جشنواره فیلم فجر در بیست و هشتمین دوره برگزاری به امکانی چون کاخ جشنواره دست یافته که از سوی سینماگران مثبت ارزیابی می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه برج میلاد دارای 6 سالن نمایش فیلم کوچک و چند سالن بزرگتر در مجموع با ظرفیت 1800 صندلی است که این سالن ها میزبان اهالی مطبوعات، مهمانان خارجی، تهیه کنندگان و سینماگرانی که در جشنواره فیلم دارند، خواهد بود تا به تعبیری حرفه ای های سینما در جریان 10 روز برگزاری جشنواره گرد هم آیند.

جواد شمقدری، معاون امور سینمایی وزیر ارشاد، اواخر آذر ماه از برج میلاد و امکانات نمایشی آن دیدن کرد و وعده داده تا  شرایط لازم را جهت استقرار ستاد جشنواره و حرفه ای ها در این مکان ایجاد کند.

رایزنی های شمقدری با مسئولان شهرداری تهران و همراهی های شهرداری با سینماگران موجب شد تا امکانات برج میلاد با خواسته ها و آنچه مورد نیاز جشنواره ای همانند جشنواره فیلم فجر است، هماهنگ شود.

وجود چند سالن سینما در کنار هم، استقرار بزرگترین پرده سینمای تهران در این مجموعه و وجود لابی وسیع از مزایای برج میلاد محسوب می شود.

البته تصمیم گیری برای برپایی جشنواره در برج میلاد تصمیمی بود که فقط یک ماه و نیم پیش از شروع به کار جشنواره رسمیت پیدا کرد.

پیش از این اعلام شده بود که سینما فلسطین در اختیار اهالی مطبوعات قرار می گیرد اما به نظر می رسد برگزار کنندگان بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفتند تا این بار اهالی مطبوعات و هنرمندان و مهمانان خارجی در فضای مناسب تری به تماشای آثار بنشینند و بالاخره جشنواره فیلم فجر را صاحب کاخ کنند.

خبر «نمایش فیلم های توقیفی نباید صرفا با هدف تبلیغاتی باشد» را در این زمینه اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 33454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =