برگزاری جشن های گروهی فرصتی برای دوری از مشکلات و با هم بودن است.

برگزاری جشن های آیینی مختلف فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و ایجاد فضایی شاد و با نشاط است. به همین مناسبت و به منظور شکرگذاری از خداوند، به بهانه نعمت هایی که به ما ارزانی داشته است که یکی از نماد های آن مشاهده شکوفه های درختان می باشد، پنجمین جشنواره آیینی«تتی» مازندرانی امسال در روز جمعه 26 اردیبهشت ماه1393 برابر با 22 دیمای 1525 تقویم تبری از ساعت 16 در شهر رینه لاریجان (جاده هراز، پلور،جاده لار،شهر رینه) برگزار می گردد. این جشن به همت موسسه فرهنگی هنری پارپیرار و همکاری شورای اسلامی و شهرداری، دانشگاه پیام نور رینه و مردم فرهنگ دوست این شهر و انجمن های فرهنگی هنری مازندرانی درکنار قله دماوند با شعار«آری، آری، شاد بودن به همین آسانی است» برگزار می گردد.
برگزاری مراسم عروس بران، رقص محلی، کشتی، بازی های محلی، سرنانوازی و مراسم آیینی تتی بخش هایی از این جشنواره است. همچنین بازارچه محلی نیز در هنگام برگزاری جشنواره به همراه توزیع غذای مازندرانی برپاست.
فراموش نشود که امروزه ایجاد فرصت هایی برای شادی و نشاط و آن هم بصورت گروهی و خلق شادی های گروهی از این دست، که حاوی پیام های فرهنگی باشد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این راه مردم خود باید پیش گام باشند و مسئولین ظرفیت سازی های لازم را انجام دهند.
حضور عموم مردم به همراه خانواده هایشان و ترجیحا با لباس مازندرانی آزاد است.
اطلاعات بیشتر 66908810-66564365
www.parpirar.org
حسن موسوی چلک
دبیر جشنواره های پارپی

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =