شرکت سونی پیکچرز اولین آنونس دنباله فیلم «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» را منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اندرو گارفیلد در «اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2» (The Amazing Spider-Man 2) بار دیگر در نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن ظاهر شده و جیمی فاکس نقش الکترو ضدقهرمان فیلم را بازی می‌کند.

پیتر پارکر زندگی پرجنب و‌ جوشی دارد. او از یک سو در قالب اسپایدرمن با آدم‌های بد مبارزه می‌کند و از سوی دیگر وقت خود را با گوئن استیسی (با بازی اما استون) می‌گذراند. پیتر قولی را که به پدر گوئن درمورد محافظت از او داده، فراموش نکرده، اما اتفاقات به شکلی رقم می‌خورد که او نمی‌تواند به قول خود عمل کند. شرایط پیتر زمانی عوض می‌شود که یک ضدقهرمان جدید به نام الکترو از راه می‌رسد، یک دوست قدیمی به نام هری آزبورن (دین دیهان) بازمی‌گردد و پیتر سرنخ‌هایی از گذشته خود پیدا می‌کند.

پل جیاماتی نقش یکی دیگر از ضدقهرمانان دنباله «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» را به عهده دارد. او نقش میخائیلوویچ سیتسویچ معروف به «کرگدن» را بازی می‌کند.

«اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2» را مارک وب کارگردانی کرده است. شیلین وودلی، فلیسیتی جونز، بی. جی. نواک، کالم فیوری، سالی فیلد و کریس کوپر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم 2 مه 2014 روی پرده سینماها می‌رود.

«اسپایدرمن شگفت‌انگیز» سال 2012 در دنیا حدود 750 میلیون دلار فروخت. «اسپایدرمن» از 2002 تا 2007 در قالب سه فیلم به کارگردانی سام ریمی با بازی توبی مگوایر به نقش ابرقهرمان معروف قصه‌های مصور مارول ساخته شد و رکوردهای فروش را شکست. پس از آنکه بین ریمی و شرکت سونی توزیع‌کننده مجموعه «اسپایدرمن» اختلاف به وجود آمد، این مجموعه سینمایی از نو آغاز شد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    4 8
    تفاوت کارگردان های بزرگ با بقیه اینجاست که مشخص میشه ! اخه دو تا بازیگن تین ایجری که همه ی فیلم هاشون از دم این مدلی هستن به درد همچین فیلم خشن با اون سابقه ی درخشان که مردم تو ذهن دارن میخوره ؟! کیرستف نولان تو سه گانه ی بتمن رفته رفته قیافه ها رو خشنتر میکرد این رفته رفته مامانی تر میکنه :دی
    • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      5 6
      راست میگی ها خداییش همشون قیافشون بچگونه هست از اندرو گارفیلد تا اما استون میگم عوض اما استون از اما واتسون استفاده کنند که قیافش بیشتر شبیه بچه هاست عوض گارفیلد هم از لوییس تاملینسون خواننده وان دیرکشن اخر خنده میشه خداییش اصلا این فیلم بیشتر به کمدی میاد حداقل توبی مگوایر یه ابهتی داشت اینها دیگه چی هستند
  • a A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    5 7
    خیلی فانتزی بود...فکر کنم اینو برای بچه ها ساخته باشن... اسپایدر من اگه می خواد به ماندگاری بتمن برسه باید دست از فانتزی بیش از حد بکشه،مارول داره فقط وجه اش رو خراب تر می کنه ،این اشتباه رو در avengers هم انجام داد اون هم فیلم ماندگاری نشد.