دوشنبه 20 آذر 1396
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 23:54:31 چاپ

روحانی: اگر مردم در زمینه سبد کالا به زحمت افتادند، عذرخواهی می کنم

سیاست > دولت - رئیس جمهور درباره توافق ژنو واظهاراتش در جمع روسای دانشگاهها گفت: انتقاد خوب است و ما استقبال میکنیم. انتقاد من به دانشگاه بود که چرا کمتر حضور دارد. نه تنها در بحث روابط بین الملل بلکه من گفتم دانشگاه باید به نیازهای جامعه پاسخ دهد.

به گزارش خبرآنلاین،حسن روحانی در ادامه گفت وگوی تلویزیونی خود گفت:دانشگاه باید کاری کند که محصولش به جامعه بیاید و نباید صرفا به نوشتن کتاب و مقاله اکتفا کند. باید چرخه تولید و فناوری را کامل کند و در ضمن مسائل داخلی و خارجی وارد بحث شود.

رئیس جمهور در جمع روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نسبت به تب مقالات علمی در میان اغلب اساتید دانشگاه انتقاد کرده بود.

وی ادامه داد ضمن اشاره تلویحی به منتقدان توافق نامه ژنو گفت :در بحث برنامه مشترک ژنو، بحث ما برد-برد بود. بعضی ها فکر میکنند که برد-باخت باید باشد. اصلا برد-باخت در دنیای امروز معنا ندارد. برد-برد یعنی ما در یک بخشی برنده می شویم و طرف مقابل در بخشی دیگر. برد-برد است که توافق می ماند. ‌آنچه مهم است رعایت خط قرمزها و رعایت سیاست های کلی و رعایت عزت مردم است. امروز شاهد یک عزت هستیم. مردم ما شاهد عزت هستند.
رئیس جمهور که می گفت همین صف های طولانی که برای ورود به ایران بسته شده و مذاکره نشان میدهد که صدای عزت و عظمت ملت ایران به دنیا رسیده است، اظهار داشت:در این توافق ما یک قدم مهم برداشتیم. آن این است که دشمنان ما می خواهند ایران هراسی را در دنیا جا بیندازند و به دنیا بگویند ایران خطر است و در سایه آن جنایتکاران در منطقه هر کاری و دخالتی بکنند.
روحانی در ادامه اظهاراتش گریزی به سبد کالایی زد و با بیان اینکه ما دیدیم قشرهای آسیب پذیر جامعه ما از نظر سلامت و امنیت غذایی تحت فشار هستند، تصریح کرد: وقتی در دولت بحث کردیم عده ای گفتند تامین اعتبار مشکل است ولی ما گفتیم اقشاری که خیلی در فشار هستند را با سبد کالا کمک کنیم.
رئیس جمهور تاکید کرد:برخلاف تعبیر عده ای این جایگزین یارانه نمیشود. البته خوب اشکالاتی بود و من هم به خاطر اشکالات متاثر شدم و دستور دادم هیئتی اشکالات را بررسی کنند تا بعدا با این مشکلات روبرو نباشیم. اما ما نه یک سیستم مالیاتی دقیق داریم که ثروتمندان مشخص باشند و نه سیستم تامین اجتماعی.ادامه سبد کالا به اقشار آسیب پذیر داده می شود ولی باز هم ممکن است به همه نرسد. وقتی کاری را نتوانیم 100 درصد انجام بدهیم 90 درصد هم انجام ندهیم؟ بالاخره شاید نتوان به طور کامل همه افراد آسیب پذیر را شناسایی کرد.

روحانی تاکید کرد:اگر مردم در زمینه سبد کالا به زحمت افتادند ، من به عنوان رئیس جمهور از آنان عذرخواهی میکنم. این دولت اگر نقص داشته باشد خواهد گفت و ما نقص داشتیم و عذرخواهی می کنیم. هدف این است که مردم از لحاظ معیشت و بخصوص از لحاظ مواد غذایی به قدر توان دولت توانا شوند.
روحانی افزود: البته باید اقدامات اساسی انجام شود و اینها مانند مسکن است. نباید مردم به سبد و یارانه نیاز داشته باشند ولی به هرحال اینها زمان می برد.

/212 27

کلید واژه‌ها : حسن روحانی - سبد کالا -
99 دیدگاه
  • گچسارانی اصیل
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:01:22
    پاسخ
    336 20

    آفرین,آفرین آقای رئیس جمهور...عذرخواهی را فرهنگ کنیم.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 05:12:17
      4 3

      اخه فرهنك عذر خواهي هم نداريم..البته كه كار اقاي روحاني خيلي خوب بود..ولي از فردا هر كي هر بلايي مي خواد سر مردم مي ياره بعد مي ياد عذر خواهي ميكنه....اين خط اين نشون....يا علي

  • بابک
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:01:26
    پاسخ
    245 22

    آفرین به این شجاعت.به داشتن چنین رئیس جمهوری واقعا افتخار میکنم.

