کانیماسا سوزوکی مدیر سونی موبایل و "کاز هیرای" مدیر اجرایی سونی جدیدترین محصولات کمپانی شامل گوشی Z2، تبلت Z2 و گوشی M2 و اسمارت بند به عنوان کامپیوتر پوشیدنی در دست، را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی کرد.

 

مدیر سونی گفت Z2 بهترین دوربین جهان روی گوشی هوشمند را در خود جای داده است.

کاز هیرای گفت سونی در سال 2013 محصولاتی مانند  Xperia Z and Z1, Z1 Compact, the Z Ultra, and the Tablet Z را با موفقیت عرضه کرد و سال 2014 نیز محصولات جدیدتری راهی بازار می کند.

گوشی هوشمند Z2، زد دو؛ پردازنده اسنپ دراگون 801 با سرعت 2.3 گیگاهرتز داشته، چهار هسته ای بوده، گرافیک آدرنو 330 ، نمایشگر 5.2 اینچی 1080 پیکسل، 3 گیگ رم، باطری 3200mAh، ویدئوی 4K با بهترین کیفیت، و با دوربین 20 مگاپیکسلی به گفته مدیر سونی بهترین دوربین جهان روی گوشی را داراست.

اما تبلت زد دو پردازنده اسنپ دراگون 801 با سرعت 2.3 گیگاهرتز، صفحه 10 اینچی، نمایشگر 1920 در 1200 پیکسل، باطری 6000mAh، دوربین 8 و 2.2 مگاپیکسلی دارد که ضد آب بوده و ضخامت دستگاه نیز 6.4 میلیمتر است.

گزیده سخنان این دو به شرح زیر است:

ساعت هوشمند سونی Smartwear فراتر از یک ساعت هوشمند بوده و با سایر ابزارهای سونی متصل است.

سونی اکسپریا زد2 از ماه مارس در فروشگاهها عرضه می شود که گوشی برتر خواهد شد.

تبلت های سری زد از بهترین های بازار است و اینجا تبلت Z2 معرفی می شود که ظریفترین تبلت ضد آب جهان است که با گوشی هوشمند Z2 قرابت زیادی دارد. تبلت زد 2 نیز مانند گوشی هوشمند زد 2 از ماه مارس در فروشگاهها خواهد بود.

گوشی اکسپریا ام دو Xperia M2 گوشی دیگر سونی است که 4.8 اینچی بوده، کیفیت qHD داشته، NFC داشته و دوربین آن 8 مگاپیکسل است.

اسمارت بند، با هدف سلامت عمومی و جسمانی به عنوان کامپیوتر پوشیدنی توسط سونی معرفی می شود. تحت اندروید بوده و از ماه مارس عرضه می شود.

 

