روز دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا با 4 مدال برای کاروان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرآنلاين به چين تايپه؛ روز دوم شانزدهمين دوره مسابقات دو و ميداني قهرماني جوانان آسيا امروز (جمعه) در حالي برگزار شد كه جوانان كشورمان در ماده هاي پياده روي 10000 متر، 110 متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، دوي 100 متر و دوي 400 متر با حريفان خود به رقابت پرداختند.

ناكامي نماينده ايران در پياده روي 10000 متر

روز دوم مسابقات براي كاروان ايران از ساعت 8 صبح به وقت محلي آغاز شد. حامد زهدي غلامي جوان همداني كشورمان بر خلاف آنچه كه انتظار مي رفت نتوانست ركورد خوبي را از خود به جا بگذارد و در نهايت به مقام هشتم رسيد. او با ركورد 55:12.42 از خط پايان عبور كرد. در اين ماده «فوميتاكا اويكاوا» از ژاپن با ركورد 44:08.25 به جايگاه نخست دست يافت و صاحب مدال طلا شد.

امين برزي به فينال 110 متر با مانع صعود كرد

در ماده 110 متر با مانع محمد امين برزي موفق شد با ركورد 13.80 مقام نخست دسته دوم را از آن خود كند و فيناليست شود. در اين دسته ورزشكاراني از ژاپن و چين تايپه به رده دوم و سوم رسيدند. فينال اين رقابت ها بعد از ظهر شنبه برگزار خواهد شد.

دختر پرش ارتفاع از رسيدن به مدال بازماند

مهديه زعيمي نماينده تيم ملي كشورمان در ماده پرش ارتفاع بود. او در نهايت با پرشي به طول 1.65 در پله ششم ايستاد و از رسيدن به مدال بازماند. در اين ماده «لين وانگ» از چين به نشان طلا رسيد و «چينگ چينگ لي» از تايپه مدال نقره را بر گردن آويخت.

مدال طلا و نقره بر گردن پسران پرتاب وزنه

اولين مدال طلاي كاروان ايران در مسابقات آسيايي چين تايپه در رشته پرتاب وزنه بدست آمد. شاهين مهردلان با پرتابي به طول 18.85 متر موفق شد مقتدرانه به مقام نخست برسد تا اولين طلايي كشورمان لقب بگيرد. مدال نقره اين ماده هم به نماينده ديگري از ايران رسيد. شاهين جعفري پرتابي به طول 18.64 متر را از خود به جا گذاشت تا در رده دوم قرار بگيرد. «شاكتي سولانكي» از هند پشت سر نمايندگان ايران مدال برنز اين ماده را از آن خود كرد.

سينا روحاني به مدال برنز رسيد

در فينال دوي 400 متر اين سينا روحاني بود كه توانست با ركورد 47.50 از خط پايان عبور كند و به جايگاه سوم برسد. او در حالي مدال برنز را به خود اختصاص داد كه «محمد نصير» قطري و «مازن آلياسين» صعودي اول و دوم شدند.

نشان برنز نماينده ايران در دوي 100 متر

تيم كشورمان در فينال دوي 100 متر دو نماينده داشت كه در نهايت محمدحسين ابارقي موفق شد با ركورد 10.50 جايگاه سوم را به خود اختصاص دهد و به مدال برنز برسد. سپهر اسد ديگر نماينده ايران هم ركورد 10.54 را از خود به جا گذاشت و پشت سر او در رده چهارم قرار گرفت.

پنجمي تيم ايران در پايان روز دوم

بدين ترتيب كاروان ايران در پايان روز دوم با يك مدال طلا، يك نقره و دو برنز در جايگاه پنجم قرار گرفت. در اين رده بندي چين، ژاپن و قطر در رتبه اول تا سوم هستند.

252 41

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =