ایرنا نوشت:

ˈحییم سابانˈ (Haim Saban) سرمایه دار صهیونیست اعلام کرد در صورت نامزدی ˈهیلاری کلینتونˈ در رقابت های ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از وی حمایت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری ˈرویترزˈ، حییم سابان، میلیاردر صهیونیست و غول رسانه ای آمریکایی - اسرائیلی و یکی از حامیان مالی حزب دموکرات آمریکا،اعلام کرد در صورت نامزدی کلینتون در رقابت های ریاست جمهوری آینده آمریکا با تمام قوا از وی حمایت می کند.

کلینتون 66 ساله که تا ماه فوریه (بهمن - اسفند) گذشته عهده دار سمت وزیر خارجه آمریکا بود، اعلام کرد ممکن است در انتخابات مذکور شرکت کند.

بر اساس این گزارش، وی به عنوان مطلوب ترین گزینه حزب دموکرات شناخته می شود. او همچنین در رقابت های نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 نیز شرکت کرد، اما در مقابل باراک اوباما شکست خورد.

ˈجورج سوروسˈ از دیگر حامیان مالی حزب دموکرات نیز وعده حمایت از همسر رییس جمهوری سابق آمریکا (بیل کلینتون) را داده است.

سابان در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی ˈیدیعوت آحارانوتˈ کلینتون را ˈرییس جمهوری بی نظیرˈ توصیف و ابراز امیدواری کرد وی دراین رقابت ها شرکت کند.

از دیگر نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در رقابت های سال 2016، ˈجو بایدنˈ معاون رییس جمهوری آمریکا است. نظرسنجی انجام شده در ماه سپتامبر (مهر - آبان) توسط این خبرگزاری نشان می دهد وی به فاصله 40 امتیاز پس از کلینتون قرار دارد.

طبق نظرسنجی مذکور، ˈکریس کریستیˈ فرماندار ایالت ˈنیوجرسیˈ رقیب جمهوریخواه کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا خواهد بود. یافته های این پژوهش نشان می دهد کلینتون 19 امتیاز از رقیب جمهوریخواه خود جلوتر است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    37 14
    لعنت به این کلینتون رییس جمهور عاقل یعنی اوباما زنده باد اوباما
  • عرشیا A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    66 5
    خوراک فردای کیهان جفت و جور شد :جورج سوروس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    13 3
    اونوقت میجواهید از جنایتکارهای صیهونیست تمام قد دفاع نکنه...مناندز( سناتور حامی ضیهونیستها) ۹۰۰ میلنون دلار از همین ها گرفته و بقیه شون هم همینطور
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    17 7
    جو بایدن هم متولد شیراز هستا !!! هر چی نباشه یه نون و نمک از این مملکت خورده! ضمنا از لحاظ خط فکری به اوباما خیلی نزدیکه.
  • سامی AT ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    7 0
    نمیشه ما هم در انتخابات آمریکا رای بدیم به ارنولد و سیلوراستونه(راکی)!!!
  • بی نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    6 0
    جو بایدن شیرازیه؟؟؟؟؟ چطو حوصلش شد بره آمریکا؟؟؟