منبع: verge، ارس تکنیکا

5656 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    49 44
    پس اون وقت دوربین ۴۱ مگا پیکسلی لومیا ۱۰۲۰ چی کارست؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      38 9
      از کی تا حالا میزان مگاپیکسل شده تعیین کننده ی کیفیت عکاسی دوربین؟!
    • علیا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      21 29
      همیشه دوربین های نوکیا سرآمد دوربین های گوشی در جهان بوده. حتی گاهی کیفیت عکس دوربین 5 نوکیا بالاتر از دوربین 8 باقی رقیبها بوده. سیستم پور ویو نوکیا هم که رقیب نداره.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    38 7
    کیفیت بهترین تصویر به مگاپیکسل نیست بی نام عزیز. حالا شات ها منتشر می شه می بینیم ولی اگر اینطور که می گه باشه من حتما می خرمش
    • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      12 23
      در مورد این گوشی (لومیا 1020 و 808) فرق میکنه و اتفاقا مگاپیکسل خیلی هم تاثیر داره. نشون به این نشون که در دوربین فبلت لومیا 1520 دقیقا همون تکنولوژی لومیا 1020 هست و فقط مگاپیکسلش نصف شده. و نتیجه این شده که تفاوت کیفیت عکسها و فیلمهای گرفته شده کاملا محسوسه.
    • خوانزاده IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      11 20
      پس به چیه؟ به پروپاگاندا و ادعاس. پس دوربین کا 800 من هم بهترینه.
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    29 10
    z1 كه هيولاس منتظر z2 هستيم
    • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      5 0
      امیدوارم بهتر باشد
  • بی نام SE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    42 5
    سونی در کیفیت تصویری حرف نداره مخصوصا ضبط ویدئویی ش
  • حسن IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 64
    سونی در حال اضمحلاله. اینا فقط دست و پا زدن و بیشتر فرو رفتنه این شرکت در حال غروبه.
    • علی A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      42 6
      جدا ممنون از تحلیل فوق العادتون در مورد یکی از شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی اقای کارشناس !
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      37 6
      تو خوبی! اگه توجه کنی همه عالمو آدم یک محصول از سونی تو خونه و زندگيشون دارن
    • حسن IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      10 24
      سونی چهار پنج ساله داره ضرر میده. شما بیلان مالی رو نگاه کن کارشناس عزیز نه شانتاژ خبری.
    • mohsen A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      26 4
      مدیر عامل خیلی از این جوجه شرکتهای فعلی وقتی دبستانی بودن !!! واکمن سونی توی گوششون بود ! ختنه کنونشون رو با هندی کم سونی فیلم گرفتن !!! فیلم عروسی مامان باباشون رو هم با ویدیوی بتاماکس سونی تماشا کردن !!!! سونی مثل یک درخت تنومنده عزیزم نه یه نهال نوپا !!!!!!
    • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      20 4
      اون موقع که داشت سود میداد تو کجابودی بچه جون حتماداشتی نوارپلاستیکی های سامسونگ و ال جی رو میخردی و حال میکردی حالابازکمپانی های سونی و اپل یه چیزی اختراع میکنن که این دوتا پلاستیک فروش بدو بدو بعد ازچند وقت بادزدیدن تکنولوژی بقیه شروع کنن به تولید ازروی دست بقیه بعدهم خیلی افتخارکنن به اجناس تولیدی مزخرفشون تاسونی ساعت هوشمند زد 2 سال بعدش سامسونگ یه آشغال شبیه اون رو خواست تولید کنه که تو نسخه اولیش گند زد کلی ایراد داشت حالاهم که میخواد ادای سونی رودربیاره گوشی زدآب بزنه که مثل روز روشنه که دراولین تماس باآب غرق میشه پس بیخودی جوگیرنشو یه کم مطالعه کن بعد بیا حرق بزن ضرردادن اینابیشربخاطرهزینه های تحقیقاتشونه اگه مثل سامسونگ دنبال کپی برداری بودن الان 10 تای سامسونگ وال جی رو میخریدن
    • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      9 10
      در جواب به حسن، آخه بدبخت ایرانی که اب دماغت و نمی تونی بکشی بالا. فقط کپی می کنی و پول بالا می کشی و آخر غافله تمدن بشری تو لجنزار دزدی غرق شدی. سونی می دونی چیه تو؟
    • حسن IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      18 2
