دکتر احمد میرعابدینی استاد روزنامه‌نگاری می‌گوید باید افرادی در حوزه رسانه تربیت شوند که بتوانند تجربیاتشان را به دنیا انتقال بدهند.

احمد میرعابدینی در حاشیه برگزاری نشست تخصصی «مدل آرمانی ارتباط سه سویه ملت- مطبوعات- دولت» به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «برگزاری نشست‌های از این دست بسیار مهم و ضروری است.»

او ادامه داد: «اگر بخواهیم روزنامه‌نگاری مستقل از دولت داشته باشیم، جای خالی آموزش‌هایی از این دست بسیار احساس می‌شود.»

میرعابدینی تاکید کرد: «برگزاری نشست‌های تخصصی روزنامه نگاری می‌تواند حداقل بخش کوچکی از سواد رسانه‌ای را تامین کند. باید افرادی در حوزه رسانه تربیت شوند که بتوانند تجربیاتشان را به دنیا انتقال بدهند.»

فرهنگستان هنر روز دوشنبه با همکاری «مکتب خبر»، نشست تخصصی «مدل آرمانی ارتباط سه سویه ملت-مطبوعات-دولت» را با حضور اساتید ارتباطات و با سخنرانی دکتر مهدی محسنیان راد برگزار کرد.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م رعیت IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    1 0
    محض اطلاع؛ تعداد حدود بیست آموزشگاه علمی آزاد روزنامه نگاری (غیر از دانشگاه ها ) در چند سال اخیر تاسیس شده که با تاسف به دلیل نبود اقبال از آنها در شرف تعطیلند. مشکل رسانه ها ، نبود آموزش نیست، چه اگر رسانه در جایگاه خودش می بود لاجرم از آموزش هم استقبال می شد. خودمان را گول نزنیم. رسانه برای بالندگی به آزادی احتیاج دارد نه هیچ چیز دیگری. هیچ چیز دیگری!