ایسنا نوشت:

اعضای تیم ملی دانش‌آموزی فوتسال، در آستانه اعزام به مسابقات ایتالیا ۲۰۱۴ با یادگار امام دیدار کردند.

به نقل از جماران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با بیان این‌که «هر آ‌ن‌چه انسان در دوران جوانی بیاموزد، تا آخر عمر در او باقی می‌ماند»، اظهار کرد: ویژگی ورزشکاری این است که دوران اوج آن همان ابتدای کار است و اگر در مشاغل دیگر مانند نظامی‌گری انسان آرام آرام بالا می‌رود تا در مرحله آخر به عالی‌ترین درجه یعنی سرلشکری می‌رسد؛ اما سرلشکری در ورزش همان اول کار است.

وی افزود: نام ورزشکار در سنین جوانی بر سر زبان‌هاست؛ اما چند سال بعد از شهرت او کاسته شده و خودش با اندوخته‌هایش باقی می‌ماند که مهمترین آن، «درس» است و شما در سنین جوانی به درس و نماز بسیار بها داده و رابطه تان با خدا را بسیار عاطفی کنید؛ چراکه شاکله شخصیت انسان تا حدود ۲۲-۲۳ سالگی کامل می‌شود.

وی در پایان این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی دانش آموزی فوتسال، در آستانه اعزام به مسابقات ایتالیا ۲۰۱۴، ابراز امیدواری کرد که سربازی موفق برای ملت ایران باشید.

در این دیدار حسین شمس مربی تیم فوتسال دانش آموزشی، گزارشی را از وضعیت این تیم در آستانه اعزام به ایتالیا ارائه کرد و در پایان، پیراهن این تیم برای شرکت در مسابقات به یادگار امام اهداء شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    23 3
    درودبرفرزندعزيزامام
  • بانوی ایرانی... IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    2 0
    زنده باشی و سلامت...