    • دانیال از مشهد
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:54:59
      3 6

      منم به مرغهای یخ زده سبدکالا(92/01/17)هست افتخار میکنم.

  • سید عبادالله دولت خواه
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:03:04
    پاسخ
    109 12

    روحانی مچکریم

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:04:21
    پاسخ
    162 12

    رئیس جمهور متواضع و کاردان ، ممنوووون

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:07:46
    پاسخ
    131 10

    روحاني مچكريم ، هم اينكه بعد از آن همه خرابكاري دولت قبل چنين مسئوليتي را قبول كردي جوانمرديت را نشان ميدهد

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:12:48
    پاسخ
    150 11

    اگر مردم در زمینه سبد کالا به زحمت افتادند ، من به عنوان رئیس جمهور از آنان عذرخواهی میکنم. این دولت اگر نقص داشته باشد خواهد گفت و ما نقص داشتیم و عذرخواهی می کنیم. هدف این است که مردم از لحاظ معیشت و بخصوص از لحاظ مواد غذایی به قدر توان دولت توانا شوند. افرین به صداقت

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:13:41
    پاسخ
    75 8

    آفرین

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:17:02
    پاسخ
    220 16

    برای اولین بار بعد از 8 سال عذرخواهی یک مسول رو دیدم

  • حامد
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:18:54
    پاسخ
    310 27

    عذرخواهی کردن ادبیات جدید سیاست در ایران که روحانی انجام داد! بسیار عالی‌

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 03:27:12
      132 18

      منفي اشتباه شد،نظرم مثبت بود

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:22:08
    پاسخ
    391 26

    فقط ببین چقدر مرد بوده که عذرخواهی کرد. یه مرد تو این نظام پیدا شد بالاخره.

  • پیمان
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:25:11
    پاسخ
    128 10

    آدم خوبه اگه اشتباهم میکنه عذرخواهی کنه نه مثل بعضیا........

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:28:48
    پاسخ
    81 8

    آقای روحانی واقعا ممنونیم. در 8 سال جگذشته منتظر شنیدن این عذرخواهی بودیم ولی بازم گلی به گوشه جمال شما

  • سیدسرخسی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:33:12
    پاسخ
    145 9

    عذرخواهی کلمه ای است که امثال شریعتمداری کیهان ورسایی نمی دانند چه معنی دارد ولی دیدند که رییس جمهور کشور با چه نجابتی از مردم عذرخواهی کرد آنهم به خاطر کاری که خودش نقشی در اجرای آن نداشته ولی آنقدر شهامت داشت که از مردم عذرخواهی کند

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:33:57
    پاسخ
    28 175

    ببخشيدكه در صفوف اجناس آشغالي با شما ملت همچون ... برخوردشد. ببخشيد كه تو اين صفها مردين!!!! كلن اين ببخشيدگوييها مد و تريپ جديده كه داره بخورد ملت داده ميشه!!! اميدوارم كه خبرنلاين شهامت انتشار مخالف راداشته باشد

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 06:45:00
      1 1

      دوست گرامی. اگه این اجناس به قول شما آشغالیه پس این هجوم و مردن چیه؟ آیا کسی ما را مجبور کرد برای گرفتنش توی سر و مغز هم بزنیم و شانمون را پایین بیاریم؟ نظرم اشکال بزرگ ما اینه که انتظار داریم دیگران همه چیز را درست انجام بدن بی آنکه متوجه خطاها و اشتباهات خودمون و تاثیرش در جامعه باشیم.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:00:11
      2 2

      آقا مگه دولت گفته بريد توي صف همديگه رو بكشيد؟ بهتر نيست يكم هم به خودمون نگاه كنيم؟ توي ژاپن زلزله شده بود، مردم براي دريافت كالايي كه واقعا محتاجش بودن، توي يك صف خيلي آروم ايستاده بودن. والا به خدا ما بلد نيستيم توي يك صف اتوبوس بياستيم. چه برسه به سبد كالا!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:03:34
      0 2

      لیاقت تو دولت احمدی ژاده

    • سعید
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:45:42
      0 1

      ببخشید که همون یارانه ریختنم که میری میگیری گدا پروریه.سیب زمینی مفتا دم انتخابات یادت نره

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:34:58
    پاسخ
    84 7

    مچکریم رئیس جمهور محبوب... کسی آمده است که با تواضع عذر خواهی میکند کسی آمده است که نمیگوید اوضاع گلستان است کسی آمده است که با تدیبرش مردم به آینده امیدوارند آنها که عذز خواهی بلد نبودند رفته اند...

