منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه آهن معتقد است که اگر داوری‌ها مشکلی نداشته باشد این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حبرآنلاین؛ابراهیم‌زاده در خصوص وضعیت بحرانی راه آهن و بازی‌های باقیمانده گفت:« من فقط یک چیز می‌گویم. اگر در بازی‌های ما مشکلات داوری وجود نداشته باشد مطمئنا اتفاق خاصی نخواهد افتاد و ما در لیگ برتر می‌مانیم. در 9 بازی اشتباهات داوری علیه راه آهن بود که این برای ما مشکل‌ساز شد. اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد راه آهن الان اینجای جدول حضور نداشت.»

او در ادامه حرف‌هایش می‌گوید:«‌ کارشناسان برنامه 90 تمامی اشتباهاتی که در این 9 بازی به ضرر تیم ما صورت گرفت را تایید کردند و اگر اشتباهات داوران برای سایر تیم‌ها مثلا عدد 2 بوده است برای ما عدد 10 بوده است. در همین آخرین بازی مقابل تراکتور پنالتی صددرصد ما گرفته نشد و یک گل هم زدیم که مردود اعلام شد و در نهایت باختیم.»

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد:« در بازی با استقلال توپ به دست ساموئل برخورد کرد که پنالتی گرفته نشد، در بازی با پرسپولیس در دقیقه 88 پنالتی ما گرفته نشد، در بازی با نفت تهران باز هم از داوری ضرر کردیم و نمونه‌های دیگری هم وجود دارد که باعث شد آسیب‌های زیادی از عملکرد ضعیف داوران ببینیم. مطمئنا کارشناسان با وجود این اشتباهات می‌توانند به داوری‌های لیگ برتر نمره بدهند.»

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا داوری‌های لیگ برتر ضعیف است گفت:« دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. یکی از دلایلش عدم آموزش‌های کافی و صحیح است، دلیل دیگر هجمه‌‌هایی بود که علیه داوران به راه افتاد و در این چندن سال بعضی داور‌ها زودتر از حد موعد از دنیای فوتبال خداحافظی کردند. البته به اختلافات دپارتمان داوری و همچنین کمیته داوران هم می‌توان اشاره کرد.»

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا از وضعیت بابک زنجانی مالک دستگیرشده باشگاه راه آهن خبر دارد یا نه گفت:« من اطلاعی از وضعیت زنجانی ندارم و شاید در این خصوص مسئولان باشگاه اطلاع داشته باشند. الان فقط به این فکر می‌کنیم که در بازی‌های باقیمانده نهایت امتیازها را بگیریم و بازیکنان و همچنین کادرفنی اعتقاد دارند که می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم و این جایگاه حق ما نیست. همین مشکلاتی که برای مجموعه سورینت پیش آمد تاثیر منفی در تیم گذاشت ولی همه ما امیدوار هستیم تا شرایط تغییر کند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =