۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

آیت ا... آملی لاریجانی با صدور احکام جداگانه‌ای رؤسای جدید سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و دادگستری کل استان تهران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه با حکم رئیس قوه قضاییه، علی اصغر جهانگیر به ریاست سازمان زندان‌ها منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای اصغر جهانگیر

نظر به تجربیات مدیریتی و ارزنده شما در قوه قضاییه به موجب این ابلاغ جنابعالی به ریاست سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه و انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

آیت ا... آملی لاریجانی همچنین با صدور حکم دیگری غلامحسین اسماعیلی را به عنوان رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر تهران منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای غلامحسین اسماعیلی

به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب می شوید.

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

همچنین سید علیرضا آوایی رئیس کل سابق دادگستری تهران به لحاظ تجارب طولانی در امر قضا حسب درخواست دادگاه عالی انتظامی قضات به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات منصوب شد.

گفتنی است اسماعیلی تا ظهر امروز رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351079

برچسب‌ها