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:36:18
    پاسخ
    31 107

    معاون وزیر خارجه آمریکا به موضوع توزیع سبد کالایی در ایران هم پرداخته و افزود: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه‌اش توزیع کرده تا نشان دهد کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است. همان طور که روحانی قول داده بود، این پول قرار است در جهات دیگری مصرف نشود.»

  • حسین
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:39:42
    پاسخ
    79 9

    خدا خیرت بده مرد

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:39:51
    پاسخ
    112 8

    بهتر بود سبد کالا بصورت بن خرید مواد غذایی توضیع میشد .نیت درست بود اما راه اشتباه

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:29:33
      0 3

      اونوقت واسه گرفتن بن صف تشکیل میشد.

  • محمد
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:41:13
    پاسخ
    100 9

    درود بر رییس جمهور عزیز ملت ایران . دکتر حسن روحانی . از زحمات شما سپاسگزاریم

  • رحمان
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:43:49
    پاسخ
    70 8

    روحانی مچکریم.........

  • مصطفی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:43:53
    پاسخ
    97 10

    روحانی ، از اینکه تو را انتخاب کردیم به خود می بالیم ( برخلاف پیش از تو که شرمسار بودیم )

  • میثم
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:48:28
    پاسخ
    110 13

    دوست داریم روحانی

  • احسان
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:48:29
    پاسخ
    455 24

    30 سال یه عذرخواهی از زبان مسئولین نشنیدیم. ایول آقای روحانی که اشتباه را پذیرفتی!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:38:18
      2 2

      مردم بیچاره شدند اونوقت یه عذرخواهی کوچیک کرده.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:42:22
      2 0

      از ابتدا تاریخ ایران تا امروز هیچ مسئولی به خاطر اشتباهاتش از مردم ایران عذر نخواسته بود.

    • آرام عیدی
      پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 17:09:09
      1 0

      چه فایده ، به ما که تعلق نگرفته ، ما اصلا تو زحمت نیوفتادیم ، لطف کنید به جای عذر خواهی سبد کالای ما رو بدین لطفا

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:50:09
    پاسخ
    70 7

    واقعا خسته نباشی مرد

  • مصطفی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:52:44
    پاسخ
    298 45

    عزیزان رییس جمهور به زبون بی زبونی میخواست بگه عده زیادی از مردم به نون شبشون محتاجن که ما باید سبد کالایی میدادیم ... فقط نمیتونه مستقیم این حرفو بزنه ... حالا مطمئنا در اجرا مشکلاتی هم هست .. ولی امشب رییس جمهور به جای باعث و بانی این مشکلات از همه عذر خواهی کرد (همون اقایی که میخواست مناظره کنه ...

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 15:39:09
      1 0

      من مطمئن نیستم که به همه اونهایی که واقعن نیازمند هستند سبد کالا رسیده باشه. چون شناسایی این افراد در سطح کلان کار سختیه.

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:55:35
    پاسخ
    253 17

    هرچند معتقدم یکی از بدترین تصمیمات دولت روحانی همین اقدام بود ، چون کارشناسی نبود اما خدا شاهده که طی هشت سال گذشته یادم نمیاد خبری خونده باشم که تیترش عذرخواهی رئیس جمهور از مردم اش بوده باشه

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 00:55:43
    پاسخ
    105 11

    درود بر روحانی که تندرو ها دارن میسوزن ازش

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:03:10
    پاسخ
    74 8

    راضی هستیم

  • مصطفی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:03:36
    پاسخ
    83 5

    مچکریم رییس جمهور عزیز.ما میدونیم سبد کالا رو واسه کمک به مردم دادی ولی مشکلاتی داشت و معذرت خواهی کردی.معذرت خواهی یعنی قبول مشکل و بعدش حل اون مشکل

  • محمد
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:06:09
    پاسخ
    203 14

    سلام از اینکه عذرخواهی کردین مچکریم...

  • یلدا
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:07:33
    پاسخ
    99 7

    مرده فقط یه مرد جرات عدر خواهی کردن داره روحانی مچکریم

  • غلام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:11:08
    پاسخ
    104 14

    نوکریـــــــــــــــــــم داداش این حرفا کدومه، ما معذرت میخاییم که.......

