علی کفاشیان گفته که تبلیغات محیطی فوتبال به شدت رشد داشته و حدودا 8 برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال گفته که رقم تبلیغات محیطی فوتبال ایران به 160 میلیارد تومان رسیده است. کفاشیان این خبر را پس از آن اعلام کرده که مزایده تبلیغات محیطی دور زمین برگزار شده است. رقم قرارداد فصل گذشته فدراسیون برای این تبلیغات 18 میلیارد تومان بود که شرکت مورد نظر، 4 میلیارد تومان هم به صورت خودجوش به این رقم اضافه کرد. اما امسال فدراسیون فوتبال رقم پایه را برای این مزایده، 30 میلیارد تومان در نظر گرفته بود و بالاترین پیشنهاد از جانب شرکتی بود که رقم 160 میلیارد تومان را پیشنهاد کرده است.
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم این خبر را تایید کرد ولی گفت که هنوز این رقم نهایی نشده است. تاج به خبرآنلاین گفت: «پاکت‌ها باز شده و ارقام مشخص شده‌اند. بالاترین پیشنهاد حدود 160 میلیارد تومان بود. امیدواریم شرکت‌هایی که پیش قدم شده‌اند وثیقه‌های مورد نیاز را به نهادهای امنیتی بدهند.»
تاج ادامه داد: «این بهترین و پاک‌ترین مزایده بود و نماینده نهادهای امنیتی، سازمان بازرسی و وزارت ورزش در آن حضور داشتند. در مرحله اول رقم‌ها مشخص شده و باید دید کدام شرکت می‌تواند تعهدات لازم را به نهادهای مربوطه بدهد. کمیته‌ای که مسئول بررسی این موضوع است، مذاکرات را تا لحظه عقد قرارداد ادامه خواهد داد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =