۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۹

فارس نوشت:

شرکت Adobe نسخه جدیدی از محبوب‌ترین نرم‌افزار خود را با نام Photoshop Express برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرد و با بهره‌گیری از ویرایش جدید این سیستم‌عامل موبایلی موسوم به KitKat، از نظر سرعت و قابلیت‌های اجرایی امکانات جدیدی را به نرم‌افزار فوتوشاپ افزود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پتاپیکسل، شرکت Adobe اعلام کرد که در این نرم‌افزار موبایلی جدید سرعت بارگذاری و اجرای تصاویر از روی کارت حافظه SD افزایش یافته است و به‌خصوص زمانی که فایل‌های تصویری حجیم با نسل جدید گوشی‌های هوشمند تولید می‌شود، کاربران این افزایش سرعت را حس می کنند.

برای این نرم‌افزار تصویری همچنین قابلیت‌های جدیدی مانند ایجاد تعادل رنگ‌ها، افزایش کیفیت تصویر و دیگر امکانات در منوی اصلاحات اضافه شده است و علاوه بر این، رابط کاربری نرم‌افزار نیز تغییر کرده است تا ابزارهای معمول و کاربردی از جمله برش عکس و سیستم اصلاح خودکار در بالای صفحه در اختیار کاربر باشد.

نکته مهم در این زمینه برای کاربرانی که از محصولات Adobe در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند این است که می‌توانند آن‌ها را در سرویس Revel هم مورد استفاده قرار دهند. این ابزار در اصل سرویس مدیریت و به‌اشتراک گذاری آنلاین شرکت Adobe محسوب می‌شود.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    1 0
    خوب لینک دانلود هم می گذاشتید دیگه.:(
  • سهیل IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    1 1
    داداش باید برای دانلود لطف کنی و یه مبلغ ناقابل اونم تازه از طریق مستر کارت یا ویزا کارت پرداخت کنی.مفتی دیگه تموم شد