از شلوارک مهراب قاسم خانی تا اظهارات فاطمه آلیا/ مروری بر رفتارهای متناقض برخی مسئولان

سفر برخی هنرمندان به برزیل، ماجرای شلوارک مهراب قاسم خانی در مجلس، ممنوعیت حضور بانوان در مسابقات والیبال، اظهار نظر فاطمه آلیا در همین رابطه و ... تنها چیزی که می توان گفت وجود شکاف عمیق و شگفت آور انواع و اقسام تناقض های بی شمار در جامعه سیاسی ما است. تناقض هایی که حاصل سیاست ورزی مسئولان از یک سو و تلاش آنها برای در اختیار نهادن بهشت برای مردم است.

 

تصاویری که از برخی بانوان هنرمند اعزامی به برزیل ارسال شده آنها را در استادیوم و در حال تماشای بازی نشان می دهد. آنها را چه کسی یا چه نهادی به این مسابقات اعزام کرده است؟ اگر آنها با انتخاب و هزینه شخصی خود به برزیل رفته اند، پس مجلس چرا باید به نوع پوشش آنها انتقاد کند و آنها را نمایندگان جمهوری اسلامی بداند؟! اما اگر آنها از طریق نهاد یا سازمانی خاص انتخاب شده و هزینه های مربوطه را دریافت کرده اند، چطور مسئولان مربوطه به حضور بانوان ایرانی در استادیوم های برزیل خرده نمی گیرند، از آن صحبتی به میان نمی آورند و تنها یک شلوارک ناقابل را به پیراهن عثمان تبدیل کرده اند؟!

در این میان جالب است که حضور بانوان ایرانی در استادیوم های خارج از ایران اسلامی -  که طبعا شئونات طبق نظر رسمی مسئولان ما را رعایت نمی کنند -  مجاز بوده و حتی در قالب حمایت از تیم ملی، نماینده رسمی (بانوان هنرمند) نیز به این مسابقات اعزام می کنند؛ اما زمانی که به ام القرای کشورهای اسلامی می رسیم، بانوان ما در میان مردان مسلمان، متعهد و همیشه در صحنه، از امنیت لازم برخوردار نیستند و هر دو طرف - یعنی زنان و مردان - دچار مشکل می شوند!

از یک سو زنان هنرمند را در قالب یاوران تیم ملی به برزیل و استادیوم های آن می فرستیم و از سوی دیگر در مجلس شورای اسلامی وظیفه زنان را خانه داری و بچه داری عنوان می کنیم و درهای استادیوم را به روی آنها می بندیم!

هدف این نوشتار بدون شک نقد اعزام هنرمندان به برزیل یا حضور بانوان هنرمند در استادیوم های آنجا نیست. اگرچه برخی نقدهای این روزها پیرامون این ماجرا اعم از چگونگی انتخاب این هنرمندان و تامین هزینه های آن پرسش هایی است که باید به آنها پاسخ هایی شفاف و صریح داد. روی صحبت این یادداشت پرسش از مسئولانی است که رفتارهای دوگانه آنها شاید بخشی از مشکلات روانی 34 درصد از مردم را تشکیل داده است. (نقل از رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران -  تابناک 30 خرداد)

رفتارهای دوگانه و تصمیم های متناقضی که برای یافتن جوابی قانع کننده برای آنها، به هیچ سرانجامی نمی رسد و مغز را دچار تورم لاعلاج می سازد! درست مانند ممنوعیت شبکه های مجازی ای همچون فیس بوک در کنار عضویت و فعالیت برخی مسئولان رده بالای ما در آن! در این میان پیدا باید کرد پرتقال فروش را! 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    69 3
    احسنت . جانا سخن از زبان ما می گویی
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    87 2
    فقط میتونم به مطلب یه احسنت بگم و به مجلسیان هم...
