+ A - یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:00:09 چاپ
امتیاز به مطلب 7 نفر

پاسخ های وزیر اطلاعات به مجلس درباره انتصاب های فرجی دانا در وزارت علوم

جامعه > آموزش - نسیم نوشت:

جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد. حجت‌الاسلام علوی در این جلسه توضیحاتی را درخصوص استعلامات درباره برخی انتصابات در وزارت علوم بیان کرد.

حجت اله درویش پور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر افزود: وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال نمایندگان مبنی به استعلامات وزارت علوم در راستای انتصابات دراین وزارت خانه گفت وزیر علوم از وزارت اطلاعات استعلام هایی را انجام داده است.

درویش پور تصریح کرد: وزیر اطلاعات بیان داشت پاسخ وزارت اطلاعات به بیشتر استعلامات در وزارت خانه علوم مثبت بوده و تنها 5 الی 6 نفر استعلاماشان منفی بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:وزیر اطلاعات همچنین در خصوص انتصاباتی که در وزارت خانه علوم انجام شده ولی استعلامی از وزرات اطلاعات گرفته نشده است نیز بیان کرد که در این زمینه باید وزیر علوم پاسخگو باشد. از افرادی که استعلام آنها منفی بوده تنها چند نفرشان در وزارت خانه علوم پست هایی را در اختیار گرفته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگانی که در کمیسیون حضور داشتند و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پاسخ وزیر اطلاعات قانع نشدند.

۴۷۴۷

نظرات 10
  • علی اصغر یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:08:44
    454 14 پاسخ به این نظر
    جای بسی تاسف است که یک وزیر حتی نتواند بدون ترس از عواقب موهومش معاونهای خود را منصوب کند .
    • بی نام یکشنبه 26 آبان 1392 - 19:09:13
      20 312
      مگه کشور حریم شخصی وزیره که خودسر افرادی که وزارت اطلاعات دولت خودتون تاییدشون نکرده را پست بهشون بده؟!!! واقعا متاسفم.
    • بی نام یکشنبه 26 آبان 1392 - 19:13:45
      23 252
      جای بسی تاسف است که کسی که استعلامش منفی است و دارای پرونده اطلاعاتی است را منصوب می کند!
    • میثم عبدیان یکشنبه 26 آبان 1392 - 19:26:55
      220 9
      جای تاسف بیشتر اینکه نماینده ای که با 5 تا 10 درصد شهر خود به مجلس راه یافته خود را نماینده کل ملت میداند و گستاخانه برای وزرا تعین تکلیف می کنن اون ها نه در زمینه مسائلی که به نفع مردم است بلکه در مسائلی که مربو به گروه بندی خودشان و حذف گروه های رقیب است.
    • بی نام یکشنبه 26 آبان 1392 - 23:03:41
      3 24
      جای بسی تاسف است که کسانی که حامی دولت راستگویان هستند حتی به قانون اساسی هم توهین می کنند جناب آقای عبدیان بروید قانون اساسی را بخوانید بعد اظهارنظر بفرمایید!! نماینده به محضی که نماینده شد، نماینده کل ملت است
    • بی نام سه شنبه 28 آبان 1392 - 10:32:26
      8 0
      تاسف آنجاست که با توجه به پرونده مشهود مرتضوی و کهریزک کسی از وزارت اطلاعات استعلام نکرد و تمام قد پشتش ایستاد و همین نمایندگان دولت قبل رو بازخواست نکردند الان مدعی العموم شدن اینها همش جنگ های سیاسیست کسی به حال این ملت داره دل نمیسوزونه!
  • بی نام یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:54:07
    200 4 پاسخ به این نظر
    بعد کدوم کمیسیون به لحن زننده و بی‌ادبانه آقای زاهدی و اظهاراتشون مورد دکتر فرجی دانا رسیدگی میکنه.... کاش مجلس یک کمیسیون رسیدگی به ادب و تربیت هم داشت......
  • وحيدي یکشنبه 26 آبان 1392 - 19:00:22
    148 4 پاسخ به این نظر
    از وزير اطلاعات و علوم خواهشمنديم به هيچ عنوان به آن دسته از نمايندگاني كه به دنبال شكست سياسي و ناكارآمد كردن دولت روحاني هستند باج ندهند و بدانند اين آقايان همانطور كه سوابقش نشان داد درد مردم ندارند بلكه درد مقام دارند تا انشاله مردم در انتخابات بعدي مجلس تكليف خود را با آنان روشن كنند.
  • بی نام یکشنبه 26 آبان 1392 - 19:02:28
    121 23 پاسخ به این نظر
    مگر آقايان كه اتصاب شدند ايراني نيستند يا جزوه بمب گذاران واسلحه به دستان و گروهك ها بودند كه نبايد پست داشته باشند . هر كارمندي كه از گزينش اداره مر بوط پاسخ مثبت گرفته و استخدام شده حق پست هم دارد .
  • بی نام دوشنبه 27 آبان 1392 - 07:31:27
    14 2 پاسخ به این نظر
    هیچ پرونده قضایی در مورد افراد منصوب شده وجود ندارد. تمامی افراد منصوب شده استاد دانشگاه می باشند. با این استدلال دوستان مجلسی، اگر کسی نتیجه استعلامش منفی بوده است، می بایست در دو سه سال اخیر از دانشگاه اخراج می شده است، چون با این استدلال وجود چنین شخصی برای نسل دانشجوی آینده کشور نیز خطرناک است!! با این نگاه به خوبی مشخص می شود که به کاربردن عنوان فتنه گری تنها دستاویزی شده است برای عده ای تا با ایجاد نفاق در میان نیروهای ازشمند و با تجربه انقلاب جدایی اندازند.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.