+ A - شنبه 2 آذر 1392 - 19:53:00 چاپ
امتیاز به مطلب 16 نفر

هوندا آکورد 2014، سبزترین خودروی سال

دانش > فناوری - هوندا آکورد 2014 با داشتن انتخاب‌های الکتریکی، بنزینی و ترکیبی توانست جایزه اتوموبیل سبز سال را در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس از آن خود کند.

خبرگزاری مهر نوشت:

نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس، جایزه اتومبیل سبز سال را به مدل آکورد 2014 از شرکت هوندا اهدا کرد.

ران کوکان سردبیر مجله اتومبیل سبز و سایت cars of change گفت: این اتومبیل با داشتن انتخابهای هیبرید، الکتریکی و احتراق درونی دقیقا همان اتومبیلی است که مشتریان امروز به دنبال آن هستند. تمام این گزینه ها امسال در کنار هم در آکورد جدید ارائه شده است تا بتواند عملکرد زیست محیطی این اتومبیل را به سطح جدیدی منتقل کند.

مایک آکاواتی معاون اول بخش اتومبیل هوندا آمریکا اظهار داشت: رانندگی با این اتومبیل هم لذت بخش است و هم میزان بهره وری سوخت آن در بالاترین حد خود قرار دارد.

این دومین بار در سه سال اخیر است که هوندا جایزه اتومبیل سبز سال را به خود اختصاص داده است2012 Civic Natural Gas شرکت هوندا این جایزه را طی دو سال گذشته به خود اختصاص داده بود.

امسال 5 مدل خودرو برای دریافت جایزه اتومبیل سبز سال نامزد شده بودند. آئودی A6 TDI، بی ام دابلیو 328d، مزدا 3، تویوتا کرولا و هوندا آکورد که در سه نسخه گازی، هیبریدی و برقی عرضه شده نامزد دریافت جایزه اتومبیل سبز سال بودند.

در تغییر رویکردی نسبت به سالهای گذشته، امسال هیچ اتومبیل الکتریکی نامزد نشد. سال گذشته سه اتومبیل هیبرید و سال پیش از آن دو اتومبیل الکتریکی و یک هیبرید نامزد شده بودند.

5353

نظرات 12
  • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 20:15:34
    59 0 پاسخ به این نظر
    این دقیقن همون خودرویی که باید بیاد تو ایران
    • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 23:09:39
      45 0
      دست کم گمرکی این مدل ماشینا رو بردارن با توجه به قیمتش (با دلار 3000 تومنی حدود 100 میلیون) خیلیا میتونن ماشینشونو با این عوض کنن و کمک بزرگی به کم کردن آلودگی هوا میشه
  • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 20:22:39
    22 0 پاسخ به این نظر
    این هوندا هم ماشینای نوباوه ای میسازه ها!
  • حوادث شنبه 2 آذر 1392 - 20:35:35
    88 2 پاسخ به این نظر
    پراید هم قطعا جایزه اتوموبیل «قرمز» چندین سال رُ می بَره !
    • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 23:29:48
      72 0
      هوندا آکورد با استاندارد یورو 5 به قیمت 22 هزار دلار فروش میرود که اگر تعرفه نمیخورد با دلار 3000 تومانی میشد 66 میلیون تومان. حالا ما تو ایران باید یک پژو هاچ بک از رده خارج را 55 میلیون بخریم.
    • بی نام یکشنبه 3 آذر 1392 - 00:56:55
      14 11
      چرا نباید تعرفه بخوره؟ما باید به جای واردات خودرو بیایم تحت لیسانس تویوتا یا هیوندای خودروی ایرانی بسازیم.خودروهای قبل از انقلاب ما آخرین برندها بودند. اما حالا چی؟کسانی که پای فرانسه را به ایران بازکردند خیانت کردند.
    • مهربان توسی یکشنبه 3 آذر 1392 - 05:37:18
      16 1
      کاش بجای پراید از این خودروها تولید یا وارد میشد تاکی پیکان و پراید و 405؟
  • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 20:43:43
    29 0 پاسخ به این نظر
    سیاه ترین خودروی سال چیست؟ شما نظر بدهید!
  • بی نام شنبه 2 آذر 1392 - 22:14:02
    27 0 پاسخ به این نظر
    کاش قیمتشم میزدید که حدود 30 هزار دلاره
  • بی نام یکشنبه 3 آذر 1392 - 00:08:47
    10 0 پاسخ به این نظر
    به نظرتون میتونه استانداردهای کشور ما رو پس کنه؟؟؟
  • بی نام یکشنبه 3 آذر 1392 - 07:49:40
    0 22 پاسخ به این نظر
    من آرزو مي كنم يه روزي خودمون بتونيم كيفيت و طراحي خودروهاي توليدي خودمونو ارتقا بديم بياد بياريم اون فولكس غورباغه اي و ژيان هاي قديمي رو خداييش الان كه پرايد يا پژو را مي بينيد حال نمي كنيد؟ فقط اينو بدونيم اگه خودروسازهاي ما مشكلاتشون حل بشه روز به روز بهتر و بهتر خواهند شد.
  • بی نام یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:10:54
    1 0 پاسخ به این نظر
    ای کاش تو کشور ما یه ماشین تولید میشد ولی استاندارد.نه اینکه انواع اسم ها وارد بازار بشه ولی نادرست
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.