مصطفی هاشمی طبا می گوید آیین نامه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک یک تخلف آشکار است.

مصطفی هاشمی طبا در گفتو گو با خبرآنلاین ؛ از تصمیم هیات اجرایی برای تفسیر از اساسنامه کمیته انتقاد کرد و گفت:« علی آبادی هر کاری می کند تا مانع حضور من در انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک شود. او ابتدا برای حضور من در بین کارشناسان خبره مانع تراشید و مخالفت کرد. این بار او تصمیم گرفته تا با تغییر و تفسیر غیر قانونی از اساسنامه کمیته که مصوب کمیته بین المللی المپیک است نگذارد تا من نامزد شوم. »

او این آیین نامه را نمونه آشکار تخلف می داند و اعتقاد دارد هیات اجرایی حق نفسیر از اساسنامه را ندارد تنها می تواند از مرجع بین المللی در این باره استعلام کند. اوحالا این بار قصد دارد تا اعتراض کند و می گوید از ارتباط های بین المللی خود استفاده می کند:« من قطعا به این تخلف تن نمی دهم و شکایت می کنم. از همه راهکارهای قانونی موجود برای لغو این مصوبه استفاده خواهم کرد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    6 151
    خودم دل خوشی از علی آبادی ندارم اما موفقیت هایی که ما در زمان آقای علی آبادی بدست آوریدم قابل مقایسه با زمان آقای هاشمی طبا نیست. شاید آقای علی آبادی برای بعضی پست ها نامناسب بوده باشند اما اگر بخواهیم کارنامه ایشون رو تو کمیته ملی المپیک تحلیل کنیم همین نتیجه به ذهن متبادر میشه.
    • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      14 0
      مگه علی آبادی کشتی گرفت یا وزنه زد؟؟؟؟؟موفقیت ها متعلق به خانواده ورزش و تلاش های آنها بود و به امثال این افراد سیاسی ربطی نداشت!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      7 0
      یک ورزشکار یک شبه قهرمانی المپیک یا جهانی‌ را بدست نمیاره بلکه ثمره تلاش مدیریتی ده ساله یا بیست ساله فدراسیون مربوطه در برنامه ریزی، کشف استعداد،پرورش آن و ... بوده که نمونه بارز آن در فدراسیون والیبال مشاهده شد و حالا به ثمر نشسته والا در این چند سال برخی افراد بلحاظ سلیقه و یا حذف رقیب در مدیریتشان چنان اقدام کردند،یا فدراسیون تعلیق شد و یا مربی و ورزشکارحذف شد و فقط عقب گرد و سرمایه سوزی رخ داد مثل قهر مربی و کشتی گیران فرنگی که البته تا حدودی این موضوع با بازگشت آقای بنا حل شد و یا حذف وزنه برداران ،مربی موفق فوتسال ،مربی تکواندو و ...
    • سعید IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      2 0
      بی نام عزیز سلام درسته موفقیت های علی ابادی بی نظری ولی در نظر داشته باش که بودجه ای که دریافت میکرده هم بی نظر بود چیزی حدود ده برابر ریاست هاشمی طبا
  • شهروند ایران A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    13 0
    اکثر نتایج خوبی که در ورزش ما بدست میآید حاصل خلاقیت،تلاش و پشتکار فردی است و به ندرت برنامه ریزی سازمانی در آن دخیل است.
  • بی نام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    3 0
    على آبادى اينكاره نبوده و نيست و شما هم اقاى هاشمى طبا اينكاره نيستيد خواهش ميكنم بذارين ورزشى ها بيان سر كار
  • داریوش فروغی JP ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    آقای هاشمی طبا عزیز تابیرون ریختن این چسبیده های ورزشی که بناحق نشسته اند عقب نشینی نکنید وتااینها را بیرون نکرده اید ساکت ننشنید وبدانید جامعه ورزشی پشت شما است چون شما را میشناسند که چه خدماتی بورزش کردید . موفق باشید