دوشنبه 2 مرداد 1396
چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 10:55:50 چاپ

یک زن سوری به دلیل عضویت در فیسبوک سنگسار شد

بین الملل > خاورمیانه - ایرنا نوشت:

گروه تروریستی تکفیری داعش یک دختر جوان را در سوریه به دلیل عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک سنگسار کرد. به گزارش پایگاه خبری  ˈرأی الیوم ˈ گروهک به اصطلاح دولت اسلامی عراق و شام (داعش) یک زن از ساکنان شهر ˈ الرقه ˈ را که در حال وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت فیس بوک بود، دستگیر کردند و او را به دادگاه به اصطلاح شرعی در این شهر منتقل کردند.
رأی الیوم افزود: وی به اتهام عضویت در فیس بوک تفهیم اتهام شد و قاضی شرع این گروه تروریستی نیز حکم سنگسار وی را صادر کرد زیرا این گروه عضویت در فیس بوک را با جرم زنا یکی می داند.

به نوشته رأی الیوم حکم سنگسار در مورد این زن که ˈفطوم الجاسم ˈنام داشت، اجرا شد.

گروهک تروریستی و تکفیری داعش مدتی است که کنترل استان ˈ الرقه ˈ در شمال سوریه را در دست گرفته است و احکام بسیار سختگیرانه ای که هیچ ربطی به آموزه های اسلامی ندارد ، دراین منطقه به اجرا گذاشته است .

این مسئله باعث ناراحتی شدید سوری ها شده و حتی دیگر معارضان را نیز علیه آنها تحریک کرده است و هیچ یک از گروه ها، عقاید تکفیری این تروریست ها را بر نمی تابند و این باعث به وجود آمدن درگیری های سخت و خونینی میان داعش و دیگر معارضان سوری شده است .

52261

کلید واژه‌ها : داعش - سوریه - فیس بوک -
16 دیدگاه
  • علی
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 11:03:50
    پاسخ
    48 5

    لعنت به گروه داعش

  • عرشیا
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 11:08:23
    پاسخ
    37 7

    در اینکه این گروه متحجر افکار و اعمالش بسیار زشت و غیر متمدنانه است جای هیچ بحثی نیست ولی نکته در اینجاست که بغل گوش خودمون هم بعضی از افراد و تریبون داران محترم دقیقا همین رویکرد را نسبت به (مثلا ) فیسبوک دارن و اگر روزی ( خدای ناکرده ) زورشون برسه دست کمی از داعش ندارند !!!! انروز نیایدا !!!!!!!!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 17:32:03
      9 15

      در این که این گروه تروریست و متحجر مورد حمایت غرب هست هم جای هیچ شک و بحثی نیست

    • سعید
      جمعه 25 بهمن 1392 - 23:07:27
      3 0

      دایی جان ناپلئون!

  • حسین
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 11:29:17
    پاسخ
    70 20

    چرا راه دور می ری مگه عضویت تو فیسبوک در ایران جرم نیست حالا فقط سنگسار نمی کنن

    • بی نام
      چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 12:30:54
      40 34

      حرف مفت نزن! کی رو تا الان برای عضویت در فیسبوک گرفتن؟!!!!

    • پیمان
      چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 13:35:13
      35 18

      وزرای دولت ما اکثرا عضو فیسبوک هستن.تا حالا کی بازداشت شده؟!اینقدر مغرضانه حرف نزن

    • بی نام
      چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 17:35:51
      19 17

      آقا اگه دروغ میگی حداقل یه ذره وجدان و شرف داشته باش. کی و کجا تو ایران بخاطر عضویت در فیسبوک کسی رو اعدام کردن؟؟ این همه مرد و زن تو ایران عضو هستن و عکساشون رو میذارن واقعا حالت خوبه این حرفو میزنی؟؟؟!! فکر نکنم

    • حامد
      چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 18:49:39
      24 12

      اتفاقا باید بگم که اگه کسی عضو فیسبوک باشه، با عناوین مختلف میتونن علیه اون اعلام جرم کنن. داستان وزرای دولت فرق میکنه، اما احتمالا اونها هم تحت فشار هستن. ضمنا ادب مرد به از دولت اوست.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 12:23:59
    پاسخ
    23 35

    فقط میتونم بگم ننگ بر امریکای کثیف جاسوس که تروریسم رو به وجود اورد و رهبری میکند. به امید جهانی ازاد و بدون امریکا و تروریسم و قلدری و چپاول

  • بی نام
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 17:26:49
    پاسخ
    10 4

    این موجودات کثیف میخوان دولت سوریه رو سرنگون کنن؟؟ بهتر خودشون سرنگون بشن تا مردم از شرشون راحت بشن

  • بی نام
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 17:37:01
    پاسخ
    14 11

    داعش مزدور آمریکا در منظقه

  • بی نام
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 17:40:14
    پاسخ
    9 6

    این هم معنای آزادی بیان که یه عده آمریکا پرست ضد سوریه ازش دم میزدن. بخاطر عضویت تو فیسبوک سنگسارش کردن. آخه کدوم با شرفی از اینا حمایت میکنه؟ واقعا متاسفم براتون

  • حسین
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 19:53:33
    پاسخ
    9 1

    یه مسأله ای تو ذهنم جاگرفته:اعضای داعش افراد عموماتحصیل کرده بایک زندگی مرفه که توی غرب هست با چه امیدی پابه جایی میذارن که احتمال زیادکشته خواهندشد. ترجیح زندگی آرام در غرب به وضع نابه سامان سوریه؟؟؟

  • pou
    چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 23:38:27
    پاسخ
    5 6

    این خبر از ریشه دروغه ...میدونید چرا ؟؟؟ چون خود همین گروه ها سایت دارن.فیسبوک دارن..توییتر دارن... خبر انلاین منتشر کن !

  • حسین
    چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 15:32:10
    پاسخ
    0 1

    آقا من نگفتم که کسی رو تو ایران به جرم فیس بوک گرفتن اینکه گفتم عضویت تو فیس بو ک جرم حساب میشه منظورم این بود که فیس بوک فیلتره و فیلتر یعنی ورود ممنوع

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700