ایسنا نوشت:

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، گفت: 94 دستگاه اجرایی استان به سمت بودجه ریزی عملکردی می‌رود که به استناد آن هر فرد مشغول به کار، متناسب با کارکرد خود مزد دریافت می‌کند و در این حالت است که نارضایتی‌ها بر طرف خواهد شد.

نعمت‌الله ترکی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است گفت: زمانی که سازمانی به نیروی انسانی خود اعتماد کند در امور فعالیت های خود موفق می شود اما اگر این اعتماد به نوعی سلب شود، مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت.

او گفت: ریشه مشکلات از نیروی انسانی نیست بلکه ساختار تشکیلاتی مشکل دارد و این مشکل هر دوره به نوعی دستور کار دولت قرار گرفته، اما نتیجه مطلوبی در پی نداشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به پست‌های بلاتصدی گفت: ممکن است در سازمانی 1100 نیروی انسانی مورد نیاز باشد اما 2000 نیرو مشغول به کار هستند و یا یک فرد ده سال به شکل قراردادی باقی می‌ماند که در این شرایط مقصر نیروی انسانی نیست، مشکل از ساختار است که باید بر طرف شود.

او گفت: 94 دستگاه اجرایی استان به سمت بودجه‌ریزی عملکردی می‌رود که به استناد آن هر فرد مشغول به کار، متناسب با کارکرد خود مزد دریافت می‌کند و در این حالت است که نارضایتی‌ها برطرف خواهد شد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =