عملکرد موفقیت آمیز دولت در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی

مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید طی ۱۰ ماه گذشته در رسیدگی به مشکلات داخلی و خارجی به خصوص در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

سید کاظم دلخوش با بیان این که، دولت یازدهم در ۱۰ ماه گذشته در کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت ها به خوبی عمل کرده است افزود: دولت مذاکرات ۵+۱ را تاکنون به خوبی اداره کرده و موفقیت های تیم مذاکره کننده سبب شد، جمهوری اسلامی ایران حقانیت خود را در عرصه های بین المللی ثابت کند.

وی عملکرد دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و اعمال سیاست تنش زدایی و افزایش تعامل با بسیاری از کشورهای جهان را نشان از تلاش های بی وقفه دولت در عرصه جهانی دانست.

نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی تاکنون بسیار حساب شده بوده است، به طوری که امروز تنش های سیاسی در منطقه و عرصه های بین المللی علیه کشورمان بسیار کمتر شده است.

وی با اشاره به تلاش های دولت جدید در عرصه های بین المللی و منطقه ای، افزود: توسعه مناسبات با کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای همسایه، حضور در مجامع بین المللی و افزایش سفرمقامات کشورهای مختلف جهان به تهران حاکی از موفقیت های دولت در عرصه سیاست خارجی است.

دلخوش اقدامات دولت در استقرار آرامش در بازار را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: دولت یازدهم در این مدت با اجرای برنامه های کلان اقتصادی ثبات و آرامش را در حوزه های اقتصادی برقرار کرد، به طوری که کنترل تورم و برنامه های دولت برای رونق تولید از طرح مهم دولت یازدهم در حوزه اقتصادی است

مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، اجرای بیمه سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان را از دیگر موفقیت های دولت یازدهم برشمرد و گفت: دولت با برنامه ریزی مناسب در این حوزه درصدد است تا خدمات بهداشتی و درمانی با کمترین هزینه در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان ایرانی بتوانند از خدمات درمانی در حوزه سلامت و درمان به سهولت استفاده کنند.

منبع: ایرنا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    1 12
    کدام موفقیت
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      0 1
      همه این موفقیتهایی که داریم میبینیم و اصلاً در دولت قبلی خبری ازشون نبود
  • حميد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    4 1
    دولت در زمينه كنترل تورم موفق بوده اما متاسفانه بعلت كسري بودجه هاي عمراني بخش خصوصيخدمات بشدت از دولت طلبكار است و متاسفانه شرايط خوبي ندارد. شايسته است در اين زمينه فكري انديشيده شود.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    8 1
    زنده باد روحانی
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    1 2
    لطفا در خصوص كاهش ساعات كاري در ماه مبار رمضان رياست محترم جمهوري تجديد نظر فرمايند واقعا روزه تابستان و كار طولاني با هم بسيار طاقت فرسا ست اضافه فرماييد كم خوابي را نيز........