نسیم نوشت:

آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در بیستمین همایش سراسری هیئت پیروان عترت که در اردوگاه ولایت برگزار شد اظهار کرد: دولت در حالی شعار اعتدال را سر داد که اعتدال به معنای پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با انتقاد شدید از حضور حامیان و فعالان فتنه در مناصب دولتی تاکید کرد: حامیان فتنه ۸۸ که آن زمان در مقابل رهبری ایستادند امروز به گونه ای وانمود می‌کنند که از ایشان پیروی می‌کنند در حالی که در واقعیت دنبال فعالیت‌های خود هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رهبری از اعضا و فعالان فتنه ناراحت هستند و این مسئله را در سخنرانی‌های خود ابراز کرده‌اند تاکید کرد: شاهد حضور چنین افرادی در مسئولیت‌های دولتی باشیم.

امام جمعه موقت تهران برگزاری مذاکرات ۱+۵ را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: برخی ادعا می‌کنند که باید با آمریکا به عنوان قدرت جهانی مذاکره کرد و به توافق رسید در حالی که ملت ما همانند دوران دفاع مقدس باز هم می‌توانند از حق خود دفاع کنند.

خاتمی ضرورت ارتباط تشکل‌های مذهبی با روحانیون را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر ارتباط این تشکل‌ها با روحانیون وجود نداشته باشد حرکت آن‌ها سکولار قلمداد می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    14 3
    داستان آن دو برادر که یکی طلافروش بود و در شهر زندگی می کرد و یکی کشاورز که در روستا زندگی می کرد را شنیده ای؟ فکر کنم مال مولاناست. حتما بخون
  • هادی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    26 7
    خبرآنلاین ای کاش سخنان ایشان را منتشر نمی کردی
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    35 3
    خدا همه ی بد خواهان مردم ایران را رسوا کند
  • عجب A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    15 2
    بهتر نبود اسم کوچک رو بزنید؟ همون اول توی عناوین می فهمیدیم سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین بوده یا شخص دیگه.
  • امید US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    18 3
    اصلا موافق نیستم با این نظر شاید آقای خاتمی درست نتوانست منظور خود را بیان کند ولی در اسلام برای پیش نماز شدن هم شروطی هست که اگر یک فرد عادی هم داشته باشد می تواند امام جماعت شود چه برسد به حرکت های اجتماعی که لازمه آن داشتن وجدان است