دروازه بان استقلال می گوید همیشه خودش را مدیون حسین فرکی می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درخششی فوق العاده؛طوری که استقلال را در کورس نگه داشت.البته نمی توان به راحتی از کنار گلی که آرش زد عبور کرد اما واکنش های استثنایی سید باعث شد تا استقلال در یک قدمی جا قهرمانی باقی بماند و روز جمعه و در بازی با تراکتورسازی برای بالابردن این جام بجنگد.با رحمتی که این روزها دراوج آمادگی به سر می برد برای دقایقی هم کلام شدیم.با سید درباره تیم ملی هم حرف زدیم که او این واکنش را نشان داد:«موفقیت تیم ملی در جام جهانی همه ایرانیان را خوشحال می کند.»
 *استقلال پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ و قبول شکست از نفت در اوایل سال، ناگهان تغییر چهره داد الجزیره را در امارات و فولاد را در اهواز شکست داد، چه تحولی در تیم‌تان ایجاد شده؟

استقلال چند ماه خیلی سخت را پشت سر گذاشت، تعداد بازیکنان جدا شده و مصدومان واقعاً اوضاع را نابسامان کرد و در چند بازی متوالی نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم ولی در عین حال اتحاد درون تیمی و یکدلی تمام نفرات حفظ و هر روز بیشتر شد. خوشحالیم که توانستیم از الجزیره در امارات 3 امتیاز را بگیریم. این برد به لحاظ روحی برایمان مفید بود و در اهواز هم توانستیم 3 امتیاز شیرین از تیم بزرگ فولاد بگیریم. فولاد الحق تیمی فوق‌العاده است.

*حسین فرکی بعد از بازی گفت رحمتی یک تنه فولاد را شکست داد.

من کوچک حسین آقا هستم و همواره خودم را مدیون ایشان می‌دانم. زمانی که جوان بودم حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان در تیم‌ملی باعث امیدواری و تلاش بیشتر برای پیشرفت شد. آقای فرکی یک معلم و یک مربی بزرگ و محبوب به شمار می‌رود.

*فکر می‌کنی استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ داشته باشد؟

ما در بازی آخر نیز به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم و هرچه تقدیرمان باشد همان می‌شود. خدا بخواهد قهرمان هم می شویم.

*3 امتیازی که از الجزیره گرفتید می‌تواند امیدوارتان کند الشباب را ببرید و پس از آن با شکست الریان صعود کنید.

بله، خیلی برایمان مهم است این بازی را ببریم.

*در آستانه جام‌جهانی چه احساسی داری؟

رویداد بزرگی است. ان‌شاءا... تیم‌ملی عملکرد خوبی داشته باشد چون موفقیتش باعث خوشحالی تمام ایرانیان می‌شود.

*صحبت خاصی داری؟

تشکر از هواداران، مربیان و بازیکنان استقلال، بازیکنان خارجی تیم و به‌خصوص ساموئل که علی‌رغم مشکلات مالی مثل بازیکنان ایرانی به پیراهنش عشق می‌ورزد. ان‌شاءا... سال 93 برای مردم ایران پر خیر و برکت باشد.

 

 

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =