازیکن اخلاق شدن هم ایشون زدند نه؟.

  • مهیار
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 22:17:00
    پاسخ
    20 5

    جالب اینجاست که داری میگی جواد تو لالیگاه نیمکت نشین یا سکو نشین بوده پس تو اصلا فوتبال نمیبینی پس الکی نیا نظر نده نکونام تو لالیگا نیمکت نشینم نبود په برسه به سکو نشین در ضمن کاپیتان دوم اوسا هم بود درضمن اگه نمیدونی بدون و به سایت باشگاه اوساسونا رجوع کن جواد چون گران ترین بازیکن اوساسونا بود و نمیتونستن اون مبلغ رو بهش بدن و خودشم میگفت ارزوی کودکیش این بوده که تو استقلال بازی کنه و قهرمان بشه به ایران امد تا این چند سال آخره فوتبالشم تو تیم محبوبش بازی کنه که به این ارزوشم رسید . ندونسته نظر نده اگه جواد همون گل رو به کره نمیزد الان باید خواب جام جهانی رو میدید همیشه بازیکنهای اس اس باید تیم ملی رو نجات بدن اینو بدون

  • بی نام
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 22:55:27
    پاسخ
    22 3

    شاید یرای اینکه رکورد دایی شکسته نشه ایران از غرب آسیا انصراف داده!!!

  • 4444 خوزستان
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 23:22:34
    پاسخ
    15 5

    بابا داش جواد 139 بازی ملی داره...اینو خود عادل گفت...نگفت...؟؟؟؟

  • مهدی
    چهارشنبه 22 آبان 1392 - 23:50:52
    پاسخ
    9 16

    این آفا به لطف بزرگواری آقا کریم اینقدر بازی ملی پیدا کرده اگه اون تو 28 سالگی از بازی ملی خدا حافظی نیمکرد الان 20 تا باری ملی نداشت

  • بی نام
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 00:15:08
    پاسخ
    21 2

    مگه نباید شکسته شود؟!!!!!!!!!!!!!!!!! 149 که بت نیست!

  • mm
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 01:14:29
    پاسخ
    8 27

    فقط علی دایی

  • معین
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 03:03:49
    پاسخ
    10 21

    دوستانی که انقدر با گفتن کشورهایی مثل مالدیو، گوام، پاکستان، لائوس و... سعی میکنند ارزش کار علی دایی رو پایین بیارن، یا خیلی بچه هستند، یا خیلی بی سواد. علی دایی نهایتاً 30 تا گل هم به این کشورهای ضعیف زده باشه، بقیه چی؟ یعنی 109 تا گل ملی رو، همشو به مالدیو و گوام زده؟! اون بازی معروف که 2-6 کره جنوبی رو زدیم، مگه 4 تاشو علی دایی نزده بود؟ مگه همین علی دایی بارها و بارها به ژاپن، کره، عربستان و... گل نزد؟ چرا انقدر نسبت به اسطور های خودتون بی تعصب هستید؟ انصافاً اگه علی دایی واسه هر کشور دیگه ای بود، رو سرشون حلوا حلوا می کردنش.

  • جشن ملی
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 05:54:27
    پاسخ
    10 18

    یک سوال همیشه فکرمو درگیر میکنه چرا تیم استقلال یک مرد فوتبال اسیای نداره

    • حسین
      جمعه 24 آبان 1392 - 10:45:12
      5 1

      به خاطر اینکه معمولا در اغلب موارد (البته نه همیشه) استقلال تک ستاره شاخصی نداشته و بیشتر بازیکنانش در یک حد و اندازه بوده اند و موفقیتهای تیم روی دوش یک بازیکن نبوده ولی در پرسپولیس پروین ها و پیوس ها و کریمی ها و ... بسیار شاخص تر از بقیه بودند به استثنا دورانی در گذشته که کلانی و آشتیانی و شاهرخی و پروین و کاشانی و بهزادی و ایرانپاک و ... تیم نسبتا یکدستی بودند. مثلا عابد زاده را در استقلال با دورانش در پرسپولیس مقایسه کنید. به عبارتی موفقیتهای استقلال تیمی بوده و موفقیتهای پرسپولیس انفرادی.

    • بی نام
      جمعه 24 آبان 1392 - 11:10:27
      3 7

      انیشتین، پیشنهاد میکنم فکرت را درگیر نکرده و مغزت را لای لنگ پیچیده و آکبند نگهش داری! خوب برای اینکه استقلال یک هزارم افتخارات و جامهای آسیایی پرسپولیس را ندارد.

  • بی نام
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 08:50:30
    پاسخ
    8 17

    اگه گل زدن به مالديو و پاكستان اسونه چرا گل هاي مجيدي به ١٠ هم نمي رسه ، يا حتي الان يكي نيست يك گل به تايلند بزنه

  • بی نام
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 08:59:22
    پاسخ
    21 10

    علی دایی کیه دیگه 109گل زده 100تاش به مالدیو و پاکستان زده .خخخخخ

  • احمد
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 13:04:26
    پاسخ
    6 17

    مهم تعداد بازی ملی نیست مهمم تعداد گل زده است حالا نکونام 200بازی هم بکنه ولی همچنان 4 گلزن برتر ایران باشه بعد از 3 تا پرسپولیسی چه فایده داره کریم باقری نصف نکونام بازی داره 55 گل ملی داره

  • سید مسعود حسینی
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 14:19:37
    پاسخ
    20 6

    شنیدم بهترین گلزن جهان علی داییه اون هم با زدن گل های زیاد به مالدیو ، مالزی،اندونزی،ویتنام،هونگ کنگ و چندیدن و چند تیم گمنام و درجه 4 آسیا پس نمیشه گفت علی دایی بازیکن بزرگی بوده. پس به این ترتیب نکونام رکورد علی دایی را با اختلاف سنگینی میزند .

  • مسعود استقلالی پور
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 14:52:32
    پاسخ
    18 5

    بی شک بازی کردن جلوی غول های بزرگ اسپانیا مثل رئال، بارسلونا،اتلتیکومادرید،والنسیا،ویارئال،و تیم های قدرتمند دیگه کار هر بازیکن ایرانی نیست که نکونام با اون کیفیت خوب و بالایش قلب خط میانی و یکی از اصلی ترین بازیکنان اوساسونا به شمار میره ضمنا به رئال هم گل زد. با این اوصاف خواهشا نظرات رنگی ندهید یمقدار انصاف داشته باشید و بیخودی چون هوادار لنگی هستید نظر منفی میدید راجب نکونام. به نظر من نکونام تا 4 سال دیگه هم توانایی بازی کردن را در تیم ملی داره چون هر وقت بوده تیم موفق بوده و یکی از گلهای او به کره بود که الان ایران رفت جام جهانی.

  • بی نام
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 16:00:51
    پاسخ
    16 5

    علي دايي از109گل زده 85 تا رو به تيمهاي درجه اخر اسيا يا در بازيهاي دوستانه زده تنها 10گل به تيمهاي درجه يك اسيا زده كه سه تاش پنالتي بوده!!!!!!!!!!اين همه دم از ركورد وظاهرسازي نزنين عمقي حرف بزنين البته همين گلها هم شايسته تقديره ولي ميخوام بگم بت ساختن و تخريب كردن در كشور ما به فرهنگ تبديل شده

  • بی نام
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 18:08:39
    پاسخ
    8 22

    علی دایی بهترین بازیکنه.نمی خواین بپذیرین... نپذیرین.

  • فرهاد
    پنجشنبه 23 آبان 1392 - 20:21:12
    پاسخ
    3 18

    دوستان کلاس بازی دایی تو چه سطحی بود نکونام تو چه سطحی.دایی اسطوره ی ابدی ایران هست اما نکونام چطور اسطوره میمونه؟؟دایی غیرت و تو فوتبال ثابت کرد نکونام 100 سال دیگه هم دایی نمیشه

  • ارش
    جمعه 24 آبان 1392 - 12:03:09
    پاسخ
    3 5

    کسی که اوج فوتبال علی دایی و داش علی کریمی رو ندیده....بهتره درباره فوتبال ایران نظر نده

  • حسن استقلالی
    جمعه 24 آبان 1392 - 15:03:17
    پاسخ
    9 1

    خیلی به ناحق علی دایی آماربازیهایش بالا رفت چون مهاجمان زیادی پشت سرش سوختن.

  • بی نام
    شنبه 25 آبان 1392 - 02:21:24
    پاسخ
    0 8

    على دايى يعنى ابروى فوتبال ايران

  • جلال
    دوشنبه 27 آبان 1392 - 16:44:27
    پاسخ
    0 0

    اون زمان كه نكو نام تو اوساسونا بود بازيكن استقلال نبود از اوسا اومد استقلال اگه اوسا تيم بزرگيه پس نكونام پسرفت كرده .زماني استقلاليها سنگشو به سينه بزنيد كه حداقل 100بازي براي استقلال كرده باشه نه اينكه طي 2فصل براتون اسطوره بشه

  • بی نام
    سه شنبه 28 آبان 1392 - 02:06:32
    پاسخ
    0 0

    کاش اینو نمیگفتی از فردا هر اتفاقی ممکنه واسه نکونام بیفته

  • امردین
    یکشنبه 10 آذر 1392 - 13:08:47
    پاسخ
    1 1

    بیکارین ها ..................بچسبین به کارو بار خودتون . گیرم پدر تو بودفاضل * از فضل پدر تو را چه حاصل.*حیف وقت نیست صرف استقلال و پرسپولیس بشه من 30 سال استقلالی بودم بخدا ته ش هیچ خبری نیست وقتی هاشمی نسب عابد زاده نیکبخت سید صالحی و ...توی دو تا تیم بازی می کنن شما چرا....؟ ول کنین تو رو خدا بابا

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x