  • طولابي A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    212 2
    اينجا ايران است ، افراط و تفريط
    • سعید IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      43 0
      وای تفکر داعشه تو ایران
  • الهام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    224 1
    اگر زن ها نباید در مکان هایی که مملو از مردها هستند حضور داشته باشند و به خانه داری و بچه داری فکر کنند پس این خانم هایی که در مجلس حضور دارند چرا به خانه داری و بچه داری فکر نمی کنند مرگ فقط برای همسایه نیست به قدری جدایی بین زن و مرد در جامعه رشد کرده که گویی برای هر کدام غول بزرگی وجود دارد و نتیجه آن افرایش تعارضات جنسی در مدارس می باشد
    • لعیا A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      10 0
      بسیاری از مشکلات جامعه زنان امروز ما از همین خانمهای مجلس نشین است که عملا برعلیه زنان تصمیم گیری می کنند. اگر این چند نفر به خانه می رفتند و به کار شوهرداری و بچه داری خود می رسیدند و همین چند زن ... در مجلس نبودند ما خانمها خیلی راحت تر بودیم.
  • خزاعي A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    قابل توجه زنان فهيم اين مملكت : فاطمه آليا، نماينده تهران تاکيد کرده است: «کار زن بچه دارشدن و تربيت فرزند و شوهرداري است نه ديدن مسابقه واليبال. يک عده اي مي خواهند هر طور شده به زن نقش هايي بدهند که مخالف با وظايف شرعي است. زني که دغدغه اصلي اش رفتن به ورزشگاه و شاغل شدن و اين دست مسايل باشد که ديگر به وظايف اصلي خود نمي رسد.
    • حداديان US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      124 8
      نيره اخوان بي طرف، نماينده اصفهان گفته زنان ايران مسايل حل نشده بسيار زيادي دارند، حالايک سري از زنان و دختران آمده اند و حاشيه درست کرده اند و دارند به کمک رسانه ها آن را بزرگ مي کنند، نبايد ما را فريب بدهد. اينها را من شخصا نماينده زنان ايران نمي دانم.
    • بی نام FI ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      230 2
      خود ايشون چرا نماينده است پس؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      195 1
      يكي نيست به اين خانم فهيم بگه مگه وظيفه مرد واليبال ديدنه كه مي گي وظيفه زن بچه دار شدنه نه واليبال ديدن؟
    • یک زن ایرانی A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      324 2
      خانم آلیا شما پیشگام بشوید: استعفا بدهید و در منزل به امر بچه داری بپردازید، بنده دومین نفر خواهم بود
    • ورزش دوست A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      132 6
      اين مورد را هم امروز تو روزنامه هاي صبح ديدم : سکينه عمراني، نماينده خميني شهر پيشنهاد داده که خانم ها در خانه بنشينند و واليبال نگاه کنند. .... اصلاهيچ لزومي ندارد که خانم ها به ورزشگاه بروند، اگر هم خيلي مشتاق ديدن مسابقه هستند در خانه و از تلويزيون مسابقات را ببينند. به خصوص اينکه در ورزش آقايان پوشش کامل ندارند و اين حرام شرعي است. يعني رفتن خانم ها به ورزشگاه نه صحيح است و نه واجب است.
    • مهدیه IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      200 3
      پس ایشون تو مجلس چیکار می کنند؟؟؟؟؟؟ تشریف ببرن خونشون بچه داری کنند و به وظایف اصلیشون برسند و تو کار کشور دخالت نکنند
    • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      153 0
      دوست عزیز خودش نماینده است چون لابد کاری نمی کنه وشغل محسوب نمیشه نشسته تو مجلس ژورنال ورق می زنه عکس هایش در همه سایتها هست
    • کیهان خوان A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      6 41
      در چنین شرایطی که همه می دونند در ورزشگاه ها چه خبره چه اصراری هست به رفتن به ورزشگاه ؟؟؟؟‌ توی خونه هم می شه دید . مگر اینکه کسانی بخوان از این مسئله سو استفاده کنند و بازی در بیارند . خانوم ملاوردی به جای اینکه نگران ورزشگاه رفتن خانوم ها باشه نگران حقوق پایین آن ها باشه نگران مرخصی زایمان خانوم ها باشه و هزار مشکل دیگه که دارن
    • بانو A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      26 0
      پس خانم آلیا چرا خودش تو خونه نشسته آشپزی و شوهرداری کنه و رفته نماینده مجلس شده؟ مرگ خوبه ولی برای همسایه
  • هدي A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    443 3
    نوبت انتخابات و راهپيمايي كه بشه باز هم در مورد بانوان همين نظر را ميديد ؟
  • بديع الزمان US ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    متاسفانه برخورد قانوني و اصولي با چنين برنامه هايي و برگذاركنندگان آن كه از سوي نهادهاي ذيربط انجام نشده ، روز به روز باعث لجام گسستگي بيشتر شده تا جايي كه اين زياده خواهي ها به بانوان هم سرايت كرده و عاملي براي بيگانگان و رسانه هاي خارجي در مورد وضعيت به اصطلاح ضد زنان ايراني گرديده است در حاليكه دغدغه هاي مهمتري بيشتر از اين امر وجود دارد و همه اينها چيزي نيست جزء ضعف فرهنگي و متوليان آن
    • فرهاد SK ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      54 2
      به کدام قانون مصوب کی و ابلاغ شده در چه زمانی اشاره میکنید؟
    • امین A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      4 25
      بديع الزمان قلابی...
