پروژه توسعه شبکه انتقال زیرساخت کشور تحت عنوان تدبیر یک با هدف توسعه پهنای باند اینترنت کشور به چهار ترابیت و توسعه شبکه IP داخل کشور با ظرفیتی بالغ بر ۲۰ ترابیت بر ثانیه براساس سیاست‌های جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید در شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس محمود خسروی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: این پروژه دربر نامه پنج ساله پنجم کشور در راستای اهداف بلند مدت توسعه ارتباطات کشور و به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای پیاده‌سازی دولت الکترونیک در این شرکت طراحی و در مرحله فراخوان عمومی قرار گرفته است.

مهندس خسروی تصریح کرد: بستر فیزیکی این شبکه بر پایه فیبرنوری و گستردگی آن در سراسر کشور است و به دلیل حجم زیاد پهنای باند ارتباطات این پروژه، استفاده از مدرن‌ترین و به روزترین فناوری‌های مرتبط با شبکه انتقال، در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در این پروژه استفاده از کنسرسیوم‌های متشکل از پیمانکاران داخلی فعال حوزه ارتباطات، شرکت‌های دارای سابقه تولیدی، تحقیقی و با توان مالی متناسب با حجم این پروژه مورد توجه قرار داده است تا به دیگر اهداف اجرای این پروژه از جمله انتقال دانش فنی فناوری‌های جدید این حوزه به کشور، دست پیدا کنیم.

معاون وزیر درخصوص شناسایی شرکت‌ها و کنسرسیوم‌های توانمند برای اجرای این پروژه گفت: فراخوانی از روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه در نشریات کثیرالانتشار در این زمینه صورت گرفته و علاقمندان به حضور در فراخوان فرصت دارند تا چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه نسبت به دریافت مدارک استعلام ارزیابی اقدام کنند.

لازم به ذکر است کنسرسیوم‌های واجد شرایط و علاقه‌مند به حضور در فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت الکترونیکی شرکت به نشانی WWW.tic.ir مراجعه فرمایند.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =