امتیاز 8 نفر
دوشنبه 30 دی 1392 - 12:02:22 چاپ

فانی خبر داد: اعطای سبد کالا به فرهنگیان

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش از اعطای سبد کالا به فرهنگیان خبر داد.

علی اصغر فانی در سفر خود به کرمان، صبح امروز به همراه استاندار کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از معاونان برای ادای احترام به گلزار شهدای کرمان و سپس به مدرسه اعتصام رفت و در آنجا سخنرانی کرد.

در جریان این سفر،  فانی در گفت‌وگوی کوتاهی، خبر اعطای سبد کالا به فرهنگیان را تایید کرد.

 

18 دیدگاه
  • امير
    دوشنبه 30 دی 1392 - 12:14:54
    پاسخ
    10 6

    نحوه دريافتش چطوريه؟

  • بی نام
    دوشنبه 30 دی 1392 - 15:21:11
    پاسخ
    5 15

    تو کشور این همه سرپرست خانوار بیکار وجود داره به جای اینکه سبد کالا به این نیازمندان مستحق تعلق بگیره به کارمندای که خودشون بن کالا دارند دولتی دارند تعلق گرفته

    • معلم
      سه شنبه 1 بهمن 1392 - 19:26:22
      3 0

      به جان مادرم زهرا 7سال سابقه دارم کلا 3یا4بار بن گرفتمممم

  • بی نام
    دوشنبه 30 دی 1392 - 18:13:46
    پاسخ
    3 51

    یک معلم در سال کمتر از سه ماه کار میکند به نظر من سبد کالا برای آنان تعلق که نمی گیره حقوق آنان هم از نظر شرعی اشکال داره

    • یه معلم
      دوشنبه 30 دی 1392 - 19:42:15
      39 1

      خســـــــــــته نباشی معلومه معلما را خیــلی دوست داری حالا بعد سالها آقای وزیر یه ریخت و پاش کردند ببین میتونی نو نمو نا آجر کنی! کی تا حالا فتوا میدی؟! واقعا که...

    • بی نام
      دوشنبه 30 دی 1392 - 23:05:56
      7 0

      شما نظرت رو برای خودت نگهدار

    • بی نام
      دوشنبه 30 دی 1392 - 23:07:46
      11 0

      شما که این همه حساب کردنت خوب است یک تحقیقی در دانشگاه انجام بده و ساعات کاری وحقوق آنها را برآوردکن

    • زهرا مرجانی
      شنبه 12 بهمن 1392 - 23:15:35
      8 0

      آقا یا خانم بی نام هیچ میدونی هزینه یک ساعت تدریس خصوصی حدود 50000تومان است و معلمی با 24 ساعت در هفته باید هفته ای 1200000 و در ماه 4 برابر ان را دریافت کند اما حقوق ماهیانه اش به یک میلیون هم نمیرسد؟

  • بی نام
    دوشنبه 30 دی 1392 - 21:12:49
    پاسخ
    5 9

    واقعاسبدکالابایدبه افرادبیکارداده میشد نه کارمندان.

  • معلم
    دوشنبه 30 دی 1392 - 22:56:07
    پاسخ
    8 4

    آقای فانی سبد کالا رو تو کارنامت ثبت کن ممکنه بخوای بعدا از عملکردت پیش معلما دفاع کنی به دردت میخوره

  • محمد
    سه شنبه 1 بهمن 1392 - 00:41:07
    پاسخ
    18 1

    می خواستم جواب اون بی نام رو بدم که گفته معلما سه ماه کار میکنند . جواب این اقا یا خانم بیسواد اینکه بگم که ظاهرا جز تنبل کلاس بودی که ایطوری راجع به معلما قضاوت میکنی عرضه داری برو درس بخون تا از علمت استفاده کنی نه هرچی تو کله ناسالمت در میاد راجع به دیگران میگی.

  • فردوس توسی
    سه شنبه 1 بهمن 1392 - 20:03:49
    پاسخ
    9 0

    چرا اضافه کار معلمان چند ماهه پرداخت نشده؟

    • بی نام
      پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 00:04:52
      5 1

      منظورشون حق التدریسه معلم ها که اضاقه کار نمی گیرند

  • بی نام
    پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 14:24:02
    پاسخ
    1 7

    به جای دادن سبد کالا به فرهنگیان می توانستید به ازای مبلغ سبد کالا مبلغی به مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی و محروم کمک می نمودید تا از وضعیت بحرانی خارج شوند.

  • علی اکبر برزگر شمس
    پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 16:09:56
    پاسخ
    8 0

    من نمی دونم عقده معلمها را بعضی از مردم به دل دارن که می گن سه ماه درس می دن آقایی که میگی سه ماه درس میدن حتما شما سه ماه مدسه می رفتی و بقیه اش را فرار میکردی از مدرسه یا می رفتی تو باغ و این جور جاها میگشتی

  • علی
    شنبه 5 بهمن 1392 - 00:56:16
    پاسخ
    4 0

    دوباره تبلیغ شروع شد !! 1- دو برابر مبلغش را پیش میگیرند و کالا را یکی دو ماه نگه میدارند بعد میدند !! 2- اکثر سازمانها رایگان میدند و اینهمه توی تلویزیون و... منت سر کسی نمیگذارند حالا اینها پولش را می گیرند و اینطور آبروی معلم را می برند

  • بی نام
    یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:30:34
    پاسخ
    3 0

    به نظر من قدر کسی میتونه در مورد معلم و کارش اظهار نظر بکنه عین معلم مشکلات فتیله پیچش کنه، حرف زدن از بیرون گود خیلی راحته، لطفاً با حرفهای بی اساستون دل ما را بیشتر از ریش ریش نکنید.هر چی هم که خواستید بدید مثل بقیه دستگاهها عمل کنید. نیازی به بوق و کرنا نیست عزیزان!

  • بی نام
    شنبه 19 بهمن 1392 - 09:14:31
    پاسخ
    2 0

    اصلا هم اینجور که میگن نیست برنجش خیلی خوبه بفرما

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700