تسنیم نوشت:

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هم‌اکنون مجموع مطالبات معوق بانک‌ها با ۸۲ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: ۵۷۵ نفر به‌عنوان بدهکار کلان بانکی شناسایی شده‌اند و اسامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز دوشنبه 15 اردیبهشت در نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس با بیان اینکه جامعه از مسئولان انتظار دارند که گفت‌وگوهای ملی براساس مسائل جامعه انجام شود، گفت: می‌توان به جای هدفگذاری شخصیت‌ها و افراد، تمرکز و نقد متوجه رفتارها باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز سیستم بانکی کشور وضعیت بحرانی دارد و در مرز هشدار است، گفت: هم‌اکنون مجموع مطالبات معوق بانک‌ها به 82 هزار میلیارد تومان رسیده است که در این رابطه دولت از اول سعی کرد تا بررسی کند که در این مطالبات افراد مقصر هستند یا شرایط اقتصادی تاثیر گذاشته است.
جهانگیری با اعلام اینکه 575 نفر به‌عنوان بدهکار کلان بانکی شناسایی شده‌اند، گفت: اسامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شده است، از طرف دیگر سیف رئیس‌کل بانک مرکزی چند روز قبل گزارشی را به من داد که در آن گزارش آمده بود که 20 نفر لیست فوق چه سهمی از معوقات دارند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه بهار رانت‌خوارها در شرایط تحریم در کشورها به‌وجود می‌آید، گفت: متاسفانه کشوری که از هر نظر ظرفیت داشته و با استفاده از این ظرفیت‌ها باید میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری جذب کند، هم‌اکنون ده‌ها میلیاردها دلار از پول نفتش در کشورهای دیگر مسدود است و امکان استفاده از آن فراهم نیست.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    36 7
    کاری که احمدی نژاد گفت و نکرد.
  • میثم A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    34 1
    اسمشونو میخوایم چیکار؟؟؟؟؟ فقط بدهی هارو ازشون بگیرین صرف اشتغال جوانان کنین
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
      1 0
      اسمشونو به شما نگفته به قوه قضاییه گفته پس شما نیاز نیست کار خاصی بکنی
  • لیلا IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    8 0
    اتفاقا اسم و عکس همه شان باید باشد و محاکمه شوند .
  • کریم A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    2 1
    انتظار داشتیم زحمت اینکاررو احمدی نژاد بکشند که دو دوره به این بهانه رییس جمهور شدند ولی بسوزد پدر ریا
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    1 0
    بزارین به کارشون برسن از فردا این بانکا میوفتن به جون ملت برا جمع کردن معوقات با اقساط صد هزار تومن واین جور معوقات ابروی افرادا برا بدهی کم حراج میزارن مثل همون قضیه سه هزار که می گفتن واما تضمین کافی ندارن از فرداش برای چند ملیون وام بایستی چن تا ضامن کارمند هفت خان رستم طی کنی تا وام بگیری
  • امین روهنده IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    10 0
    ما فقط یاد گرفتیم شعار بدیم مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلستان اما هیچ وقت حاضر نیستیم به سیستم های مثبت درون این کشورها نگاه کنیم مثلا سیستم بانک داری در ایران به نام بانک داری اسلامی معروفه اما درصد های نجومی سودهای بانکی در نظر گرفه نمیشه این در حالیه که سود بانکی توی این کشور ها بین نیم و یک هستش همش شعار از تولید غیر نفتی آخه تا کی ؟؟؟؟؟؟؟ تا زمانی که ترمزهای پر قدرتی مثل سازمان مالیات و نظام بانکی توی ایران وجود داره روند بیکاری جوانان وو تعطیلی شرکت های بزرگ ادامه داره
  • امین روهنده IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    5 0
    خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین فینگلیش خودداری نمایید با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمییابند اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می شوند توصيه مي شود به جاي ارسال كامنت هايي مشابه با نظرات منتشر شده ، از مثبت و منفی استفاده فرماييد.
  • عبدالله پاسبانی A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    4 0
    از دولت محترم خواهش میکنیم اسم 574 تاش پیش کش قوه قضائیه و حد اقل اسم یکی از اینها رو به ملت اعلام کنید تا ما هم بدونیم اینها کیا هستن و با کمک چه کسانی این وامها رو گرفتند؟
  • مونا IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    حالا بیایین وام ازدواج بدن اون جون دندوناش سفید میشه تا یک تومن بدن واقعا خوشبحالشون