مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تأمین‌اجتماعی در هشت سال گذشته فراز و فرودهایی داشته و تکالیف بسیاری خارج از مأموریت‌ به این سازمان تحمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در جمع اعضای هیأت‌مدیره کانون‌های بازنشستگان استان یزد با بیان اینکه افراد غیر بر سر سفره‌ای که متعلق به بیمه‌شدگان است، نشسته‌اند، گفت: علیرغم ادعای دولت سابق مبنی بر نداشتن بدهی نزد تأمین‌اجتماعی، درحال‌ حاضر دولت بیش از 60 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که با روند فعلی در سال آینده‌ این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی متعلق به همه بیمه‌شدگان است و همه مسائل در این سازمان باید شفاف باشد تا شرکای تأمین‌اجتماعی به مسائل آن آگاه باشند، افزود: برند سازمان تأمین‌اجتماعی اعتماد و اعتقاد مردم به این سازمان بوده که متأسفانه طی سال‌های اخیر این برند معتبر خدشه‌دار شده است.

نوربخش با بیان این که در این مدت کوتاه سعی شده است این اعتماد بازسازی شود که با فعالیت‌های انجام شده می‌توان آینده روشنی را برای این سازمان پیش‌بینی کرد، تأکید کرد: علیرغم اینکه این افزایش، نیاز به افزایش منابع دارد، اما تلاش خواهیم کرد، حقوق مستمری‌بگیران در یک سیر منطقی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به درخواست مستمری‌بگیران در رابطه با نظام الزام و ارجاع گفت: این خواسته بحق مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان است که با پیگیری‌‌های انجام شده و کارشناسی‌های انجام گرفته از ابتدای سال 93 در سه استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود و استان یزد یکی از این استان‌ها خواهد بود.


301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    4 0
    حفظ قدرت خرید و پس اندازهای یک عمر تلاش بیمه گذاران تامین اجتماعی اولویت دینی و اجتماعی مسئولان این سازمان است. تا بحال خوب تلاش کرده اید دستتان درد نکند لطفا سریعتر نا اهلان را از سفره مردم ضعیف دور کنید.
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    3 0
    مدیران محترم لطفاً اقدامات عملی درجهت رفع این مشکلات انجام دهید دولت ها ی قبل فقط به سازمان تعهدات مربوط به غیر از بیمه شدگان را تحمیل کرده و از بودجه مملکت برای کارکنان دولت و درمان و افزایش حقوق ایشان هزینه می کردند .
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    8 0
    امیدواریم شما حق مستمری بگیران را از بیمه دی که حق بیماران را پرداخت نکرده بگیرید
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    12 0
    خب شما مدیر عاملی بلندشان کنید
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    8 0
    متاسفانه از این سفره بی صاحب بی رحمانه خوردن و بدهی انرا برای ما گذاشتن
  • جعفري ناييني از مشهد مقدس A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    از مدير عامل تامين اجتماعي خواهشمند است نسبت به طرح بازنشستگي پيش از موعد بازنشستگي كارمندان با 25 سال سابقه و25 روز حقوق اقدام عاجل بكنند چون واقعا عده اي در ادارات وسازمانها كارآرايي ندارند وحق جوانان تحصيل كرده بيكار از بين ميرود
  • حسن A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    0 0
    مختصر بگویم اگر به گروهی خرابکار ماموریت تخریب میدادند اینقدر موفق نمیشد که دولت قبلی سازمانرا تخریب کرد واسلام