کارلوس کروش می گوید هنوز نگران این است که سازمان لیگ تکلیف تیم ملی را مشخص نمی کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش از بیروت مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود و برای مردم از شرایط تیم ملی قبل از بازی با لبنان گفت. او تاکید کرد برای بازی با لبنان 4 تغییر در ترکیب تیمش دارد:« تیم من خسته شده چون ما لژیونرهایی داریم که از اروپا به شرق دنیا آمدند و بعد از آنجا به غرب آسیا آمدیم. مسیری طولانی را طی کردیم و بچه ها را باید دوباره برگردانیم. ما از این بازی ها دو هدف داریم. یکی صعود به جام ملتها و دیگری جا انداختن بازیکنان مان در کنار هم. برای بازی با لبنان می خواهم 4 تغییر در تیمم داشته باشم. یک مهاجم ، یکی در خط هافبک ، یک دفاع و یک بازیکن هم به جای حاج صفی که محروم است. البته برای تغییر در دروازه برنامه ای نداریم.»

در این لحظه فردوسی پور می خواست ترکیب تیم را پیش بینی کند که کروش گفت:« من خیلی خوشحال می شوم وقتی عادل درباره ترکیب تیم ملی حرف می زند . از این گمانه زنی ها خوشم می آید اما نمی توانم ترکیب تیمم را قبل از اینکه به بازیکنانم بگویم اینجا در برنامه شما اعلام کنم.»

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی هم گفت:«هیچ شکی ندارم که به لبنان آمدم برای بردن و قطعی کردن صعود مان به جام ملتهای آسیا. البته می دانیم که بازی در لبنان خیلی سخت است. حتی ژاپن هم در لبنان به این تیم باخته است. البته من به بچه ها اطمینان کامل دارم . اگر مثل بازی قبل تمرکز داشته باشیم ، با 3 امتیاز کامل بر می گردیم تهران. »

او سپس باری دیگر از برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی ها گلایه کرد و گفت:«این خیلی موقعیت دشواری برای ایران است. من نمی دانم چرا afc برای کره ، ژاپن و استرالیا این شانس را قائل شده تا بتوانند برای جام جهانی آماده شوند اما تیم ما باید درگیر این بازی ها باشد درحالی که ما هم نماینده آسیا هستیم. آنها در طول این مدت توانستند برای تیم های شان بازی های زیادی بگذارند اما ما مدام داریم بازی آسیایی می کنیم. واقعا این کارشان را درک نمی کنم. اگر ما هم این شانس را داشتیم که بتوانیم از بازی های مان استفاده کنیم قطعا شرایطی متفاوت برای مان ایجاد می شد تا بتوانیم برای آسیا افتخار آفرینی کنیم. »

او سپس از سازمان لیگ هم گلایه کرد و گفت:«امروز که 18 نوامبر است ، ما هیچ اطلاعی را از سازمان لیگ نداریم درباره بازی های دور برگشت لیگ. ما نگران هستیم. روز اول دسامبر برای قرعه کشی جام جهانی می روم. آنجا در این مدت تیم های بزرگ دنیا ، دنبال برنامه ریزی هستند اما ، ما هیچ برنامه ای آنجا نداریم و باید کورکورانه به میدان برویم.»

فردوسی پور از کروش پرسید آیا اگر صعود تیم ملی قطعی شود ، باز هم تیم ملی بازی با کویت را با تیم اصلی خود بازی می کند یا از آن بازی برای یک بازی دوستانه خوب برای ملی پوشان استفاده می شود؟ که کارلوس کروش پاسخ داد:«نه نمی توانیم این کار را بکنیم چون کار ما فیرپلی نیست. روی روند بازی ها اثر می گذارد و نوعی بی احترامی به تیم های دیگر است در این گروه و فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از این برخورد ما دلخور می شوند و برخورد می کنند. البته صحبت اینجاست که فیفا چه نگاهی به کار ما می کنند اما ما باید از فیفا اجازه بگیریم و فکر نمی کنم آنها موافق این کار ما باشند. البته در حال حاضر این سئوال ما نیست که در اسفندماه چه می کنیم. باید ببینیم در مسیر جام جهانی تیم مان را آماده می کنیم.»

او درباره اینکه چرا بدنساز تیم ملی همراه این تیم نیست ، گفت:«ما تصمیم گرفتیم بدنساز تیم ملی تمام وقت در تهران باشد و با بازیکنان مصدوم تیم ملی کار کند تا آنها هرچه زودتر به تیم اصلی برسند. »

کروش در ادامه گفت پرتغال در یک بازی سخت از سد سوئد می گذرد و به جام جهانی می رود. او تمام تلاشش را می کند تا فرگوسن را به ایران بیاورد و هرچه هم فردوسی پور تلاش کرد ، حاضر نشد پاسخ بدهد که رای او برای انتخاب بهترین بازیکن سال دنیا کیست. او تنها گفت:« این یک جنگ است میان مسی و رونالدو ...»

او در پایان هم آرزو کرد با سازمان لیگ به تعاملی سازنده برسند. 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن A1 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    52 1
    من این حرفا حالیم نمیشه فردا حال عنترو! بگیرید
    • uff uezbekistan IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      1 0
      عنتر خداحافظی کرده. فقط تو نشست خبری شرکت کرد
  • کمال A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    4 9
    شما که داری میگردی زحمت بکش از این دو رگه ها واسه کشتی و والیبال و بسکت و رشته های دیگه هم پیدا کن ما هم لیگ هامون رو تعطیل میکنیم
    • hosein IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      3 1
      تا چشت دربیاد
    • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      3 0
      این کنایه ها رو باید به مسئولین ورزش خودمون بزنیم از وزارت گرفته تا فدراسیون سازمان لیگ باشگاه ها مربیا بازیکنا و... طرف نمیتونه بیاد معجزه کنه که همه چیزمون خرابه بعد توقع بهترین ها رو هم داریم تا همینجا هم عالی کار کرده دستش درد نکنه به خاطر جدیت در کار به خاطر دلسوزی و پشتکار و انگیزه ای که به ملی پوشا داده ازت ممنونم حرفه ای