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:06:53
      1 2

      راست میگن ما معذرت می خواهیم......به خاطر ناشکری کردن.آخه مگه برنج هندی چه مرگشه.مگه مرغهای یخ زده (92/01/17)چه مرگشه.روغنهای تاریخ گذشته چه مرگی دارن.بخوریدواز آقای روحانی تشکرکنید.آقا غلام اگه لازمه بریم دست وپایش را هم ببوسیم.

  • sina
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:18:24
    پاسخ
    77 8

    روحانی: اگر مردم در زمینه سبد کالا به زحمت افتادند، عذرخواهی می کنم ... like ;)

  • بابک . اردبیل
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:18:58
    پاسخ
    143 11

    آقای روحانی من شانزده ساله تو هیچ انتخاباتی شرکت نکردم و در ضمن به شما هم رای ندادم ولی از اینکه ریس جمهوری ایران به خاطر اشتباهش اینقدر راحت و بی پرده از مردم عذر خواهی می کند لذت بردم و به شما به عنوان ریس جمهور ایران افتخار می کنم.

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:37:59
    پاسخ
    483 35

    بعضیا 8 سال پوست مردم رو کندند و دریغ از یه عذرخواهی کوچک

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 01:38:15
    پاسخ
    33 82

    ملاک واقعی برای گرفتن سبد کالا چیست؟ 1-من از نیروهای قرارداد مشخص منابع طبیعی با حداقل حقوق تامین اجتماعی شامل دریافت کنندگان سبد کالا نشدم.! 2- همکار دیگرم که دقیقا تمام شرایط مرا دارد شامل دریافت شد.(خدارو شکر) 3-جالب اینجاست چندین همکار دیگر که از پرسنل رسمی با حقوق بالای 1000000 تومان شامل دریافت شدند(خوشبختانه) 4-خدماتی اداره که از نیروهای شرکتی است شامل او هم نشده(متاسفانه) لطفا مسئولان با تدبیر پاسخ دهند تا همه قانع شو ند. ممنونم

    • هادی
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 03:12:50
      0 1

      به هرکی که یارانه میگیره حتما سبد کالا داده خواهد شد این مرحله اوله نگران نباش گارداش

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:02:25
      1 0

      دوست عزيز اين بانك اطلاعاتي در زمان احمدي نژاد ايجاد شده بود

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:03:07
    پاسخ
    514 33

    ادب مرد به ز دولت اوست. خیلی آقایی

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 03:00:55
      45 258

      باورم بفرمایید من در به در دنبال یک سبد هستم به آقای روحانی بگید کاری بکند.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 03:28:47
      154 106

      خبر آنلاین اگر راست می گی حرفهای من رو چاپ کن من طرفدار رییس جمهور قبلی نیستم طرفدار رییس جمهور جدید هم نیستم واقعاً نمی دونم این همه تشکر برای چیه یکم خبر بخونید که اطلاعاتتون به روز باشه تورم و بیکاری بیداد می کنه حالا 2 درصد به مالیات بر ارزش افزوده اضافه کردن می خواستن شروع کنن یارانه ها رو قطع کنن که فعلاً بر اثر فشار مردم آقای روحانی گفته این کارو نمی کنیم تعرفه خودرو خارجی رو که قرار بود هر سال کم کنن حالا شروع کردن به زیاد کردنش یک مورد دیگه هم اینکه دولت 10 میلیارد تومان در اختیار هر نماینده قرار داده که در محلی که صلاح می دونه هزینه بشه پس استاندارها چه کاره هستن تازه این روش می تونه فساد آور باشه.سبد کالا رو هم که دیدیم .دیگه بیشتر از این نمی گم.البته عذر خواهی خوبه ولی کافی نیست

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 03:33:12
      7 1

      روحانی گفتی یارانه کسی رو حذف نمی کنی سر حرفت بایست.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 04:05:34
      0 2

      به نظر من یک بار برای همیشه باید یک روش شفاف در کشور حاکم بشه مثلاً یک سایت بذارن که هر کسی از دور افتاده ترین نقاط کشور بتونه میزان درامدها ی کشور و محل خرج درآمدها رو ببینه.درآمد صندوق ذخیره ارزی و صندوقهای دیگه هم توش باشه. کارهای دیگه هم میشه کرد . کشور نروژ با کشور خودمون شروع کرد (زمان آقای خاتمی) و درآمدهای نفتی خودش رو در یک صندوق جمع کرد و در حال حاضر از 1000 میلیارد دلار عبور کرده رقم خیلی بزرگیه، این پول دست یک هیئت منتخب از مردم است دولت و هیچ کس دیگه ای نمی تونه به این پول دست بزنه و فقط پول رو سرمایه گذاری می کنن ولی توی کشور ما این کار به خاطر نبود نظارت نشد حالا هم صندوق خالیه.البته به نظر من باید این کارها با رای مستقیم مردم انجام بشه نه مجلس که کسی نتونه قانون رو عوض کنه.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:09:31
      2 3

