پنج شنبه 4 خرداد 1396
سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 15:37:12 چاپ

رقابت بر سر تحویل سریع‌تر/ گوگل و آمازون کالاهای خرید آنلاین را همان روز به دست مشتریان می‌رسانند

اقتصاد > بازرگانی - فارس نوشت:

رقابت گوگل و آمازون برای تحویل کالاهای آنلاین خریداری شده در همان روز به مشتریان به نفع مردم عادی تمام شده است.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، گوگل از روز گذشته خدمات تازه‌ای موسوم به شاپینگ اکسپرس را در شهر منهتن و بخش‌هایی از لس آنجلس ارائه می‌دهد. این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت آمازون از راه‌اندازی خدمات تحویل چند ساعته کالا در شهرهای دالاس، لس آنجلس و سان فرانسیسکو خبر داد.

در حال حاضر دامنه این خدمات به ۱۲ شهر آمریکا کشیده شده و احتمال دارد این رقم در هفته‌های آینده باز هم بیشتر شود. گوگل این خدمات را به ازای دریافت ۴.۹۹ دلار برای هر کالا ارائه می‌دهد. البته اگر برای اولین بار از این خدمات آمازون استفاده کنید باید ۹.۹۸ دلار به اضافه ۰.۹۹ دلار اضافی برای هر آیتم اضافه پرداخت کنید.

گوگل می‌گوید برای عضویت در این سرویس تا شش ماه پولی از کاربران دریافت نمی‌کند و بعد از این مدت در مورد هزینه دریافتی تصمیم می‌گیرد، با این حساب به نظر می‌رسد فعلا آمازون کار سختی را برای از میدان به در کردن رقیب سرسخت و تازه نفس خود پیش رو داشته باشد.

 

23503

کلید واژه‌ها : سایت آمازون - گوگل -
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700