۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی ایرانسل دلایل عدم موفقیت در تبادل پیامکها را تشریح کرد.

آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: اختلال در تحویل موفق پیامک به دلایل مختلفی از جمله پربودن حافظه پیامک گوشی مخاطب، اشتباه در شماره مخاطب و یا اختلال احتمالی در اپراتور مقابل به وقوع می پیوندد.

وی افزود: علاوه بر دسترس نبودن مخاطب، در برخی از موارد ارسال پیامک به شماره‌ای که در شبکه موجود نیست صورت می گیرد که طبیعتا در این حالت نیز پیامک ارسالی به مقصد نخواهد رسید.

مدیر روابط عمومی ایرانسل خاموش بودن گوشی مخاطب بیش از زمان تعریف شده برای تلاش در شبکه و اختلال در اپراتور مقابل را نیز از دیگر دلایل عدم موفقیت در تبادل پیامک عنوان کرد.

وی همچنین درخصوص بهم ریختگی متن پیامکهای ارسالی نیز در برخی از موارد تصریح کرد: بهم ریختگی متن پیامک می تواند به دلیل اختلال در گوشی تلفن همراه فرستنده و یا گیرنده پیامک واقع شود.

مدیر روابط عمومی ایرانسل با اشاره به جدیدترین رکورد تبادل پیامک در شبکه ایرانسل نیز گفت: در روز عید غدیر خم امسال، یک میلیارد و 394 میلیون و 352 هزار و 679 پیامک با نوشتار فارسی یا لاتین، در شبکه ایرانسل با موفقیت تبادل شده است.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی 24 ساعته از ساعت 15 روز اول آبان تا ساعت 15 آبان روز دوم آبان، 763 میلیون و 101 هزار و 287 پیامک از سوی مشترکین ایرانسل به دیگر مشترکین ایرانسل یا سایر اپراتورها ارسال شد، به طوریکه بیش از 98 درصد این پیامها با موفقیت تبادل شده‌اند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =