یک روز پس از ارسال گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی به دادگاه، وکیل کارگران در چابهار اعلام کرد که سعید مرتضوی ممنوع الخروج شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته دادستانی تهران اعلام کرد گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی برای رسیدگی به شعبه دادسرای کارکنان دولت فرستاده شده است.

قبلا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه گفته بود به محض وصول این پرونده به صورت فوق العاده در دادستانی تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد.

از سوی دیگر  اعلام شده سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی برای رسیدگی به پرونده گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی که شب گذشته دستور کار دادستانی تهران قرار گرفته به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار شد.

این خبر را مصطفی ترک همدانی، وکیل مدافع کارگران در چابهار که به عنوان بیمه شده تامین اجتماعی از مرتضوی به اتهام خیانت در امانت واختلاس شکایت کرده اند، اعلام کرده است.

او در این باره به ایرنا گفت: امروز به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت مراجعه کردم و بنابراعلام بازپرس پرونده، مرتضوی چهارشنبه هفته جاری (25 دی ماه) برای رسیدگی به گزارش کمیته تحقیق وتفحص مجلس از تامین اجتماعی و سایر شاکیان خصوصی در موضوع تامین اجتماعی احضار شده است.

ترک همدانی ممنوع الخروجی مرتضوی توسط دادسرای کارکنان دولت در رابطه با پرونده تامین اجتماعی را تایید کرد.

این درحالی است که روز گذشته وکیل مرتضوی ممنوع الخروجی موکلش را تکذیب کرده بود.

301232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    48 1
    هر روز یه خبر میزنید
  • مادر حمدا... IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    101 1
    همچین میگویید ممنوع الخروج ،که انگار چی شده.؟بابا خروج از کشور مثل آب خوردنه.تازه بره خارج چکار کنه.آنچه که اون میخواد تو ایرانه وبس!!!!فقط ذهن یک عده معدودی را مشغول کرده وگذاشته اونها راسر کار تا بتواند به بقیه امورش برسد. حالا شما ودوستانتان دور باطل بزنید اون اگر میخواست با این چیزها برنجد یا مکدر شود تا حالا پوسیده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مسعود IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    3 0
    اقای مرتضوی یادت باشد یک روی برای خودت رئیس بودی
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 0
    برای بعضیها ممنوع الخروج بودن نعمته!
  • شهره IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    0 0
    ممنوع الخروج دیگر چیست؟ این آقا اینهمه در سازمان تامین اجتماعی سازمانی که مال کارگران بدبخت نگون بخت است ، اینهمه بالا کشیده است. حالا رییس قوه قضاییه تازه به یادشان افتاده است؟ آن هم ممنوع الخروج ؟ باید در زندان باشد .