سرمربی تراکتورسازی می‌گوید به اندازه رقم قرارداد دستیارش پول گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از مسابقه تیمش مقابل لخویا قطر گفت: «بازیکنان گمنام تراکتورسازی امروز بازی خوبی انجام دادند. آن‌ها آینده تراکتورسازی را تضمین می‌کنند. ما بی تجربه بودیم که باختیم. تا قبل از این بارندگی که در تبریز بی سابقه بوده، ما تیم برتر بودیم. اما تعطیلی سی دقیقه‌ای مسابقه باعث افت بدن بازیکنانم شد. داور هم در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرد. با این حال ما مسابقه خوبی را از دو تیم دیدیم و من هم از عملکرد شاگردانم راضی هستم.»
اولیویرا در مورد حاشیه‌های مبلغ پیشنهادی قراردادش گفت: «امیدوارم نظمی درست گفته باشد که ترجمه مبلغ پیشنهادی اشتباه بوده. شاید در نوشتن اشتباه شده باشد ولی من ریاضی بلدم. من اگر دنبال پول بودم به خاطر بدهی‌های باشگاه به ایران نمی‌آمدم. ولی کل پولی که به من داده‌اند اندازه قرارداد باغ‌آبادی است که دستیارم است. پس حرفی باقی نمی‌ماند.»
او ادامه داد: «من باید به فکر آینده خودم باشم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و باید اهداف بزرگی داشته باشد. ولی با این وضعیت این تیم به جایی نمی‌رسد. کل هزینه‌های فوتبال ایران اندازه هزینه باشگاه الهلال نمی‌شود. این پول‌ها برای ورزش و فوتبال چیزی نیست. در پایان می‌گویم که من هرگز تبریز و تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    28 35
    این هم دندان های ما را شمرده. اگر الهلال به شما اینقدر می داد چرا نرفتی اونجا؟ به خاطر سطح بازی تیراختور؟
    • سجاد A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      10 7
      بر كسي پوشيده نيست كه توني و تيرختور جداشدني نيستند. ياشاسين توني ، ياشاسين تيرختور
    • فرشید IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      8 9
      والا 4تا پشتک وارو زده خودش انداخته سر زبون ها.جلالی خیلی سرتر از تونی بود
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      8 4
      شما به فکر تیم لنگیت باشه
    • میترا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      0 1
      به کامنت فرشید اشتباهی مثبت دادم. تونی هر چی که باشه انقدر فوتبال میفهمه که تیمی رو که شرایط مسابقش دمای 10 درجه زیر صفره نباید تو سالن تمرین داد. توجه به همین نکته بس بود که تراکتور نیمه نهایی حذفی رو از فولاد ببره اگه این تغییر به موقع انجام میشد تراکتور در لیگ در مقابل ذوب آهن و سپاهان و فجر و صبا در تبریز از سرما وا نمیداد من که همه بازیهای تراکتورور تماشا کردم اینو میگم.
  • تیراختوری IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    35 18
    یاشاسین تونی.همه جوره دوستت داریم و تا آخرش پشتتیم.نظمی یادت باشه تونی باید باشه
    • nasim bokan A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      7 8
      البته اگر هم تونی نشد پسر تونی هم بد مربی نیست و نوه تونی هم باید از سال دیگه بره کلاس مربیگری برای آینده تیراختور....البته برادر تونی هم گزینه بدی نیست خلاصه فقط تونییییییی.......همه دشمن ما هستند ومیخواند تونی را فراری بدند.......