      جناب تورم و بیکاری مشکلش شش ماهه و یکساله حل نمیشه! باور بفرمایید! حالا هر کسی رئیس جمهور باشه! ولی همینکه با یک شیب خیلی کمی تورم و بیکاری در حال کاهشه یعنی باید به دولت اعتماد کرد! در حالی که نسخه ای که برای کاهش تورم هست بیکاری رو زیاد میکنه، و نسخه ای که برای بیکاری هست تورم رو! حالا شما ببینید کار دولت چقدر سخته! این یارانه ها خودش عامل تورمه! و دست دولت رو هم برای اجرای طرح های عمرانی و حمل و نقل و ... بسته! اون 10 میلیارد تومان هم حرف درستی نیست جناب! یارانه کالایی هم خوبیش به اینه که بر خلاف یارانه نقدی ضد تورم هست! فقط در اجرا (اونم در مرحله اول) رچار مشکل شد چون هیچ سیستم اطلاعاتی و آماری درستی در کشور وجود نداره که ایشالا روش اجرای یارانه کالایی هم به زودی درست میشه!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:56:28
      3 1

      دوست عزیز همه می دونیم اینها که گفتید میراث برجامانده از دولت قبلی هست.بحث یارانه نقدی و مسکن مهر و امثالهم که بعض ها به عنوان نقطه مثبت دولت قبل ازش یاد می کنن چیزی جز عامل تورم شدید نبوده.حالا خودتون و بذارید جای این دولت از یه طرف برای ترمیم اقتصاد باید این عوامل منفی و حذف کنه از یه طرف با یه عده مردم عوام طرفه که درک نمی کنند این یارانه نقدی چه بر یر ما آورده.دوست عزیزی که توصیه به مطالعه می کنی شاید بهتر باشه زمینه مطالعاتتون و عوض کنید و انصاف پیشه کنید.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:09:09
      2 0

      منم هم عذرخواهي مي كنم لطفا عدالت رو رعايت كن سبد كالا رو به همه بده و يكسان سازي دستمزد با تورم مچكرم.درثاني من به عنوان يكي از مردم زبان ديپلماتيك نمي فهمم چون اين ابيات فقط در فراملي به كار ميره

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:00:11
      0 0

      بي نام 03:28:47 نمي دونم اطلاعاتت را از كجاگرفتي،ولي اطلاعاتت از دم اشتباه هست، يكيش اين كه كجا ماليات قراره زياد بشه،سقفش طبق برنامه 5 ساله 7 درصده كه سال ديگه اجرايي ميشه،تخت هيچ شرايطي نميشه ماليات را 8 درصد كرد

    • مرجان
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 13:08:41
      1 0

      ولوشور و بی برنامه گی و از همه مهمتر حمله مردم برای دریافت سبد کالا نشان داد که از برنامه هسته ای مهمتر تامین آذوقه و رفاه و کاهش تورم و مملکت گردانی در مواقع بحرانی به مانند برف اخیر هستیم ، متاسفانه سران مملکت و دولت و علی الخصوص مجلس بدون توجه به مشکلات و خواست مردم مملکت را به نوعی ول کرده اند و فقط و فقط بدنبال برنامه هسته ای از نوع 60 درصدی هستند و تا کی باید تاوان این امر را بدیم الله و اعلم

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:31:57
    پاسخ
    33 175

    سبد کالا اشکارترین بی تدبیری دولت تدبیر در اولین سال تشکیلش بود. به صف کردن مردم و نحوه انتخاب مشمولان به درک.چرا باید دولت تعیین کنه چی به ما بده. شاید من گیاهخوار باشم مرغ و گوشت نخوام شاید برنج خور نباشم و نان بخوام. بگذریم که واردات برنج و گوشت ها واسه یه عده چه سودی داشته!!! ولی مسخرست به خیابون کشیدن مردم واسه دادن جنس به اونها. خیلی دلسوزن پولش را بدن هر کی هر چی خواست بگیره و چرا در حالیکه مردم واسه کاهش الودگی هوا بهتره کمتر ماشین شخصی بیارن چنین بساطی راه میندازن که مردم راه بیفتن تو خیابون واسه 4 تا کالا..یه تعارض کاملا ساده و ابتدایی بین شعارها و رفتارها!!!!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:49:27
      135 10

      این حرفا از شکم سیری دوست من! اونایی که میرن و تو صف وامیستن و میگیرن قدرشو میدونن