      برای بی نام آخری متأسفم که با توهین به ملیتت جواب میدی و نه منطق. تو که به من میگی ایرانی کجایی هستی؟ برو ژاپن ببین آدم حسابت نمی کنن. در جواب دوستان هم باید بگم که کمپانی های بسیار بزرگی در طول تاریخ بودن که الآن یادی هم ازشون نمیشه. شما یادتون میاد همین اپل که یکی از بزرگترین شرکت های کامپیوتره سال 98 میلادی در آستانه فروخته شدن بود؟ این که یارو عروسیشو با سونی گرفته دلیل منطقی سوددهی و قوام یه شرکته؟ این که سامسونگ از سونی یاد گرفته که چطور تلویزیون بسازه یعنی سونی همیشه اولین فروشنده ی بازاره؟ اون موقع که سونی سود میداد من به دنیا نیومده بودم. خب؟ این یعنی سونی اولین کارخونه تکنولوژیه؟ متأسفم برای ملتی که تعصب چشمانش رو کور کرده. افسوس...
    • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      2 1
      از کجا این نتیجه ارزشمند رسیدی مهندس
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    29 7
    پس دوربین گوشی جی ال ایکس چی میشه ؟!!!!!!!!!
    • پیک موتوری A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      11 2
      دمت گرم رفیق اون که قهرمانه ما داریم در مورد نایب قهرمانی تصمیم میگیریم
  • حسینعلی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    7 32
    تا 10 سال دیگه سونی یه خاطره دوست داشتنی
    • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      2 4
      فکر نمی کنم
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    13 2
    یه عکس رو مقایسه کن . بچه بودی سونی بوده وقتی بدنیا اومدی با سونی ازت فیلم و عکس گرفتن بچه
  • حسن IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    10 7
    متأسفانه شاهد توهین و افترا نه به من که به ملیت ایرانی در این پست هستم. خبرآنلاین در چاپ کامنت ها و مفهوم اونا دقت کن لطفا. من اگه ضد سونی مطلبی نوشتم از روی آمار ها بوده. سونی واسه عموی من نیست، هیچ وقت هم اونجا کار نخواهم کرد. سونی هنوز در کنسول، آی سی ها و تکنولوژی های برتر مدعیه اما در حوزه هایی از رقبای کره ای و آمریکاییش جا مونده. نه سونی؛ که اغلب ژاپنی ها جاموندن. خودشون اعتراف کردن. برید حرفای مدیرانشون رو بخونین. این که دهه های هفتاد و هشتاد یکه تاز عرصه الکترونیک بودن دلیلی بر برتری یه کمپانی نیست. امان از تعصب بعضی شماها. بعضی از کاربرا انگار سهامدار عمده سونین که حاضرن به ایران و ایرانی توهین کنن اما از سونی دفاع کنن.
    • بی نام US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      9 3
      اقا من از طرف اون فرد بی شخصیت و.... از شما معذرت میخوام.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    6 10
    واقعا برای طرفدارای سونی متاسف هستم برای این ادب و رفتارشون.دوران سونی تموم شده.سونی دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداره.همین که هر 6ماه داره محصول جدید میده یعنی کم اورده.ولی سامسونگ چی سالی یک پرچم دار میزنه.سامسونگ دومین برند نواور جهان هستش.سونی چی؟اره یک زمانی دایناسور ها هم زندگی میکردن الان چی؟سونی یه زمانی شاخ بود الان چی؟با اون حاشیه صفحه هاش و گوشی های سنگینش و رابط کاربری جاوا مانندش و خیلی موارد دیگه.همین دوربین زد 1 سونی که 20 بود از 13 سامسونگ کم اوردش.سونی بهتره نواور باشه چون نواوری دیگه نداره جز تکرار
    • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      16 7
      بچه جون دوربین روی سامسونگ و اپل و ال جی رو سونی براشون میزنه بیخودی نمیدونی نظر نده انگاراخباررو خوب نمیخونی این کمپانی ها لنزدوربین های موبایلشونو ازسونی تهیه میکنن اگه یه کم فکر کنی میفهمی که هیچوقت مخلوق از خالق جلوتر نیست پس تعصب الکی نداشته باش تمام تکنولوژی کره هم با کمک ژاپن درست شده حالا توی بعضی اززمینه ها هم پیشرفت کرده این که دیگه داد بیدادنداره تمام این برندها هم خوب مطلق نیستن هم اپل توی تولیداتش اشکال پیدا میشه هم سونی هم سامسونگ و ال جی و بقیه هم همینطور پس تعصب بیخودی نداشته باشید
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    7 14
    سونی فقط با کلمه ها بازی کرده منظورش بهترین دوربین زد آب دنیا تو گوشیا بوده و اصلا در حد دوربین لومیا ۱۰۲۰نیستش
    • زری A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
      1 1
      قیمتش چنده؟ از سامسونگ بهتره؟1020
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    7 3
    کسی در مورد تبلتهای سونی نظری نداره؟ می خوام بخرم
  • حبيب A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 1
    با سلام يه سوال كلي از همه كاربران عزيز : چرا ما بجاي نظر دادن در مورد مطلب در مورد نظر ديگران بحث و جدل راه ميندازيم؟ كامنت بذاريم . جنگ و دعوا راه نندازيم.
  • ehsan EU ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 3
    س .هیچ گوشی به پای نوکیا نمیرسه بهترین گوشی در جهان لومیا 1020 هستش