دستور ویژه وزیر بهداشت به تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی/چهره هایی که به عیادت رفته اند

حوالی ساعت 15 بعد از ظهر چهارشنبه، آیت‌الله مهدوی‌کنی در شرایطی که از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بازگشته و درحال استراحت بودند، دچار عارضه حمله قلبی شده و پس از آن به حالت کما رفتند.

به گزارش خبرآنلاین سیدحسن خمینی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز - پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، ضمن عیادت از وی، جویای وضعیت سلامتی او از کادر پزشکی شدند.

آنگونه که فارس گزارش کرده است، در پی انتقال آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان، دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کادر درمانی بیمارستان محل بستری وی دستور داد رسیدگی های دقیق، سریع و کامل برای بهبودی آیت الله مهدوی کنی صورت گیرد.

همچنین آیت‌الله جعفری اراکی رییس حوزه علمیه مروی، آیت‌الله کاظمی عضو مجلس خبرگان، آیت‌الله باقری کنی برادر آیت‌الله مهدوی کنی و رییس دانشکده فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع)، آیت‌الله تسخیری، سردار رادان،حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، میلی منفرد و آیت الله حائری شیرازی از جمله کسانی هستند که در ساعات اخیر از رییس مجلس خبرگان عیادت کرد‌ه‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی، فرزند آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران در بیان وضعیت جسمانی پدرش گفت: به لطف خدا وضعیت ایشان نسبت به ساعات گذشته بهتر شده ولی ایشان هنوز در حالت بیهوشی هستند و خون‌رسانی قلب کم و ضعیف است.حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی افزود: پزشک معالج ایشان امیدوار است که با اقدامات انجام شده وضعیت ایشان تثبیت شود.

حجت الاسلام ناطق نوری در پی گفتگو با پزشک معالج رئیس مجلس خبرگان از بازگشت ضربان قلب وی خبر داد و گفت که پزشکان درحال حاضر امیدوارند که وضعیت سلامت وی بهتر شود. پزشک معالج آیت‌الله مهدوی کنی از رضایتبخش بودن وضعیت رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

پیش از این رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کردند.

روز گذشته نیز حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت. روحانی پس از عیادت از رییس مجلس خبرگان گفت: آیت الله مهدوی کنی از چهره‌های بنام انقلابی، فرهنگی، علمی و دینی است و در کشور از حمایت همه روحانیت و مردم برخوردارند.

روحانی افزود: مردم و ما همه دعاگو هستیم که انشاء الله سلامت کامل ایشان برگردد و به خدمات خود به مردم و کشور ادامه دهند.

همچنین روز گذشته سر لشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمد باقر قالیباف شهردار تهران  با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کردند.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    71 3
    حالا مثلا وزیر بهداشت دستور نمیداد به ایشون رسیدگی نمیشد؟ همه باید به یک چشم دیده بشن.