+ A - چهارشنبه 27 آذر 1392 - 13:12:13 چاپ
امتیاز به مطلب 11 نفر

محتوای سبد کالایی اعلام شد

اقتصاد > بازرگانی - فارس نوشت:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری از ارائه برنج، روغن، پنیر، مرغ و تخم‌مرغ در سبد کالایی که به زودی به ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر از مردم داده می‌شود، خبر داد.

عباس قبادی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت امروز در نشست خبری گفت: سبد کالایی که قرار است از سوی دولت به بخشی از مردم داده شود، شامل برنج، روغن، مرغ، تخم‌مرغ و پنیر است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تامین گندم گفت: علاوه بر تولید داخلی و خرید گندم مازاد از کشاورزان، تاکنون 5 میلیون تن گندم در سال جاری از منابع خارجی خریداری شده که 2.5 میلیون تن آن وارد کشور شده و بقیه نیز در حال ورود به کشور است.

قبادی گفت: این سبد کالایی در دو مرحله (دو سبد) به ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر از مردم کشور قبل از آغاز سال ۹۳ داده می‌شود.

3131

کلید واژه ها: کالاهای اساسی - سبدخانوار -
نظرات 24
  • رویدری چهارشنبه 27 آذر 1392 - 13:26:40
    259 16 پاسخ به این نظر
    بازم ترویج گداپروری دولت باید قدرت خرید مردم رو بالا ببره نه اینکه گداپروری کنه و برای مرغ و برنج صف کیلومتری تشکیل بده
    • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 18:37:49
      16 5
      در اینکه این روش بسیار مضر و دور از شان شهروندی (که این روزها منشورش را مینویسند) است هیچ شکی نیست ولی باید از این شرایط بحرانی که گرفتارش هستیم عبور کنیم، امیدوارم در سال 94 دیگر نه از یارانه نقدی خبری باشد و نه از سبد کالایی، با مهار تورم میتوان قدرت خرید قشر متوسطی که در سالهای گذشته زیر خط فقر رفت را دوباره احیا کرد.
    • رضا چهارشنبه 27 آذر 1392 - 19:17:50
      11 4
      بالاخره بهتر از هيچيه . فعلا تا شرايط عادي بشه مجبور هستند همين كارو بكنن. شما انگار نفست از جاي گرم درمياد
    • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 23:08:26
      12 0
      حالا اين كالاهارو با سبدش مىدن آيااااا؟؟؟
    • بی نام چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:57:29
      0 1
      چاره دیگری هست؟
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 13:35:50
    142 18 پاسخ به این نظر
    اوف چه حالی بکنن اون 15 تا 20 میلیون نفر!
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 13:56:35
    178 7 پاسخ به این نظر
    ای بابا این کارا چیه آخه!!! اقتصاد و قیمت های سر به فلک کشیده رو سروسامون بدین جای گداپروری!
  • بیکار چهارشنبه 27 آذر 1392 - 16:47:10
    4 7 پاسخ به این نظر
    روحانی عزیزم مچکرم.
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 17:26:00
    9 4 پاسخ به این نظر
    همین سبد ناچیز برای خیلی ها ارزش زیادی داره. به امید روزی که هیچ نیازمندی در جامعه نباشه.
  • اسی چهارشنبه 27 آذر 1392 - 17:43:48
    3 1 پاسخ به این نظر
    حال می کنم دوباره توی صف وایسادنا رو
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 17:45:28
    4 1 پاسخ به این نظر
    با انصافا جواب بدن اسم این گدا پروریه یا اونیکه با احترام سهم هر نفر رو از بیت المال تو حسابش بریزن؟!!
  • سعيد چهارشنبه 27 آذر 1392 - 18:07:39
    10 1 پاسخ به این نظر
    به جاي اينكه به 15 سال پيش برگرديد و مردم رو در نوبت كالاهاي كوپني علاف كنيد بهترين كار مهار تورم 50 درصدي است كه كمر مردم را شكسته و مي شكند و متاسفانه هيچ مسئول و مقامي هم خبر از معيشت مردم ندارد!.
  • سعيد چهارشنبه 27 آذر 1392 - 18:13:50
    3 1 پاسخ به این نظر
    آهاي آهاي آدمها كه بر ساحل نشسته و شاد و خندانيد يك نفر دارد مي سپارد جان مي زند فرياد و اميد كمك دارد .... .
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 18:54:19
    3 3 پاسخ به این نظر
    تاکسی دارا چی میشن
    • دختر یه تاکسی دار شنبه 12 بهمن 1392 - 14:00:02
      0 0
      راست میگه تروخدا به مسئولین بگین تاکسی دارا گناه دارن بخدا
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 18:58:12
    15 3 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کنه کسیُ که گدا پروری در این مملکت ترویج کرد
  • ایرانی چهارشنبه 27 آذر 1392 - 19:00:48
    12 1 پاسخ به این نظر
    بجای اینکه این کارارو بکنید قیمتارو بشکنید تا همیشه داشته باشیم
  • امین چهارشنبه 27 آذر 1392 - 19:06:22
    9 2 پاسخ به این نظر
    مسولان محترم خواهشمندیم به جای ماهی دادن ، ماهیگیری رو آموزش بدبد .
  • بی نام چهارشنبه 27 آذر 1392 - 20:53:47
    11 1 پاسخ به این نظر
    این کار پاک کردن صورت مسئله است مشکل هم چنان باقی است
  • بی نام پنجشنبه 28 آذر 1392 - 08:35:59
    13 4 پاسخ به این نظر
    ماگشنه مرغ برنج نيستيم ما ارامش مي خوايم حقوق زنان جامعه و احترام گذاشتن نيرو انتظامي به مردم
  • بی نام پنجشنبه 28 آذر 1392 - 09:32:09
    5 2 پاسخ به این نظر
    پس بقیه مردم چی میشه
  • محمدرضا پنجشنبه 28 آذر 1392 - 12:29:05
    6 2 پاسخ به این نظر
    این همه کارشناس و حقوق دان و چی و چی اون وقت نظرشون برای بهبود وضغیت اقتصادی توزیع سبدکالاست؟!!! واقعا که!
  • بی نام پنجشنبه 28 آذر 1392 - 23:36:13
    6 0 پاسخ به این نظر
    این کا رو کردن چون اگه پولش رو می دادن نقدینگی بالا شب عید منجر به تورم بیشتر می شد. فعلا مجبورن با این روشها تورم رو مهار کنند تا بعد.
  • امید دوشنبه 2 دی 1392 - 10:14:05
    1 0 پاسخ به این نظر
    بشرطی که پول 90درصدشو نگیرند
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.