مهر نوشت:

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه این سازمان بعد از 19 روز هنوز معاون و قائم مقام ندارد، گفت: قرار نیست سازمان قائم مقام داشته باشد با این حال امیدواریم از خدمات آقای حجت استفاده کنیم.

مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری همایش زنان کارآفرین در حوزه صنایع دستی فت: امیدواریم همچنان بتوانیم از خدمات آقای حجت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه شما هر بار این جمله را تکرار می کنید با وجود اینکه تکلیف بخش معاونت میراث فرهنگی و قائم مقام این سازمان را مشخص نکرده اید، گفت: حرف مرد یکی است، بزودی معاون میراث فرهنگی را مشخص خواهیم کرد، تکلیف این است که به فکر تمشیت امور باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به سئوال دیگر ی درباره پیگیری سهمیه بنزین سفر برای انجام مسافرتهای نوروزی، گفت: انشاء الله آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وجود شایعات مختلف مبنی بر استعفایش از ریاست سازمان میراث فرهنگی، گفت: محکم تا پایان دولت ایستاده ام و از این سازمان نمی روم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره بدهیهای این سازمان که پیش از این محمدعلی نجفی نیز درباره آن سخن گفته بود، بیان کرد: بدهی آنچنانی نداریم. کمبود اعتبار برای اجرای طرحها وجود دارد. هنوز بودجه مصوب به ما ابلاغ نشده تا ببینیم بعد از تغییرات چه نتیجه ای حاصل می شود.

وی افزود: چون دو بار تغییرات به وجود آمد یکی به خاطر هدفمندی یارانه ها و دیگری به دلیل سرجمع اعتبارات دولتی.

سلطانی فر ادامه داد: تصور می کنم افزایش خوبی در بخش بودجه جاری داشته باشیم تا سال آینده با مشکلات کمتری روبرو شویم و در بخش عمرانی نیز با افزایش متوسطی روبرو شویم.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =