۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۹

شهروند فرانسوی که توسط نیروهای القاعده در شمال نیجریه به گروگان گرفته شده بود، پس از حدود یکسال آزاد شد.

 

 

این خبر را روز یکشنبه دفتر فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد. فرانسیس کُلوم که ۶۳ ساله است و به عنوان مهندس در یک شرکت فعال در حوزه انرژی های نو مشغول به کار بوده است، توسط حدود ۳۰ مرد مسلح، نوزدهم دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی در شهر ریمی نیجریه به اسارت گرفته شد.

غرب نگران تبدیل شدن منطقه ساحل، در آفریقا به پایگاهی برای رشد و نمو گروه های مسلح جهادی و به مخاطره افتادن هرچه بیشتر امنیت شهروندان جهان است.

منبع: یورونیوز

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 1
    تنفر 80 درصد مردم فرانسه از ریاست جمهوری فرانسوا اولاند نتیجه نظرسنجی مؤسسه «ایفوب» نشان می‌دهد، فرانسوا اولاند، منفورترین رئیس جمهور فرانسه از زمان تشکیل جمهوری پنجم در سال 1985 است. به گزارش خبرگزاری‌ها، «فرانسوا اولاند»، رئیس جمهور فرانسه به دلیل «تردید و دودلی در تصمیم‌گیری‌ها، ناتوانی در بهبود اوضاع اقتصادی و رفع بحران بیکاری» تبدیل به منفورترین رئیس جمهور فرانسه از سال 1985 تاکنون شده است.براساس این نظرسنجی که به سفارش هفته‌نامه «ژورنال دودیمانش» و از سوی مؤسسه نظرسنجی «ایفوب» انجام گرفته، تنها 20 درصد مردم فرانسه از «اولاند» رضایت دارند. تا پیش از این کمترین میزان محبوبیت متعلق به «فرانسوا میتران» بود