خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: رئیس مجلس در جلسه روز گذشته با نمایندگان اقتصادی مجلس در حوزه هدفمندی یارانه‌ها به افزایش قیمت حامل های انرژی با شیب ملایم، مدیریت این موضوع و پرداخت سهم تولید تاکید داشت.

علی محمد احمدی درباره جلسه روز گذشته نمایندگان اقتصادی مجلس با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه بیشتر مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، هدفمندی یارانه‌ها، حمایت از تولید و لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مورد بحث و تاکید از سوی رئیس مجلس بود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس مجلس در حوزه هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این جلسه آقای لاریجانی به افزایش قیمت حامل های انرژی با شیب ملایم، مدیریت این موضوع و پرداخت سهم تولید تاکید داشت.

در همین راستا، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، گفت: اقداماتی که از سوی مجلس شواری اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی باید انجام شود یکی از موارد مورد بحث در این جلسه بود.

او با بیان اینکه نقش کمیسیون‌ها در زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به نحوی که مجلس بتواند یک نقش برجسته و مهمی ایفا کند نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: چارچوب جلسه روز گذشته نمایندگان اقتصاددان مجلس با رئیس مجلس بیشتر در حوزه ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب و نحوه بررسی پیگیری مطالبات ایشان از مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران . ت A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    3 0
    یکی باید اول مشخص کنه که « شیـب ملـایم » یعنی در چه حد.