مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: در سه روز آینده در برخی مناطق مناطق شمال غرب، سواحل دریاي خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات مرکزي زاگرس و برخی نقاط جنوب شرق رشد ابر، وزش باد در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

او ادامه داد: روزهاي شنبه و یک شنبه در استان هاي آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان هاي گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتري دارد.

وظیفه گفت: روزهاي یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزي و جنوب تهران پیش بینی می شود. وزش باد و بارش بارن سبب می شود تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوا در استانهای نواحی شمالی و مرکزی خنک شود.

او ادامه داد: روزهاي شنبه و یک شنبه در استان هاي آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان هاي گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتري دارد.

وظیفه با بیان اینکه در روزهاي دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور می دهد گفت: در این روز دریاي خزر هم مواج است. همچنین در روزهاي یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزي و جنوب تهران پیش بینی می شود.

او گفت: روزهای شنبه و یک شنبه به سبب بارش های رگباری و کوتاه مدت شدید، سیلابی شدن رود خانه ها و مسیل ها دراستان های ذکر شده محتمل است. روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران و گلستان به سبب بارندگی آب گرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن رود خانه ها پیش بینی می شود.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماری EU ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    4 0
    عالیه ..یذره هوا خنک بشه ..پختیم از گرما ..6 ماه از سال هوا گرمه ..