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      2 38
      بدیع الزمان قلابی.خوشم میاد این نام یک برند شده .چون نمیتو نید جوابش بدید این کارها میکنید.هههههههههههههه
    • من IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      25 2
      تو بخدا حقوقت حرومه بدیع جون چون صبح تا شب داری کامنت میذاری اینجا و اونجا و عملا کار نمیکنی. مگر اینکه بیکاری باشی و همه این کامنت ها ت هم از بیکاری باشه داداش برو دنبال کار خوبیت نداره واسه مرد بشینه کنج خونه پای نت
    • بی نام RO ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      15 3
      بخيل الزمان
    • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      6 0
      یه سئوال:چرا ورود مردان به ورزشگاه ممنوع نمیشه؟مگه مشکل ِ ما با ورزشگاه رفتن مردها حل میشه؟نکته رو گرفتی یا توضیح بیشتر میخوای؟
  • ايراني IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    الان تمام مشكلات مملكت حل شد، حضور زنان تو استاديوم و سفر هنرمندان به برزيل شده بحث لاينحل كشور؟؟؟؟؟؟ كي ميخواين خودتون علاف اخبار مسخره اين سايتها كنيد؟؟؟؟
    • بی نام RO ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      64 14
      ببخشيد نميدونستيم كه شما آقا يا خانم علاف اينجا هستي از اين به بعد اعلام كنيد تا از حضورتون مطلع بشيم و با حضور شما در سايتها ما ديگه علاف نشيم
    • نا شناس A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      7 2
      اشتباه مثبت دادم
    • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      11 0
      اگه حضور مردها توو ورزشگاه ممنوع بود، بازم همین حرفو میزدی؟ اگه میگفتن سیاهپوستا حق ورود به ورزشگاه ندارن بازم همین حرفو میزدید؟اگه توو آمریکا میگفتن مسلمونا حق ورود ندارن بازم همین حرفو...
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    157 1
    خانم فاطمه الیا چطور شده که کار زنان خانه داری و بچه داری هست .اما وقتی که به خود شما میرسه مسئولیت نمایندگی حق شما ست و دور ور خودتان هر کدام از اقوام و فامیل ها باید در سمت های خوب مشغول کار شوند فقط دیگران باید خانه داری کنند .شما دغدغه زنان دیگر رو نداشته باش عصر حجر که نیست زنان تو خونه بمونن اگه خوبه اول خودتان انجام بدین بعد به اقوام محترم توصیه کنید.
    • ی ایرانی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      34 0
      هموطن عزیز اینجا ایران هستش همیشه مرگ خوبه برای همسایه ۰۰ واقعا نمیدونم کی به این ادمای از خود بیگانه رای میده تویی که به زن بودن خودت احترام نمیزاری تو مجلس چمیکنید؟؟خدا هدایت کنه این افراد ظاهر نما باید دید برای انتخابات مجلس بازم این حرفا میزنه یا نه ۰۰ موقعه رای گرفتن رای زنا رو میخوان ۰۰۰ واقعا نمیدونم باید چی بگم با این مسیولین دلسوز و خدوم ۰۰ به راحتی مشکل حل میکنند خدا قوت خادم مردم ۰ دستت مریزاد خانم نماینده مجلس به حدی از حقوق ما دفاع کردین که الان نمیدونم با این خوشحالی چکنم ۰۰۰
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    واقعا ً ديدن مسابقات ورزشي از نزديك براي زنان چه اهميتي دارد ؟ به قول نمايندگان محترم اينان بهتره كه به شوهرداري خود برسند
    • یاشار IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      34 5
      شما قطعا تبریزی نیستی و با این اسم و عنوانی که انتخاب کردی و نظراتی که میدی قصد تخریب هموطنان ترک و تفرقه افکنی داری. شاید از نیروهای داعش باشی.