    • محمد
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:06:23
      0 1

      پولش؟ پول چی؟ پول میخوای که باز بریزی تو جامعه که دوباره تورم بره بالای 50 درصد هیچ فکر کردی اگه تا الان همین کار رو میکردن خیلی بهتر بود ما این همه تورم نداشتیم من از لحاظ اقتصادی دارم بیان میکنم نمیدونم درک و فهمش رو دارین یا نه: پول در دست مردم تورم زاست پولی که تو دست مردمه در یک صورت تورم نداره اونم اینه که سرمایه گذاری بشه تو بورس که مردم ما به جا سرمایه گذاری تو بورس سرمایه گذاریشون رو تو طلا و سکه و دلار انجام دادن که باعث آشفته بازار سال 90 و 91 شداگه مردم ما یه ذره فکر میکردند و واکنش متفاوتی نسبت به گرونی اقلام نشون میدادند الان وضعمون نبود در مقابل گرونی نباید هجوم آورد به مغازه ها یک ماه خرید نکنن گوشت مرغ چطور رفت بالا مردم رفتد صف کشیدن واسه برنج و مرغ یه دفعه قیمتشون رفت بالا

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 09:34:41
      1 1

      دوست عزیز توزیع پول به هر روش باعث افزایش نقدینگی و متعاقب افزایش تورم می شود. تنها راهی که می توان هم به اقشار آسیب پذیر کمک نمود و هم مانع از افزایش نقدینگی و تورم در جامعه گردید همین ارائه کالا به نیازمندان است.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:44:23
      1 0

      نمیدونم این نظر منتشر میشه یا نه ولی بی نام دومی اول که از قدیم هم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده .خیلی از داراها بیشتر هوچه بازی در میارن توی این مسائل. احتمالا شنیدین که به خیلی از داراها این سبد تعلق گرفته دوم این کار میتونه باعث دلالی هم بشه طرف میگیره بعد میره یکم ارزونتر میفروشه .سوم فامیل ما رفته بود واسه سبد کالا برنج 2012 ، دو تا مرغ یخی، تخم مرغ هم نبوده در اخبار هم شنیدین که در برخی جاها چه بلایی سر توزیع اومده بوده(پرت میکردن). در بیارین سری که مثل کبک فرو کردید و بیدار شید از این خواب خرگوشی ها. من به این دولت خیلی امیدوار بودم ولی خیلی سریع داره امیدم ناامید میشه.این کار دقیقا کاریه که با جاهای جنگ زده و سیل و زلزله زده میشه.دوست دارین در اخبار خارجی چنین بازتابی داشته باشه؟

    • رها
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 17:27:50
      1 0

      دارن میگن به دلیل دادن یارانه نقدینگی بالا رفته و تورم ایجاد شده..حالا دوباره بیان پوا بدن؟؟مگه کادو دارن میدن که هرچی خواستن بخرن.ملت دارن از گرسنگی میمیرن....

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:55:09
    پاسخ
    28 205

    افتضاح رو با افتضاح پاک کردن تدبیر نیست ، بی تدبیریه ! واقعا مردم رو تبدیل به غارتگرا کردن هنره؟ تدبیره؟ ..

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 05:09:23
      1 1

      اوني كه مردم و به اين روز انداخت اين دولت نبود داداش !! أينا دارن گنداي اون دوران و پس ميدن ، خودت و به خواب نزن !!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:56:51
      0 1

      این نتیجه هشت سال بی تدبیریه که مردم به این روز افتادن، شما احتمالاً آلزایمر نداری ؟!

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 09:18:39
      0 2

      شما فعلا بسوز

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 09:31:16
      2 1

      كسي مردم رو به چيزي تبديل نكرده عزيز من! تا حالا دقت كردي موقع سوار شدن به مترو حتي اگه خلوت هم باشه واسه هم جفت پا مي گيريم و به هم تنه مي زنيم تا سوار شيم!؟ اين ديگه تقصير دولت نيست اگه ما تو صف هم بلد نيستيم وايسيم.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:05:21
      0 1

      شکم سیر داری وجای گرم...این ملت از سر فقره که به فول جنابعالی غارتگر شدن...هیچوقت به گوش مبارکتان هم نخورده که کودکی در مدرسه بی حال نقش بر زمین میشود..بعد از حضور مادر رنجورش متوجه میشوی که این بچه پدری معتاد داره که همه یارانه را خرج موادش میکنه ودر اعتراض مادر او وکودکانش را به حد مرگ میزند...والان به خاطر بیماری مادر ونرفتن سر کار {خدمتکاری در منازل مردم} یک هفته است به بچه هایش آرد را در آب میجوشاند وشکمشان را مثلا سیر میکند...شماها خجالت بکشید که این سبد بقول امثال شما آشغالی تا چه حد برای این کودکان معصوم شادی آوره..خبر آنلاین چاپ کن تا این بیدردها بدانن درد دیگران را....

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:17:26
      0 1

      لابد صف نذریا هم ی نوع غارتگری مردمه؟ صف نفت رو یادته؟من یادمه اسم صف که میاد ایرانیا همینن ربطی به روحانی نداره.

    • رامین
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:40:15
      0 1

      بله حق با شماست! آقای روحانی با چماق بالای سر مردم وایساده بود و بهشون دستور غارت و حمله به سمت سبد کالا را داد!آخه این چجور استدلالیه،مردم خودشون افتادن تو حول و ولا وگرنه مهلت دریافت سبد کالا در ابتدا 15 روز و حالا که تا پایان سال هست.

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:24:55
      0 1

      مردم ما این فرهنگشونه که هرجا چیز مفتی پخش کنند اونجا خدارو هم نمی شناسن .شاید سبد کالا کار درست و خوبی نباشه ولی بی فرهنگی مردم تو این زمینه هم دردسرسازه . خیلی از اونهایی که توی صفها اون رفتار ناشایستو نشون دادن محتاج نبودن

  • هادی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:55:30
    پاسخ
    262 11

    مردمی بودن رئیس جمهور به از ساعت چند اینجایین نیس ! مردمی بودن اینه که بعد سالها بالاخره یه مسئول مهم مملکت باشه که از مردم (به هر دلیلی ) عذرخواهی کنه درووود بر رییس دولت راستگویان

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 02:58:17
    پاسخ
    57 12

    روحانی گفتی یارانه کسی رو حذف نمی کنی سر حرفت بایست.

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 04:01:52
    پاسخ
    0 3

    اونایی که دم از بی تدبیری میزنند تو هشت سال قبل میشه بگن کجا تشریف داشتن؟

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 05:28:48
    پاسخ
    1 0

    من طرفدار كس خاصى نيستم فقط اميدوارم اين عذرخواهى و وعده ها صرفا مسكنى بر درد هاى بيشمار جامعه نباشه، ما منتظر اصلاح شرايط اقتصادى ،كارافرينى ،ازادى فردى هستيم و روزى كه پاسپورت ايرانى ما عزت و احترامى در تمام كشورهاى جهان داشته باشه

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 06:18:34
    پاسخ
    0 1

    درود بر دکتر روحانی عریز شما چرا غذرخواهی میکنید اون اقا که باعث این همه مشکلات هست باید عذرخواهی کند ! 8 سال ...... حالا هم میره وامیسته تو صف مردم رو جیگیر فرض کرده !

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 06:34:44
    پاسخ
    1 0

    وقتي در سطح ملي يه پروژه اي رو شروع كنن بعد عزت مردم توش له كنن ، شاهد دعوا هاي مردم باشيم اونم به خاطر مرغ يخ زده برزيلي و برنج هندي و ..... عذر خواهي چي فايده اي داره در باره نحوه پخشش عذر خواهي كرديد برا اون جنساي بنجل چي؟

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 06:44:09
    پاسخ
    1 0

    هیچوقت کاری نکن که مجبور بشی عذرخواهی کنی. ضمنا دفعه بعدی هم قطعا خواهد بود با این شرایط دشوار اقتصادی و سیستم ناکارامد توزیع...

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 07:02:38
    پاسخ
    1 0

    قسمت سمت چپ عبای دکترروحانی چرا صاف نبود و کشیده شده بود؟

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:04:43
    پاسخ
    2 1

    چقدر نوشابه می بینم تو کامنت ها برای هم باز کردند .... باید قبول کنیم این طرح سبد کالا اشتباه بود ای کاش به جاش همان پول ها رو می ریختند به حساب خانوار بعدش غیر قابل برداشتش می کردند و طوری برنامه می ریختمد که هر کس خودش بره کالا بخره به صورت کارت هدیه ....

  • الف
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:15:07
    پاسخ
    0 1

    آفرین بر دولت درستکار و با جسارت

  • بدون نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 08:49:40
    پاسخ
    0 1

    درود بر رئیس جمهور محبوب، هرچه سریعتر یه تصمیمایی واسه تغییر و تحول تو مدیریت صدا و سیما بگیرید، شاید عذل و نصب دست دولت نباشه ولی اگه بخواید میتونید، مردمم پشتتونن.

