از طریق دوستان باخبر شدم که استاد بزرگوار حقوق جناب آقای محمدسیف زاده وکیل محترم دادگستری ، برای انجام مراحل درمانی از زندان اوین به بیمارستان قلب تهران اعزام شده اند.

بلافاصله با خود اندیشیدم اکنون که ایشان برای مداوا به بیمارستان آمده است پس دراولین فرصت ممکن برای دیدنش به بیمارستان بروم.

امروز فرصت را مغتنم شمردم و ساعت 15 به دیدارآن گرامی رفتم. آنجااعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان ایران راهم دیدم که آنان نیزبرای ملاقات با آقای سیف زاده آمده بودند.

در حین گفتگو با آقای سیف زاده متوجه شدم که د رطبقه پنجم این بیمارستان فقط آقای سیف زاده بعنوان یک زندانی که دوران محکومیت خود را سپری می کند برای درمان بستری نشده است بلکه زندانیان دیگری نیز هستند که با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران ،جناب آقای دکتر عباس جعفری دولت آبادی جهت انجام مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شده اند.

لذا با خود گفتم اکنون که در این شلوغی و ترافیک عصرانه تهران وقت خود را صرف دیدار با استاد سیف زاده کرده ام بهتر است سری هم به دیگر گرامیانی که از زندان به این بیمارستان آمده اند بزنم.

اعضای کانون صنفی معلمان نیز همین نیت را داشتند. بنابراین دسته جمعی به دیدن آن عزیزان رفتیم و در مدت ملاقات بیمارستان توانستیم با آقایان ابوالفضل قدیانی، کیوان صمیمی و عفیف نعیمی ملاقات کنیم . ملاقاتهایی مهربانانه که در همه آنها، بیماران از لطف دادستان محترم تهران در صدور دستور اعزام ایشان به بیمارستان یادآوری کردند.

من نیز با خود اندیشیدم که باید در نخستین فرصت ممکن مراتب سپاس و تقدیر خود را از آقای دکتر جعفری دولت آبادی ابراز کنم. و این امیدواری را داشته باشم که مرخصی درمانی این محکومان به مرخصی عادی ایشان و بازگشت به آغوش خانواده و نهایتا عفو و بخشش آنان از اتهامات منتسبه بیانجامد و می دانم که آن روز نزدیک است.

پیمان حاج محمودعطار - وکیل دادگستری

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    15 0
    بک خوبی میماند دراین دنیاویک بدی برای اینکار ایشان منهم به سهم خود تشکرمینماییم
  • تبريزي A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    16 0
    انشأ الله ما هم دعا ميكنيم
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    19 0
    کار نیک کار نیک است و من هم به عنوان فردی از ملت از همه این کارهایی که موجب نزدیکی قلوب می شود حمایت می کنیم
  • حسن IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    1 0
    البته آقای دادستان باید از رییس کل زندانها تشکر کنه که باعث شده آقای دولت آبادی این همه کار خیر انجام بده :
  • ازاد IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 2
    والله در این مملکت کارآفرین بدبخت خودشو به هر دری میزند از قبیل گرفتن وام نزول و ...... که ایجاد شغل و بنگاه اقتصادی نماید در اخر بجای قدردانی و تشکر جهت کارافرینی و .... سر از زندان و اعدام در میاری ایشان بجز اینکه با دریافت وام جهت تاسیس شرکت مگه کار دیگه ای کرده؟ مگه مطالبات معوق بانکها رو با پرداخت سود و جریمه پرداخت نکرده؟ مگه ایجاد شغل به قول شما 1700 نیرو کار نکرده؟ نمیدانم چرا اعدامش کردن؟ والله غلط میکنیم کار آفرینی کنیم بعدش این بلا سرمون بیاد. مالمونو میزاریم بانک سودشو میگیریم نه اعدام میشیم نه اذیت میخوریم و میخوابیم و خدا رو شکر چونکه خوبی به این دولت و مردم نیومده ...