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      30 2
      پیشرفت خوبی داشتی یکی دیگه غیر از خودت مثبت داده
    • آناهیتا IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      42 2
      ببین همشهری یه روز امثال من هم میایم استادیوم برای تشویق تراکتور. اون روز فقط گیر من یکی نیوفتی
    • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      28 2
      براي شما برادر محترم چه اهميتي داره؟
    • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      9 1
      دیدن مسابقات برای مردها چه اهمتی داره؟ مردها باید برن سر ِ کار نه اینکه برن توو ورزشگاه و فحش بدنمیدونم حرفم غلطه ولی میخوام عمق غلط بودن حرفت رو نشون بدم
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      5 1
      برای تو چه اهمیتی داره؟ تو هم ورزشگاه نرو
    • ⊙o⊙ A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      3 1
      اشتباهى مثبت دادم يه منفى اضافه کنيد ☆☆☆☆☆★★★★
  • محمد اوغلی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    8 142
    بابا هر کاری بکنید اخرش کار زن بچه داریست .
    • مریم A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      133 5
      شما اگر اظهار فضل نفرمائید به طور قطع غیبتتان را موجه می کنیم
    • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      8 0
      هرکسی خودش تصمیم میگیره که کارش چیه.
    • فاطمه EU ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 1
      چرا انقدر تحقير آميز حرف ميزنيد؟ بله كار زن بچه ذاري هم هست و من به عنوان يك زن افتخار ميكنم كه تربيت يك انسان رو برعهده دارم. من هم عاشقانه بچه داري ميكنم و هم به كارم ميرسم مثل بسياري از مادران سرزمينم.
  • امير IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    54 1
    خواهشا مسئولين محترم بررسي كنند چندنفر بدون ضابطه با پول بيت المال به برزيل رفته اند ./
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    46 2
    وقتی جای خالی نمایندگان واقعی زنان در مجلس خالیه یعنی این که می شنویم از این به اصطلاح نمایندگان....
  • farin A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    85 1
    کار خانمها شوهرداری و بچه داری است خانم آلیا پس لطفاً از سفرهای مجانی دور دنیایتان به عنوان نماینده تهران کم کنید و شوهرداری و بچه داری کنید .......من به عنوان یک خانم تهرانی کاملاً حرفتان را قبول دارم و نگران اوضاع خانگی شما هستم؟......
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    75 1
    اگر کار زنان فقط در این خلاصه میشود که بچه داری و شوهرداری و خانه داری کنند پس سرکار خانم نماینده مجلس چرا سر خانه وزندگیشان نیستند و در اموری که از نظر ایشان در حوزه وظایف مردانه است دخالت میکنند.باز هم رفتار دوگانه
  • هاشم IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    11 97
    درست گفته. زن باید بچه داری و شوعرداری کنه. ورزش مال مرداس.
  • علیرضا م A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    71 3
    امیدوارم مردم متوجه شوند که چه نمایندگان به اصطلاح دلسوزی در مجلس وجود دارند، از ماست که بر ماست
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
      25 1
      نه عزیز من از عده ای انحصارطلب است که بر ماست البته اگر راه تغییر رو صندوق رای حساب کنیم
  • فاطمه A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    36 3
    خب مگه بد است این نماینده محترم به زور شما را به بهشت هدایت کند تازه از بهشت رفتن خودش هم با نشستن و هم صحبتی با سایر آقایان در مجلس گذشته است ایشان بی نهایت خیرخواه هستند، چه خانم از خودگذشته ای است ایشان
  • منم IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    5 35
    ببینید دوستان به جای اینکه به همدیگر بتوپید به فکر فرهنگ سازی باشید،متاسفانه در کشور ما فرهتگ اختلاط وحود ندارد پس ورود زن در مکان های مملو از مرد به ضرره خودش و جامعه است.
  • امیر IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    31 1
    خانم نماینده درست می گویند ... چه معنی داره زنان به استادیوم بروند ... چه معنی داره در جامعه باشند ... چه معنی داره در انتخابات شرکت کنند ... چه معنی داره در مجلس نماینده شوند ... بهتره مثل کلفت در خانه باشند .... هم پخت و پز کنند و هم هی تولید مثل کنند که خدایی ناکرده جامعه پیر نشود ... خانم نماینده درست می گویند ...
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    31 1
    این خانمهای نماینده بهتره امثال خانم ابتکار را الگوی خودشان قرار دهند و بیش از این باعث سرافکندگی جامعه زنان نشوند.
  • دختر مظلوم IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    40 1
    ما زنا هم آدمیم.. دل داریم.. ای کاش میشد شما مردا هم فقط و فقط یک ساعت تو ظهر گرما مقنعه و مانتو میپوشیدین تا ما رو میفهمیدین.. ما کوچکترین حق انتخابی نداریم..... ما خیلی مظلومیم...
  • الناز A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    26 2
    این مدل نماینده ها کارشون فقط مخالفت با دولت دکتر روحانی است. چون رئیس جمهور به معاون امور زنان دستور داد که موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها بررسی شود اینها سریع موضع گرفتند
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    29 1
    آخه مسابقه دیدن کار نیست که با وظایف آدمها تداخل داشته باشد بلکه یک تفریح است مثل پیک نیک رفتن مثل مهمانی رفتن .... آخه کسی که فرق بین تفریح و شغل را نمی داند چرا اظهار نظر میکند
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    26 1
    بایدخانمهای محترم توی خانه بمانند تا امثال این زن بتونن سرکارباشن .اگر هر کسی سر جای خودش قرار می گرفت که الان وضع کشور اینجوری نبود.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    26 1
    خوشم میاد خانم الیا دیده که چه شاهکاری کرده الان حرفاشو پس گرفته گفته تکذیب می کنم این حرفا رو :
  • م A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    30 2
    پس خودش نفر اول بلند شه بررررررررررررررررره دیگه اح اینا دیگه شورشو در آوردن
  • lمهرداد A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    35 1
    به خانم ایلیا بفرمایید مجلس هم نیازی به زنانی همچون شما ندارد شما هم به وظایف خانه داری و بچه داریتان رسیدگی کنید.
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    37 1
    این خانوم خودشون تو مجلس دارن شوهر داری میکنن
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    7 4
    این خانم ها همشون توی صدا وسیمای شما هستند به نوعی خودی .پس به ما مردم ربطی نداره .اونا واینا بعدش هم خانم های زمان شاه همه یا مردند یا مادر بزرگ هستند می مونه نسل شما که خودتون تربیت کردید
  • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    11 2
    مردم به خدا با شرکت نکردن در انتخابات به این جماعت جسارت گفتن هر ........ رو میدید .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    8 1
    و این ما مردم ِ بیچاره هستیم که له میشویم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    6 2
    فقط اعدام.
  • هوادار تنیس بانوان IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    7 1
    به نظرم علاوه بر حضور بانوان برای دیدن بازیهای مردان باید ممنوعیت حضور مردان برای دیدن بازیهای خانومها هم رفع بشه
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 6
    دوستان به جای عبارت بچه داری و خانه داری بهتره عبارت تربیت بچه و اداره خانه رو به کار ببرید و چون خداوند رب العالمین یعنی مربی و تربیت دهنده جهانیان است پس میتوان پی برد تربیت بچه و نقش مربی گری زنان نه تنها ارزش آنها را کم نمیکنه بلکه نشان دهنده آن است مادران وظیفه ای از جنس وظیفه الهی دارند
  • فریده A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    6 1
    خانم آلیا شما پیشگام بشوید: استعفا بدهید و در منزل به امر بچه داری بپردازید، بعد شما و یک زن ایرانی بنده سومین نفر خواهم بود
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    5 1
    متاسفم از بابت اينكه يك زن در كشوري كه همه چيزش براي براي مردان تعريف شده اينگونه زنان و حضورشان در جامعه را له كرده و زير سوال مي برد گاهي وقتها زنان در سياست جنسيت خود را فراموش كرده و حرفهايي ميزندد كه باعث تاسف همجنسانشان مي شود. حضور هنرمندان در استاديوم هاي ورزشي برزيل نه تنها بد نبود بلكه باعث افتحار همه زنان ايران براي حمايت از ايران و ايراني بود.
  • محمد A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    2 1
    نمايندگان فرهنگي كشور؟ واقعاً خنده دار است. با اون پوششهاي زننده.حيف از اين پولهاي بيت المال كه براي اينها خرج شد