  • س.ش.
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 09:46:42
    پاسخ
    0 1

    نمیدونم این چه کینه ایی که ضرغامی با روحانی داره....از همون اولی که روحانی رییس جمهور شد این عاقایون! با پخش مصاحبه ش مشکل داشتن.....من الان بیشتر از 3 ساله که اصلن شبکه های ایرانو نداریم.....چی بگم......واقعا با این کاراتون دل مردمو زدین..... خواهش میکنم پست منو بذارین.خواههههههههههههههش.

  • رامین
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:42:40
    پاسخ
    1 1

    به یاد دارم که در فاجعه سونامی و زلزله در ژاپن مردم برای دریافت کمک ها چقدر منظم در صف ایستاده بودند و کسی به فکر جلو زدن و مثلا زرنگی رو نداشت و به همدیگر احترام میگذاشتند و کرامت خودشونه حفظ کردند.کرامت انسانی هر فردی بیشتر از اینکه در دست دولتش باشد در دستان خودش است.

  • عباس آقا
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 10:59:02
    پاسخ
    2 0

    عذر خواهی خیلی خوب است ولی به شرطی که ناشی از بی تدبیری نباشد

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:04:37
    پاسخ
    0 1

    درود بر روحانی اصلاح طلب

  • رضا
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:20:15
    پاسخ
    1 0

    من از طرفداران اقاى روحانى هستم متاسفانه طرح سبد کالا خيلى خيلى طرح بدى از اب در امد بطورى که رييس جمهورمحترم از مردم عذرخواهى نمود ايکاش هزينه اين نقدى به مردم پرداخت ميشد ضمنا"من سبدکالا دريافت کردم که مصرف مرغ دريافتى 10/2/92 بوده واقعا" قابل مصرف نيستند

  • آناهیتا
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:39:06
    پاسخ
    0 1

    یعنی اینجا ایران که یک مسئول اونهم رئیس جمهور داره از مردم عذرخواهی میکنه؟!!!

  • طرفدار حقیقت
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:48:22
    پاسخ
    0 1

    واقعاً روحانی و تیمش کارشون درسته انشاء الله موفق باشید .

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 13:15:34
    پاسخ
    1 0

    کسانی که تشکر میکنن احتمالا که بابت افزایش یک درصد به مالیات بر ارزش افزوده به نام سلامت هم تشکر میکنن؟

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 16:33:47
    پاسخ
    0 0

    خيلي از مردم از حجوم بردن و ... خودشون استقبال مي كنن. اينهمه گفتن تا يك ماه ديگه ميتونين برين بگيرين ولي كو گوش شنوا؟ چرا همه چيزو به دولت و ... ربط ميديم؟ چرا يكم سعي نميكنيم فرهنگي كه مدام ازش حرف ميزنيم و نشون بديم؟ كي قراره بخودمون بيايم؟ كلا ما هميشه منتظريم يكي برامون تصميم بگيره و راه و بمون نشون بده. تا ملك ،سكه،دلار و ... گرون ميشه همه ميرن تو صف خريد تا ٤تا قلم كالا مجاني ميدن همه ميرن تو صف نيازمندا و ... مردم محترم دوستان عزيز يكمم بد نيست به خودمون و كارامون فكر كنيم!

  • سمنانی
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 17:10:50
    پاسخ
    0 0

    آفرین بر این فهم و درک صحیح

  • امیدوار
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 18:58:26
    پاسخ
    0 2

    روحانی با زبون بی زبونی گفت اینسبد مال کسانی است که مشکل در معیشت دارند و در معرض فقر غذایی اشکال فقط این جا است که نتونستن اینسبد را به دست اهلش برسونن یا اگه رسوندن یه عده هم که خیلی نیاز نداشتن طلبکار شدن

  • بینام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 22:31:58
    پاسخ
    2 0

    سرپرست خانوار هستم ومستمری بگیر اداره دولتی و خانم . این عدالتتون که به بعضی اشخاص با وضعیت عالی مالی سبد هدیه دریافت کنند ولی به ما تعلق نگیرد؟ وارد سایت شدم کد رهگیری داده اما در سایت جایی برای دنبال کردن این کد وجود ندارد . شان ما این بود؟ یا میبایست به در منازل میدادند و تبعیضی هم قایل نمیشدند . احتمال میدم که خبر انلاین منعکس نکند نظرم را اما خواهش میکنم منعکس بفرمایید تا نقضهای مدیریتی اشکار شود و راهی صحیح برای اجرای عدالت در بین همه مردم دلخوری و اختلاف از خود بجای نذارد. متشکرم . خبر انلاین امیدوارم حسن نیت شما را ببینم .

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x