۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۰

فارس نوشت:

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین نشست‌ها و جلسات برگزار شده در نهاد ریاست جمهوری و دفاتر معاونان رئیس‌جمهور، مقرر شده تا دکتر روحانی و هیئت دولت در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر گفت: زمان قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نشده است، ولی طبق آن‌چه به ما اعلام شده این سفر در آینده‌ای نزدیک صورت می‌پذیرد.

او گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری پروژه‌های جدید راه‌اندازی و عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها و طرح‌های دیگر آغاز می‌شوند.

سلیمانی دشتکی استفاده مطلوب از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام کرد: در این سفر می‌توان به منظور اجرای طرح‌های مهم صنعتی، عمرانی و مادر برنامه‌ریزی و گام مهمی را در راستای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، رونق اقتصادی و رسیدن سریعتر به توسعه پویا و همه‌جانبه برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط این استان برای ایجاد و تقویت‌ طرح‌های صنعتی مناسب است و باید رئیس‌جمهور در این زمینه به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این استان توجه جدی داشته باشد.

او گفت: در استان چهارمحال و بختیاری پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد که تکمیل و راه‌اندازی آن‌ها نیازمند مساعدت دولت تدبیر و امید است که از جمله این پروژه‌ها چهاربانده کردن جاده بروجن، لردگان به خوزستان و همچنین پروژه‌ راه‌آهن این استان و همچنین پروژه‌های دیگری است که به صورت نیمه‌تمام در این استان رها شده‌اند.

سلیمانی گفت: در حال حاضر کارگروه‌های مورد نیاز برای برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده‌اند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه ما منتظر مشخص شدن زمان دقیق سفر رئیس‌‎جمهور و اعضای هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    7 6
    عشق است ایرانی.
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    14 27
    چر روحانی به اردبیل نمی رود دلیلش چه است
  • بختیاری IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    12 9
    ما منتظریم دکتر
  • سعید A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    3 7
    دکتر حسن آقا با سلام، جون بچه ت کرمانشاه و کرمانشاهیان رو زود فراموش نکن بابا.